Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 08.06.2006, 20:40   #11
sinan58_34
Usta Yiğido
 
sinan58_34 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 40
Mesajlar: 1.521
Thanks: 0
9 Mesajına 10 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 916 sinan58_34 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

on sivasspor ıcın vazgecılmez degıl bence daha ustun oyuncular alabılırız. Ama tabıkı kararı verecek o ve kulub[/I][/B]
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]İSTANBUL SİVASSSPOR TARAFTAR DERNEGİ
sinan58_34 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 08.06.2006, 20:49   #12
sarkislali
Yiğido
 
sarkislali - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 70
Mesajlar: 370
Thanks: 0
6 Mesajına 10 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sarkislali isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

Alıntı:
35gürün58 Nickli Üyeden Alıntı
Basından öğrendiğimiz kadarı ile Andersonun satılmaması konusunda yönetimimizin aldığı isabetli kararı olumlu buluyorum. Gençlerbirliği yönetimi geleceğin yıldızlarını keşfetmede tecrübeli (mahir) bir kulüp, bu cevheri gördüler ki ısrarla istiyorlar bir veya iki sezon oynatıp aldığı fiyatın en az 5-6 katı fiyata satacaklar bunu biz niye yapmayalım ,'' ileriyi besleyen iyi bir orta sahamız olursa Anderson daha fazla kendini gösterebilir ''bu düşünceyi açıklayan arkadaşıma aynen katılıyorum. Andinin yanına kıvrak ve süratli bir forvet daha alınırsa Mehmet Yıldız ve Balili ile birlikte ileri uçta sıkıntımız kalmaz.
Helal Hemso, bu islere kayseri kafasiyla yaklasmak gerek. Ekonomik düsünce camiamizi hep ileriye götürecektir. Eger GB Anderson´a göz koyduysa bir bildigi verdir. Tanju ilk gol krali oldugunda ben " Bu adamdan ancak güresci olur2 diye düsünmüstüm. Adam Milli takimda GS´de FB´de gol kralliklari yasadi. Anderson´da önce hosuma gitmedi, ama en fazla gol atan futbolcumuz. Bencede kalsin. Dedigin gibi belki 6-8 Milyon EUR´ya satariz.
Sivasspor.com1
Saglik, basari ve bolluk, herkese
__________________
SIVAS´IMIZIN HAVASI SERT, YIGIDI MERT OLUR
sarkislali isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 08.06.2006, 21:06   #13
HALIL
Usta Yiğido
 
HALIL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.06.2006
Mesajlar: 5.919
Thanks: 3.392
1.249 Mesajına 1.911 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1358 HALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende Zukunft
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

vallaha alacaksaniz bi futbolcu veriyorlar mehmet cakir i alin
HALIL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 08.06.2006, 23:04   #14
MOS-BY-58
Tecrübeli Yiğido
 
MOS-BY-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 504
Thanks: 29
91 Mesajına 163 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 822 MOS-BY-58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

bence bu konuya hoca karar vermeli. 10 milyon dolar da verseler, eger hoca sisteminde bu oyuncuyu düsünüyorsa, Sivasspor'un menfaati oyuncunun kalmasini gerektirir. Ayrica en önemlisi eldeki oyunculardan ve gelecek oyunculardan maksimum verimi alabilmek. Bi taraftar olarak isin dolar kismi beni baglamaz...
MOS-BY-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 09.06.2006, 12:11   #15
yigido Atilla
Usta Yiğido
 
yigido Atilla - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 15.03.2006
Yaş: 59
Mesajlar: 1.799
Thanks: 25
179 Mesajına 343 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 922 yigido Atilla FAZLA SÖZE GEREK YOKyigido Atilla FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

Su anda Andersonu Klasinda 23 yasinda bir Futbolcu alsaniz idda eddiyorum 5milyon euroyu gözden cikarmanimiz lazim bu sezon kesinlikle kalmali cünkü bu sene ihtiyacimiz coooook ama cok var sene Andersonu Genclere 1,5 milyon yerine ya fenere veya Gs 3 katina satmak varken bu sansi niye ilhan cavcava verelim sivasspor kazansin idda edeyorum Anderson (Nobreden) daha iyi bir futbolcu ..
yigido Atilla isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 09.06.2006, 12:24   #16
FURKAN_
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 08.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 5
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 FURKAN_ Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

Alıntı:
musab Nickli Üyeden Alıntı
Bence de bu yıl savunma ağırlıklı oynadık ve orta sahamız defansa yardım etti. Forvete hiç bir katkıları olmadı. Ama bu yıl yeni gelen hoca ofansif futbolu seviyor ve orta sahamız forvete de yardım edecek bu nedenle uzun boylu ve defansa basan bir forvete ihtiyacımız olacak.Anderson ise tam o tipte bir forvet bence onu bırakmak hiç doğru bir fikir değil Orta sahamız bu yıl daha agresif olacak bence gecen yıl Lorant'ın kaprisleri yüzünden yararlanamadığımız Ertuğrul'dan bu yıl en üst seviyede faydalanmalıyız.

Hepimiz İlhan Cavcav ın nasıl bir futbolcu simsarı olduğunu biliyoruz. Madeni gördüğü yerde hiç affetmiyor. Ona kaptırmamalıyız. Bazı futbolcular paradan değerlidir çünkü o tipte futbolcu bulmak çok zor.
[B]ben yorumumu yapmıştım hala aynı düşünceyi taşıyorum satılmamalı güçlü bir orta saha ile çok iş yapar ayrıca güçlü kanatlar çünkü uzun boylu yan toplarda hakimiyeti gayet iyi.[/B]
FURKAN_ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 09.06.2006, 14:32   #17
SEMİH-58
Usta Yiğido
 
SEMİH-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.709
Thanks: 11
122 Mesajına 239 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 939 SEMİH-58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

GİTMESİN YAW NE İŞİ WARIMIŞ ORALARDA.....................
__________________
Kendi cenazeme durdum Er kişi niyetine
SEMİH-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 09.06.2006, 16:14   #18
LORDKRAL
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 38
Mesajlar: 269
Thanks: 0
3 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 LORDKRAL ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

iyi bir futbolcu ama o giderse alacağımız para iyi futbolcu da varmış yeri doldurulrsa iyi olur bence.
LORDKRAL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 09.06.2006, 23:15   #19
gardasin.58
Yiğido
 
gardasin.58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 75
Mesajlar: 398
Thanks: 298
39 Mesajına 60 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 772 gardasin.58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

Gecdigimiz sezonda cok iyi basari gosteren sivasspor daha iyi olabilirdi ileriyi besleyecek orta sahaya sahip cicacak ayaga isabetli pas yapacak 3 veya 4 oyuncu lazim basarilar dilerim.
gardasin.58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU
Alt 09.06.2006, 23:20   #20
gardasin.58
Yiğido
 
gardasin.58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 75
Mesajlar: 398
Thanks: 298
39 Mesajına 60 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 772 gardasin.58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: GENÇLERDEN 1,5 MILYON DOLAR +BIR FUTBOLCU

sivasspordan basari bekliyorsak destegimizi esirgemeyelim sporun spor oldugunu unutmayalim selamlar
gardasin.58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git