Alıntı:
|
35gürün58 Nickli Üyeden Alıntı
Basından öğrendiğimiz kadarı ile Andersonun satılmaması konusunda yönetimimizin aldığı isabetli kararı olumlu buluyorum. Gençlerbirliği yönetimi geleceğin yıldızlarını keşfetmede tecrübeli (mahir) bir kulüp, bu cevheri gördüler ki ısrarla istiyorlar bir veya iki sezon oynatıp aldığı fiyatın en az 5-6 katı fiyata satacaklar bunu biz niye yapmayalım ,'' ileriyi besleyen iyi bir orta sahamız olursa Anderson daha fazla kendini gösterebilir ''bu düşünceyi açıklayan arkadaşıma aynen katılıyorum. Andinin yanına kıvrak ve süratli bir forvet daha alınırsa Mehmet Yıldız ve Balili ile birlikte ileri uçta sıkıntımız kalmaz.
|
Helal Hemso, bu islere kayseri kafasiyla yaklasmak gerek. Ekonomik düsünce camiamizi hep ileriye götürecektir. Eger GB Anderson´a göz koyduysa bir bildigi verdir. Tanju ilk gol krali oldugunda ben " Bu adamdan ancak güresci olur2 diye düsünmüstüm. Adam Milli takimda GS´de FB´de gol kralliklari yasadi. Anderson´da önce hosuma gitmedi, ama en fazla gol atan futbolcumuz. Bencede kalsin. Dedigin gibi belki 6-8 Milyon EUR´ya satariz.
Sivasspor.com1
Saglik, basari ve bolluk, herkese