İlk kez 1997-98 futbol sezonunda yapılmaya başlanan “Cumhuriyet kupası 4’lü Futbol Turnuvası”na bu yılda 4 büyüklerden gelen olmayacak. .
Daha önce turnuva ile ilgili bilgi veren Menajer Bülent Uygun, bu yılki turnuvaya Kayseri Erciyes ve Tokatspor’un kesin olarak katılacağını 4. takımın ise daha sonra belli olacağını ifade etmişti.
Ancak önceki gün bu konuda görüşlerini aldığımız Sivasspor As Başkanı Erdal Sarılar, 29-30 Temmuz tarihlerinde yapılacak turnuvaya Tokatspor’un değil Sakaryaspor’un katılacağını söyledi. As Başkan Sarılar yaptığı açıklamada “Komşumuz Tokatspor’un bu anlamlı turnuvaya katılmasını bizde çok isterdik, ancak maçların İddiaya girmesi ve televizyondan yayınlanması için mutlaka süper lig takımı olması gerekiyordu, onun için Sivasspor’la birlikte Sakaryaspor ve Kayseri Erciyesspor kupaya katılan takımlar olacak,4. takım ise büyük ihtimalle Denizlispor olabilir”dedi. Sivasspor As Başkanı Erdal Sarılar, 4 büyükleri davet ettiklerini, bunlardan Beşiktaş’tan” katılamıyoruz” diye cevap geldiğini,Trabzon’un ise aynı tarihlerde TSYD oynayacağını diğer iki kulüpten ise henüz cevap alamadıklarını sözlerine ekledi.
Hürdogan
büyük takım gelseydi daha iyi olurdu diye düşünüyorum reklam açısından ilgi falan çekerdi ama neyse sağlık olsun bizde reklamı ligde onları yenerek yaparız...