Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

-->: SAKARYA, ERCİYES KESİN DENİZLİSPOR BELKİ!
Alt 11.06.2006, 15:55   #11
MERİÇ
Tecrübeli Yiğido
 
MERİÇ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 914
Thanks: 4
27 Mesajına 33 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 855 MERİÇ isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: SAKARYA, ERCİYES KESİN DENİZLİSPOR BELKİ!

Sakarya'nın katılmasına sewindim aslında inşallah onlarla maç yapar yeneris , ben de dalga gecerim
MERİÇ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SAKARYA, ERCİYES KESİN DENİZLİSPOR BELKİ!
Alt 11.06.2006, 16:05   #12
erhan5834
YASAKLI ÜYE
 
erhan5834 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 1.652
Thanks: 0
12 Mesajına 21 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 erhan5834 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: SAKARYA, ERCİYES KESİN DENİZLİSPOR BELKİ!

Alıntı:
SivasSpor.Com Nickli Üyeden Alıntı
İlk kez 1997-98 futbol sezonunda yapılmaya başlanan “Cumhuriyet kupası 4’lü Futbol Turnuvası”na bu yılda 4 büyüklerden gelen olmayacak. .

Daha önce turnuva ile ilgili bilgi veren Menajer Bülent Uygun, bu yılki turnuvaya Kayseri Erciyes ve Tokatspor’un kesin olarak katılacağını 4. takımın ise daha sonra belli olacağını ifade etmişti.
Ancak önceki gün bu konuda görüşlerini aldığımız Sivasspor As Başkanı Erdal Sarılar, 29-30 Temmuz tarihlerinde yapılacak turnuvaya Tokatspor’un değil Sakaryaspor’un katılacağını söyledi. As Başkan Sarılar yaptığı açıklamada “Komşumuz Tokatspor’un bu anlamlı turnuvaya katılmasını bizde çok isterdik, ancak maçların İddiaya girmesi ve televizyondan yayınlanması için mutlaka süper lig takımı olması gerekiyordu, onun için Sivasspor’la birlikte Sakaryaspor ve Kayseri Erciyesspor kupaya katılan takımlar olacak,4. takım ise büyük ihtimalle Denizlispor olabilir”dedi. Sivasspor As Başkanı Erdal Sarılar, 4 büyükleri davet ettiklerini, bunlardan Beşiktaş’tan” katılamıyoruz” diye cevap geldiğini,Trabzon’un ise aynı tarihlerde TSYD oynayacağını diğer iki kulüpten ise henüz cevap alamadıklarını sözlerine ekledi.

Hürdogan
büyük takım gelseydi daha iyi olurdu diye düşünüyorum reklam açısından ilgi falan çekerdi ama neyse sağlık olsun bizde reklamı ligde onları yenerek yaparız...
erhan5834 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SAKARYA, ERCİYES KESİN DENİZLİSPOR BELKİ!
Alt 12.06.2006, 13:22   #13
serhankaburcuk
Usta Yiğido
 
serhankaburcuk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1355 serhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekannt
Standart -->: SAKARYA, ERCİYES KESİN DENİZLİSPOR BELKİ!

Aslında bence 3 Büyükler ve SİVASSPOR bu turnuva maçlarını oynasaydılar bu turnuva gerçekten adına yakışır bir turnuva olurdu...
serhankaburcuk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SAKARYA, ERCİYES KESİN DENİZLİSPOR BELKİ!
Alt 12.06.2006, 13:29   #14
LiS67_Uğur
Yiğido
 
LiS67_Uğur - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2005
Yaş: 35
Mesajlar: 358
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 LiS67_Uğur zeigte ein beschämendes Verhalten in der Vergangenheit
Standart -->: SAKARYA, ERCİYES KESİN DENİZLİSPOR BELKİ!

Alıntı:
serhankaburcuk Nickli Üyeden Alıntı
Aslında bence 3 Büyükler ve SİVASSPOR bu turnuva maçlarını oynasaydılar bu turnuva gerçekten adına yakışır bir turnuva olurdu...

+++++imzaaa+++++

haklısın reis
__________________
Alayına Ölüm En Güzeli LiS67 Be Gülüm!
LiS67_Uğur isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git