Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
Alt 15.07.2006, 21:01   #11
SONMEZ
Usta Yiğido
 
SONMEZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.737
Thanks: 309
171 Mesajına 428 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 958 SONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz sein
Standart -->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak

OLDUM OLASI,
TAKIMLARIMIZIN YURT DIŞI KAMPLARINA
BİR TÜRLÜ ANLAM VEREMİYORUM...???

YAW;
MİLLET KAMP İÇİN BİZİM MEMLEKETE GELİR;
BİZİM TAKIMLARIMIZ DA DIŞARIYA...???

GENELDE
TAKIMDAKİ YABANCI SAYISI YARI YARIYADIR.
EEE... İŞTE ONLARI TÜRKİYE LİGİ ŞARTLARINA
ALIŞTIRMAK İÇİN RAKİPLERİN İLLERİNDE KAMPLAR
VEYA HAZIRLIK MAÇLARI YAPMAK DAHA DOĞRU OLMAZ MI...?

ÖZELE GELİRSEK : YANİ SİVASSPOR' A
ŞİMDİİİİ... BİZİM ÖNÜMÜZDEKİ SEZON AVUSTURYA LİGİNDEN MAÇ
YAPACAĞIMIZ HİÇ BİR TAKIM VAR MI...???
HOCAMIZ DA YENİ...!!!
YAW GİDELİM, KAYSERİ' DE, RİZE' DE, DENİZLİ' DE, İSTANBUL' DA,
ANKARA' DA...VS HAZIRLIK MAÇLARI YAPALIM...
FİKSTÜR DE ZATEN AÇIKLANDI...
MAÇ TARİHLERİNE VE İKLİM ÖZELLİKLERİNE GÖRE HAZIRLIKLAR YAPIP;
STRATEJİ VE TAKTİK BELİRLESEK DAHA VERİMLİ OLMAZMIYDI...???

EKONOMİK KAZANÇLAR DA CABASI...!!!
SONMEZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
Alt 15.07.2006, 21:12   #12
cengaver
Yiğido
 
cengaver - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 404
Thanks: 0
5 Mesajına 5 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 804 cengaver FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak

Alıntı:
SONMEZ Nickli Üyeden Alıntı
OLDUM OLASI,
TAKIMLARIMIZIN YURT DIŞI KAMPLARINA
BİR TÜRLÜ ANLAM VEREMİYORUM...???

YAW;
MİLLET KAMP İÇİN BİZİM MEMLEKETE GELİR;
BİZİM TAKIMLARIMIZ DA DIŞARIYA...???

GENELDE
TAKIMDAKİ YABANCI SAYISI YARI YARIYADIR.
EEE... İŞTE ONLARI TÜRKİYE LİGİ ŞARTLARINA
ALIŞTIRMAK İÇİN RAKİPLERİN İLLERİNDE KAMPLAR
VEYA HAZIRLIK MAÇLARI YAPMAK DAHA DOĞRU OLMAZ MI...?

ÖZELE GELİRSEK : YANİ SİVASSPOR' A
ŞİMDİİİİ... BİZİM ÖNÜMÜZDEKİ SEZON AVUSTURYA LİGİNDEN MAÇ
YAPACAĞIMIZ HİÇ BİR TAKIM VAR MI...???
HOCAMIZ DA YENİ...!!!
YAW GİDELİM, KAYSERİ' DE, RİZE' DE, DENİZLİ' DE, İSTANBUL' DA,
ANKARA' DA...VS HAZIRLIK MAÇLARI YAPALIM...
FİKSTÜR DE ZATEN AÇIKLANDI...
MAÇ TARİHLERİNE VE İKLİM ÖZELLİKLERİNE GÖRE HAZIRLIKLAR YAPIP;
STRATEJİ VE TAKTİK BELİRLESEK DAHA VERİMLİ OLMAZMIYDI...???

EKONOMİK KAZANÇLAR DA CABASI...!!!

Agbi cok dogru diyon
el alem yurddisina gidiyor bizimkilerinin neyi eksik?
BIZLERDE DESINLERE GIDIYORUZ ISTE HAVAMIZ BATSIN.
cengaver isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
Alt 15.07.2006, 21:16   #13
talha58
Usta Yiğido
 
talha58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.127
Thanks: 27
221 Mesajına 462 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 982 talha58 COK SEVILEN BIR KISItalha58 COK SEVILEN BIR KISItalha58 COK SEVILEN BIR KISItalha58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak

BENCE KAMUOYUNDAN UZAK BASINDAN UZAK SESSİZ SAKİN YURT DIŞI KAMPLARI GAYET İYİ OLUYOR. BİR DE BU ZAMANLARDA YURDUMUZ OLDUKÇA SICAK OLDUĞU İÇİN BİZİM SİVAS GİBİ RAKIMI YÜKSEK YERLERDE ENERJİ VE TEMİZ HAVA TOPLAMAK DA FAYDA VAR. İNŞALAH KAMP FAYDALI OLUR. GEÇEN YIL YURT DIŞI KAMPLARI FAYDALI OLDU.
talha58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15.07.2006, 22:04   #14
DJMuRaT
YASAKLI ÜYE
 
DJMuRaT - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.139
Thanks: 0
7 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 DJMuRaT ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Cool

Alıntı:
SONMEZ Nickli Üyeden Alıntı
OLDUM OLASI,
TAKIMLARIMIZIN YURT DIŞI KAMPLARINA
BİR TÜRLÜ ANLAM VEREMİYORUM...???

YAW;
MİLLET KAMP İÇİN BİZİM MEMLEKETE GELİR;
BİZİM TAKIMLARIMIZ DA DIŞARIYA...???

GENELDE
TAKIMDAKİ YABANCI SAYISI YARI YARIYADIR.
EEE... İŞTE ONLARI TÜRKİYE LİGİ ŞARTLARINA
ALIŞTIRMAK İÇİN RAKİPLERİN İLLERİNDE KAMPLAR
VEYA HAZIRLIK MAÇLARI YAPMAK DAHA DOĞRU OLMAZ MI...?

ÖZELE GELİRSEK : YANİ SİVASSPOR' A
ŞİMDİİİİ... BİZİM ÖNÜMÜZDEKİ SEZON AVUSTURYA LİGİNDEN MAÇ
YAPACAĞIMIZ HİÇ BİR TAKIM VAR MI...???
HOCAMIZ DA YENİ...!!!
YAW GİDELİM, KAYSERİ' DE, RİZE' DE, DENİZLİ' DE, İSTANBUL' DA,
ANKARA' DA...VS HAZIRLIK MAÇLARI YAPALIM...
FİKSTÜR DE ZATEN AÇIKLANDI...
MAÇ TARİHLERİNE VE İKLİM ÖZELLİKLERİNE GÖRE HAZIRLIKLAR YAPIP;
STRATEJİ VE TAKTİK BELİRLESEK DAHA VERİMLİ OLMAZMIYDI...???

EKONOMİK KAZANÇLAR DA CABASI...!!!

Abi doğru söylüyonda onun ayrı bir karizması war ya...Önceden Kızılcahamamda Nevşehir'de yapardık şimdi Avrupa'nın karizması war...
DJMuRaT isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
Alt 15.07.2006, 22:19   #15
FurkaN
Usta Yiğido
 
FurkaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 3.298
Thanks: 175
525 Mesajına 1.026 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1081 FurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak

Alıntı:
SONMEZ Nickli Üyeden Alıntı
OLDUM OLASI,
TAKIMLARIMIZIN YURT DIŞI KAMPLARINA
BİR TÜRLÜ ANLAM VEREMİYORUM...???

YAW;
MİLLET KAMP İÇİN BİZİM MEMLEKETE GELİR;
BİZİM TAKIMLARIMIZ DA DIŞARIYA...???

GENELDE
TAKIMDAKİ YABANCI SAYISI YARI YARIYADIR.
EEE... İŞTE ONLARI TÜRKİYE LİGİ ŞARTLARINA
ALIŞTIRMAK İÇİN RAKİPLERİN İLLERİNDE KAMPLAR
VEYA HAZIRLIK MAÇLARI YAPMAK DAHA DOĞRU OLMAZ MI...?

ÖZELE GELİRSEK : YANİ SİVASSPOR' A
ŞİMDİİİİ... BİZİM ÖNÜMÜZDEKİ SEZON AVUSTURYA LİGİNDEN MAÇ
YAPACAĞIMIZ HİÇ BİR TAKIM VAR MI...???
HOCAMIZ DA YENİ...!!!
YAW GİDELİM, KAYSERİ' DE, RİZE' DE, DENİZLİ' DE, İSTANBUL' DA,
ANKARA' DA...VS HAZIRLIK MAÇLARI YAPALIM...
FİKSTÜR DE ZATEN AÇIKLANDI...
MAÇ TARİHLERİNE VE İKLİM ÖZELLİKLERİNE GÖRE HAZIRLIKLAR YAPIP;
STRATEJİ VE TAKTİK BELİRLESEK DAHA VERİMLİ OLMAZMIYDI...???

EKONOMİK KAZANÇLAR DA CABASI...!!!
Yurt dışında kamp çünkü ; değişik ortam hazırlanmak için ortam değişikliği, kamuoyu baskısı yok yani Türkiye'den bihaber hiçbir haber futbolculara ulaşmıyor. Ayrıca uzun süreli kamplarda hazırlık devresi için Türkiye ideal değil geliyor dediğimiz takımların hepsi kışın geliyor. İklim olarak en ideal Avrupa ülkelerinden biri olduğumuz için kışın geliyorlar yazın ise hiçbiri gelmiyor çünkü çok sıcak oksijene ihtiyacı olan futbolcular Gerede, Kızılcıhamam gibi yerlerde birkaç gün daha çalışsalar çatlarlar. Ama kışın yurtdışına gitmek akıl karı değil.
FurkaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
Alt 15.07.2006, 22:34   #16
HALIL
Usta Yiğido
 
HALIL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.06.2006
Mesajlar: 5.919
Thanks: 3.392
1.249 Mesajına 1.911 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1358 HALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende Zukunft
Standart -->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak

insallahh iyii gecer ve kazaniriz tanju 58 kim dediyse yalan soylemis herseye inanilmazzzzz nurnberggg iyi olur aslindaaaa ama alman takimlariynan oynamicazz
HALIL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
Alt 16.07.2006, 00:32   #17
tanju_58
Usta Yiğido
 
tanju_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 36
Mesajlar: 1.719
Thanks: 77
297 Mesajına 667 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 939 tanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart -->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak

Alıntı:
yigido_halil_58 Nickli Üyeden Alıntı
insallahh iyii gecer ve kazaniriz tanju 58 kim dediyse yalan soylemis herseye inanilmazzzzz nurnberggg iyi olur aslindaaaa ama alman takimlariynan oynamicazz
Gardaş Bülent Uygun söyledi oda yalan söylicek değil ya.
__________________
TANJU_58 S____İ____V____A____S____S____ P____O____R SUŞEHRİ'Lİ YİĞİDO
tanju_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
Alt 16.07.2006, 10:54   #18
HALIL
Usta Yiğido
 
HALIL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.06.2006
Mesajlar: 5.919
Thanks: 3.392
1.249 Mesajına 1.911 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1358 HALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende Zukunft
Standart -->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak

iyideee sadece avusturya isveccc ve ispanya takiùmlriyla oynicazzz dediler alman takimlariyla degiiil allah allahh
HALIL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
Alt 16.07.2006, 14:31   #19
SEMİH-58
Usta Yiğido
 
SEMİH-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.709
Thanks: 11
122 Mesajına 239 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 939 SEMİH-58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak

İNŞALLAH İ Yİ HAZIRLANMIŞLARDIRDA YENERLER...........
SEMİH-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
Alt 16.07.2006, 15:40   #20
arifiko
Yeni Yiğido
 
arifiko - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2
Thanks: 1
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 arifiko isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak

gardas maclarin tarihlerini biliyormusun tesekkürler
ben almanyadan selamlar
arifiko isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git