-->: Avusturya`da 4 hazırlık maçı yapacak
OLDUM OLASI,
TAKIMLARIMIZIN YURT DIŞI KAMPLARINA
BİR TÜRLÜ ANLAM VEREMİYORUM...???
YAW;
MİLLET KAMP İÇİN BİZİM MEMLEKETE GELİR;
BİZİM TAKIMLARIMIZ DA DIŞARIYA...???
GENELDE
TAKIMDAKİ YABANCI SAYISI YARI YARIYADIR.
EEE... İŞTE ONLARI TÜRKİYE LİGİ ŞARTLARINA
ALIŞTIRMAK İÇİN RAKİPLERİN İLLERİNDE KAMPLAR
VEYA HAZIRLIK MAÇLARI YAPMAK DAHA DOĞRU OLMAZ MI...?
ÖZELE GELİRSEK : YANİ SİVASSPOR' A
ŞİMDİİİİ... BİZİM ÖNÜMÜZDEKİ SEZON AVUSTURYA LİGİNDEN MAÇ
YAPACAĞIMIZ HİÇ BİR TAKIM VAR MI...???
HOCAMIZ DA YENİ...!!!
YAW GİDELİM, KAYSERİ' DE, RİZE' DE, DENİZLİ' DE, İSTANBUL' DA,
ANKARA' DA...VS HAZIRLIK MAÇLARI YAPALIM...
FİKSTÜR DE ZATEN AÇIKLANDI...
MAÇ TARİHLERİNE VE İKLİM ÖZELLİKLERİNE GÖRE HAZIRLIKLAR YAPIP;
STRATEJİ VE TAKTİK BELİRLESEK DAHA VERİMLİ OLMAZMIYDI...???
EKONOMİK KAZANÇLAR DA CABASI...!!!
|