Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: MAÇIN ARDINDAN..
Alt 20.08.2007, 10:14   #21
yyucepur
Acemi Yiğido
 
yyucepur - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.09.2005
Yaş: 66
Mesajlar: 100
Thanks: 0
10 Mesajına 13 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yyucepur ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN..

Bu düzen iyi düzen Devammmmmm.
yyucepur isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: MAÇIN ARDINDAN..
Alt 20.08.2007, 10:20   #22
teknik
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 29.12.2005
Yaş: 52
Mesajlar: 552
Thanks: 39
103 Mesajına 198 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 teknik ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: MAÇIN ARDINDAN..

MAÇ İYİ OYUN ZEVKLİ HEYECAN DOLUYDU.BASKI VE OYUN KONTROLÜ İYİ AMA 60 DAK.SONRA SORUN OLDU.ORTA SAHAYA YABANCI TAKVİYESİ OLMALI VE OYUNUN İKİ YÖNÜNÜDE OYNAYABİLMELİ.SEDAT SERVETİ ARATMAYACAK DİALLO OYUNU İYİKURUYOR.DEVRAN İYİ MUHAMMED YASİRİN YERİNE DENENDİĞİNDE TUTARSA SORUN OLMAZ 5.HAFTA DA TAKIMIN GÜCÜ BELLİ OLACAK VE BENCE ÇOK İYİ TAKIMIZ.
teknik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN..
Alt 20.08.2007, 10:32   #23
Divriği58-
Usta Yiğido
 
Divriği58- - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.05.2007
Mesajlar: 1.389
Thanks: 352
256 Mesajına 464 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 847 Divriği58- ist jedem bekanntDivriği58- ist jedem bekanntDivriği58- ist jedem bekanntDivriği58- ist jedem bekanntDivriği58- ist jedem bekanntDivriği58- ist jedem bekannt
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN..

HERHALDE YENDIK DIYE KIMSE KONUSMUYOO DK 25 SANIRSAM CETKOV U KALECI YERE INDIRIYO VE O POZISYON PENALTI + KIRMIZI KART KALECI HASAGICI ATACAKSIN YANI FARKI ONLEYEN ADAMI BIDE PENALTIYI ATSAK BELKI MAC 4-5 :0 OLUCAK AMA HAKEM YUZUNDEN AZ KALSIN KAYBEDIYODUK
Divriği58- isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: MAÇIN ARDINDAN..
Alt 20.08.2007, 10:33   #24
yigidomustafa58
Usta Yiğido
 
yigidomustafa58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.01.2006
Mesajlar: 4.428
Thanks: 666
715 Mesajına 1.156 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1196 yigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: MAÇIN ARDINDAN..

Bu maçtan sonra inanıyorum fenerbahçe'nin morali 0 geçen hafta hatırlarsınız belediye 2-0 yendi feneri.bizden şu an korktuğu kesindir...Haftaya Şükrü Saraçoğlu'nu dolduralım lütfen SİVASSPOR lular.Bende o maçta olacam...haydi hayırlısı olsun inşallah kadıkoyden size 3 puan verip SİVAS'a yollarız...
__________________


Bak gülüm senin toprağında bu çiçek yetişmez,benim toprağımda da sen solup gidersin


yigidomustafa58
Mustafa SALTIK
yigidomustafa58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN..
Alt 20.08.2007, 10:34   #25
ayazoğlu
Yiğido
 
ayazoğlu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.08.2007
Yaş: 67
Mesajlar: 437
Thanks: 34
55 Mesajına 75 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 733 ayazoğlu Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN..

Üç puanla başlamak çok güzel sırada fener var gercek sivası o macta göreceğiz
ayazoğlu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: MAÇIN ARDINDAN..
Alt 20.08.2007, 10:34   #26
zanzara
Yeni Yiğido
 
zanzara - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 28.11.2005
Yaş: 40
Mesajlar: 37
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 zanzara ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: MAÇIN ARDINDAN..

SİVAS dolu dizgin yoluna devam ediyor bülent hoca adeta bir rüya takım oluşturdu. Rakiblere birer birer diz çöktürüyoruz. Umarım devamı gelir.
zanzara isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN..
Alt 20.08.2007, 11:22   #27
edebiyatisyen
Tecrübeli Yiğido
 
edebiyatisyen - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.03.2007
Mesajlar: 826
Thanks: 324
185 Mesajına 350 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 788 edebiyatisyen Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN..

Arkadaşlar özeleştiri yapmak gerekirse ilk yarı iyiydik ama 60.dk sonra pilimiz bitti.
Kondisyon eksikligimiz her haliyle görüldü.
Cetkov iyi golcü ama onu anlayabilecek ortasaha lazım.
Abdurrahman sag kanadı kullanmaya çalıştı ama gelince yerine dönemedi.
Diaolo iyi kumaş fakat bazen cok riskli paslar attı.
musa aydın cok cabuk yoruldu...
not:ortasahaya çok koşan ve iyi pas yapacak adam alınsa cok iyi olur.Ayrıca biraz kondisyonumuz artmalı
edebiyatisyen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git