-->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
takım 3. ligdeyken 2. ligdeyken hatta super ligde orta sıralarda iken iş adamları nerdeydi baktılar takım guzel oynuyor liderliğe oynuyor destek çıktılar ama bir takım liderliğe oynarken herkes destek çıkar önemli olan ligden duşerken destek vermek ama inş. allah o gunleri bize yaşatmaz yinede geç kalmış sayılmazsınız ama şimdi bir kişiyle olmaz haydi sivaslılar elimizi taşın altına koyun ara transferde yedek kulubesini guçlendirerek şampiyonluğa oynuyalım 7 milyon sivaslının 5 milyonu takıma destek sağlasın bir yardım kampanyasına 10ar milyon katkı sağlasın o zaman bulent hoca bu takımı şampiyonlar liginde final oynatacağına garanti veriyom ama destek lazım
__________________
BİR GÜN KRAL OLMADIK BİR GÜN DE TAHTTAN İNMEYİZ!!!
|