Arkadaşlar ilk öncelikle balili sivas sporumuza çok yararlı birisi. Tabiki her futbolcunun hayalidir büyük takımlarda oynamak onun için ve sivas sporumuz için hayırlısı olur inşallah.
Ben konu gelmişken belirtmek istiyorum TRT1de tele lig adlı bir programda "kerem öncel" denen sunucu sivas sporun aldığı başarılardan rahtsız oldu sanırım derdide nedir bilmiyorum.ama tarafsız yayın yapmaya davet ediyrum ve yapamıyorsada istifasını versin gittsin çünkü tarafasız bir kamu kurumunda çalışmakdatır.bunları açıklamak istiyordum ne zamandan beri anlatığım iyi oldu gardaşlar açıldım.K.çekmeceden ilhan
s.a kerem öncel nedense sivaslılardan gelen mailler üzerine nedense lig sıralamsına göre göstermemektedir sivas sporun maçlarını ve sanki sivas spordan bahs ederken hiç beklenmedik sonuçlar alıyor çok küçük kodrosu var yani bir şeyler kazanılmışsa bunun beklenmeyen bir tarafı yoktur bence bilmiyorum izmir takımlarından bahs ederken uçacak sanki nedense. dedim ya içimde ukte kalmasın rahatlıyım dedim yada ben çok milliyetçi bakıyorum.
vay bee ne guzel bisey bizim balili is adami oldu cikti
__________________
eger olursem bu genc yasimda, 4 eylul mezarim olsun ,cubuklu formami sakin cikarma,olunce o forma kefenim olsun,yasiyorsam sebebi 9 harf sadece SIVASSPOR
Ertuğrul Sağlam ile Kayserispor'da oynarken yıldızının barışmadığını belirten Pini Balili, "Bu nedenle Beşiktaş'a gitmem söz konusu bile olamaz" diye konuştu ballili sivasın en iyi futbolculardan birisi