HEP ALIYORUZ
TAKIMA FAYDASI OLAN HIC OLMUYOR
BU YIL ILK YARININ SONUNDADA 6-7 TANE ALDIK TAKIMDA OYNAYAN OYUNCU YOKTU
BÜLENT HOCA PAF TAKIMDAN CIKARTACAGIM DIYORDU
MADEM DIREK OYNAYAMIYACAKLAR NE DEMIYE ALIYOUZ ANLIYAMIYORUM
ben kasımpaşa dan gelen faruk için çok sevindim yetenekli süratli futbolcu oyununu beğeniyorum.bence iyi transfer Bilica hakkında bilgim yok ama söylenenler doğru ise iyi sanırım ama o mevkide murat ve diallo vardı kim kesilecek merak ettim aaaa tabi birde sedat iyileşti o mevki tam cadı kazanı