Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 11:27   #21
davudi
Yiğido
 
davudi - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.10.2008
Yaş: 32
Mesajlar: 284
Thanks: 13
58 Mesajına 98 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 676 davudi FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

bari orada sivas oynasın rakip degilll
__________________
ANADOLUNUN YILLAR SÜREN SUSKUNLUĞUNUN ÇIĞLIĞIDIR;SİVASSPOR!!!
İsmini duyduğumda dilim tutuluyor.
Kalbim deli gibi çarpıyor.
İçimi titreten tribündeki o SİVAS sesi‚aklımı başımdan alıyor.
davudi isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 11:40   #22
gül5858
Usta Yiğido
 
gül5858 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.12.2008
Mesajlar: 1.186
Thanks: 766
662 Mesajına 1.291 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 760 gül5858 FAZLA SÖZE GEREK YOKgül5858 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

UEFA Avrupa Liginde ilk yılımız öyle yorumlar yapılıyorki kızmamak mümkün değil.
Biz yılardır dışarda oynamıyoruzki ne bekliyorsunuz yılların takımları bile böyle başlamıştır biz Sivas spor dan çok şey bekliyoruz bir takımımıza bakın ne imkansızlıklarla geldi bu güne onların oyuncularının biri bizim tüm takımın aldığı parayı alıyor yapmayın böyle yorumlar.

Tamam istiyoruz ama bu kadroyla bu imkanlarla bu kadar olur işte bu maçlar Sivas spor'a tecrübe kazandıracak başka getirisi yok bunu kabullenelim artık.

İçerdeki maçlarımızı'da kaybettik takımda uyum problemi var yeni gelenler daha takıma alışmadı, bekleyeceğiz sabredeceğiz.
__________________






Ben Türküm, Türk esir olmaz.
Ben Türküm, Türk Devletsiz olmaz.
Ben Türküm, Türk Bayraksız olmaz.
Ben Türküm, Türk Ezansız olmaz.
Ben Türküm, Türk Hürriyetsiz olmaz...
gül5858 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı gül5858'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 12:12   #23
gercek sivasli
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 20.08.2009
Mesajlar: 3
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 gercek sivasli FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Daumen hoch Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

YA cok biliyonuz ya ersenmis yasinmis hangisi iyi oynuyoo da iki isim veriyosunuz siz ya bilica topa vuramiyo fenerbahcede lugano geldi aynen yedege ersen martin diyosun sanki adama sagdan soldan orta geliyoda konusuyosun futboldan anlamiyosun konusuyosun bulent hocaya sallarsiniz once kendini elestir ben futboldan anliyomuyum adamlar uefa sampiyonu aloooooooooooooooooooo anlayisiniz kit galiba adam gibi destekle sivasporumuzu elestirme
gercek sivasli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda gercek sivasli'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 12:15   #24
gercek sivasli
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 20.08.2009
Mesajlar: 3
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 gercek sivasli FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

BAYANA TESEKUR ETMESINI BILIYOSUNUZDA BULENT HOCAYA TESEKKUR ETMESINI BILEMESSINIZ " YENILGIALDI DIYE YERDEN YEE VURUYOSUNUZ AYIP YA
gercek sivasli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 12:15   #25
yigidoilyas
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 26.05.2009
Mesajlar: 88
Thanks: 6
14 Mesajına 18 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 633 yigidoilyas FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Rotes Gesicht Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

[QUOTE=gül5858;551336]UEFA Avrupa Liginde ilk yılımız öyle yorumlar yapılıyorki kızmamak mümkün değil.
Biz yılardır dışarda oynamıyoruzki ne bekliyorsunuz yılların takımları bile böyle başlamıştır biz Sivas spor dan çok şey bekliyoruz bir takımımıza bakın ne imkansızlıklarla geldi bu güne onların oyuncularının biri bizim tüm takımın aldığı parayı alıyor yapmayın böyle yorumlar.

Tamam istiyoruz ama bu kadroyla bu imkanlarla bu kadar olur işte bu maçlar Sivas spor'a tecrübe kazandıracak başka getirisi yok bunu kabullenelim artık.

İçerdeki maçlarımızı'da kaybettik takımda uyum problemi var yeni gelenler daha takıma alışmadı, bekleyeceğiz sabredeceğiz.
[/ yok abla ne tecrübesinden bahsediyorsun. iyi hoşsunda biz avrupada başarılı olacagımız yılları o zaman göremeyiz. tecrübe tecrübe diyorsun adamlar hazırlık maclarından alırdı alsalardı tecrübelerini. gelene geç gidene geç. o kadar iyi günlerden sonra bu duruma gelmek adama fenakoyuyor. rezil kepaze olduk resmen başka birşey degil. bir degil beş degil adamlar bütün maçlarda aynısı gibi oynuyor. nerdesin bilika, nerdesin mehmet nerdesin. tum, nerdesin balili, ahahah
yigidoilyas isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 12:44   #26
serdal58
Yiğido
 
serdal58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 43
Mesajlar: 228
Thanks: 70
21 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 serdal58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

tecrübe kazansınlar böylo maçlardA....
serdal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 12:46   #27
delisivasli
Yeni Yiğido
 
delisivasli - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 15.11.2007
Mesajlar: 23
Thanks: 5
9 Mesajına 14 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 delisivasli BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

öcelikle selamun aleykum bülent hoca futbolculara psikolojik tedavi uygulayacagina sen kendine bir tedavi uygulasan diyorum kurulu kadroyu bozdun su halimize bir bak be kardesim ´rezil ettin bizi alay konusu olduk ayip be ecen sene haftalardir formami cikarmazdim takim elbiseyle bile giyerdim ama su duruma baktikca giyesim gelmiyor eger sen kadroyu okuyamiyorsan birak en iyisi bu isi ve fenerbahceye top toplayici olarak git daha iyi petkovicle yasinle ersenle hayrettinle bu is olmaz ve bu takim allah göstermesin küme düser unutmaki hoca bizim su an tek sevincimiz sivasspor ama bu sevincimizi elimizden alirsan allah bunu senden sorar bunu unutma almanyadan sevgi ve saygilarla
__________________
ALLAHIMA SÜKÜRLER OLSUNKI BENI BIR MÜSLÜMAN TÜRK OLARAK YARATMIS HELEDE BUNLARA SIVASLI OLMAMIDA EKLEMISKI BU HER INSANA NASIP OLMAZ
delisivasli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 13:05   #28
gül5858
Usta Yiğido
 
gül5858 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.12.2008
Mesajlar: 1.186
Thanks: 766
662 Mesajına 1.291 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 760 gül5858 FAZLA SÖZE GEREK YOKgül5858 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

Alıntı:
gercek sivasli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
BAYANA TESEKUR ETMESINI BILIYOSUNUZDA BULENT HOCAYA TESEKKUR ETMESINI BILEMESSINIZ " YENILGIALDI DIYE YERDEN YEE VURUYOSUNUZ AYIP YA
Ne demek istediğinizi anlamadım benim teşekkürlerim rahatsızmı etti sizi ayıp be sen nasıl sivaslısın bu sitede 1 yıl oldu ilk defa birisi benden rahatsız oldu sanırım sizler olduğunuz sürece.
Bayan taraftarlar hep geride kalıcak ama senin gibi çıkmaz sanırım.
__________________






Ben Türküm, Türk esir olmaz.
Ben Türküm, Türk Devletsiz olmaz.
Ben Türküm, Türk Bayraksız olmaz.
Ben Türküm, Türk Ezansız olmaz.
Ben Türküm, Türk Hürriyetsiz olmaz...
gül5858 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 13:09   #29
gül5858
Usta Yiğido
 
gül5858 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.12.2008
Mesajlar: 1.186
Thanks: 766
662 Mesajına 1.291 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 760 gül5858 FAZLA SÖZE GEREK YOKgül5858 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

[QUOTE=yigidoilyas;551351]
Alıntı:
gül5858 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
UEFA Avrupa Liginde ilk yılımız öyle yorumlar yapılıyorki kızmamak mümkün değil.
Biz yılardır dışarda oynamıyoruzki ne bekliyorsunuz yılların takımları bile böyle başlamıştır biz Sivas spor dan çok şey bekliyoruz bir takımımıza bakın ne imkansızlıklarla geldi bu güne onların oyuncularının biri bizim tüm takımın aldığı parayı alıyor yapmayın böyle yorumlar.

Tamam istiyoruz ama bu kadroyla bu imkanlarla bu kadar olur işte bu maçlar Sivas spor'a tecrübe kazandıracak başka getirisi yok bunu kabullenelim artık.

İçerdeki maçlarımızı'da kaybettik takımda uyum problemi var yeni gelenler daha takıma alışmadı, bekleyeceğiz sabredeceğiz.
[/ yok abla ne tecrübesinden bahsediyorsun. iyi hoşsunda biz avrupada başarılı olacagımız yılları o zaman göremeyiz. tecrübe tecrübe diyorsun adamlar hazırlık maclarından alırdı alsalardı tecrübelerini. gelene geç gidene geç. o kadar iyi günlerden sonra bu duruma gelmek adama fenakoyuyor. rezil kepaze olduk resmen başka birşey degil. bir degil beş degil adamlar bütün maçlarda aynısı gibi oynuyor. nerdesin bilika, nerdesin mehmet nerdesin. tum, nerdesin balili, ahahah
Arkadaşım her kez istediği gibi yorum yazar bu düşünce farkıdır ve renklerimizdir. Evet transfer yapıyoruz ama paramıza göre bu kadar oyuncu ve oyun işte.

G.S son transferini izledinmi adam manyak oynuyor ee onun gibi oyunculara bizim paramız yetermi.
Parana göre oyuncu ve parana göre mevki işte bu kadar
__________________






Ben Türküm, Türk esir olmaz.
Ben Türküm, Türk Devletsiz olmaz.
Ben Türküm, Türk Bayraksız olmaz.
Ben Türküm, Türk Ezansız olmaz.
Ben Türküm, Türk Hürriyetsiz olmaz...
gül5858 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda gül5858'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
Alt 22.08.2009, 13:53   #30
konartr58
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 10.06.2008
Mesajlar: 774
Thanks: 137
229 Mesajına 362 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 konartr58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı

değerli sivassporlular.elbette başarmak,sevinmek güzel.ama futbolda oynadığımız takımların gücünü bilmeden illada biz yenmeliydik anlayışı biraz olaylara sığ bakmaktan öte bir anlam taşımaz.sivassspor yapmış olduğu maçlarla deneyim edindi.inanıyorum ki bu deneyimin yararlarını ligde görecektir.teleşa gerek yok.unutmayalım bu sivassspor bizlere avrupa kapısını açtı.hayal bile demezdiniz beş yıl öncesinde 4 eylül stadına uefa şampiyonu gelip maç yapacak denilse idi.
alınan futbolcular kötü değil.
takım sil baştan yenilendi.bu tür uyum sorunları yaşanabilir.sivassporu yargılamak ve sorgulamak için erken.
sivas türkiye liğinin beş büyük takımı içerisindedir.denzli ve diyabakır maçları ile gerçek potansiyelini gösterecektir.
konartr58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
başladı, hazırlıkları, rövanş


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git