Cevap: Rövanş Hazırlıkları Başladı
[QUOTE=gül5858;551336]UEFA Avrupa Liginde ilk yılımız öyle yorumlar yapılıyorki kızmamak mümkün değil.
Biz yılardır dışarda oynamıyoruzki ne bekliyorsunuz yılların takımları bile böyle başlamıştır biz Sivas spor dan çok şey bekliyoruz bir takımımıza bakın ne imkansızlıklarla geldi bu güne onların oyuncularının biri bizim tüm takımın aldığı parayı alıyor yapmayın böyle yorumlar.
Tamam istiyoruz ama bu kadroyla bu imkanlarla bu kadar olur işte bu maçlar Sivas spor'a tecrübe kazandıracak başka getirisi yok bunu kabullenelim artık.
İçerdeki maçlarımızı'da kaybettik takımda uyum problemi var yeni gelenler daha takıma alışmadı, bekleyeceğiz sabredeceğiz. [/ yok abla ne tecrübesinden bahsediyorsun. iyi hoşsunda biz avrupada başarılı olacagımız yılları o zaman göremeyiz. tecrübe tecrübe diyorsun adamlar hazırlık maclarından alırdı alsalardı tecrübelerini. gelene geç gidene geç. o kadar iyi günlerden sonra bu duruma gelmek adama fenakoyuyor. rezil kepaze olduk resmen başka birşey degil. bir degil beş degil adamlar bütün maçlarda aynısı gibi oynuyor. nerdesin bilika, nerdesin mehmet nerdesin. tum, nerdesin balili, ahahah
|