once tshabalala'ydi simdi schikibala sonra kim bilir ne olacak tsubasa falan bu is boyle giderr
__________________
eger olursem bu genc yasimda, 4 eylul mezarim olsun ,cubuklu formami sakin cikarma,olunce o forma kefenim olsun,yasiyorsam sebebi 9 harf sadece SIVASSPOR
amr zaki eskisi gibi olmasa da premier lig yüzü görmüş bir futbolcu. kaldı ki gollerine orda da devam ediyor bence faydalı olur. diğer oyuncunun ismini ilk kez duyuyorum bişey diyemeyeceğim