Alıntı:
Agcalli Nickli Üyeden Alıntı
Abicim bu takıma kesinlikle iki tane iyi oyun kurucu lazım yoksa bu iş yürümez. Musa yetersiz kalıyor.Bence bu takımın en büyük eksikliği bu
|
kesinlikle haklısın kardeş ben fırsat buldukça buraya çok iyi top tutan topu dağıtan oyunu okuyabilen iyi bir orta sahaya ihtiyacımız olduğunu söylüyorum bu ayarda oyuncumuz yok