Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: BiZ UNUTMADIK!
Alt 24.09.2008, 22:23   #31
yusuf_yusuf
Usta Yiğido
 
yusuf_yusuf - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 23.09.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.070
Thanks: 978
329 Mesajına 482 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 892 yusuf_yusuf FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BiZ UNUTMADIK!

fenerın gecensenekı yaptıklarını unutmadık bu maçta onları cehenem azabına yollayacağız
__________________
yusuf_yusuf isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BiZ UNUTMADIK!
Alt 25.09.2008, 04:31   #32
sewaz58
Tecrübeli Yiğido
 
sewaz58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 11.12.2007
Mesajlar: 774
Thanks: 129
183 Mesajına 256 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 754 sewaz58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BiZ UNUTMADIK!

İnşallah bu sefer gülen taraf biz olacağız...
__________________
KIRMIZI ÖLÜM OLSUN
BEYAZ AŞKIMIZ
HERKESE NASİP OLMAZ
BİZ SIVASLIYIZ!!!



58 & SİVASSPOR & 58
sewaz58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BiZ UNUTMADIK!
Alt 25.09.2008, 05:12   #33
erol_58
Yiğido
 
erol_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 498
Thanks: 65
105 Mesajına 132 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 erol_58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart --->: BiZ UNUTMADIK!

arkadaşlar geçmişin hesabını soralım 4 eylülü cehenneme çevirelim başlarına yıkalım neyden çekiniyoruz neyden utanıyoruz tek ses olalım tek yürek olalım takımımızı destekliyelim bizim ağzımız yokmu bu ağız tek çekirdek içinmi geçerli bazılarına göre bıraksınlar artık çekirdeği yada hiç gelmesinlerde destekleyenlere engel olmasınlar her takımın bir avuç ..nenin diline düştük stadda uyuyorlar diye yeter artık taraftar olma vakti gelmiştir o eski yiğidolar dönsün artık uyansın hep destek tam destek başka SİVASSPOR yok.
erol_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BiZ UNUTMADIK!
Alt 25.09.2008, 05:37   #34
subasi29
Usta Yiğido
 
subasi29 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.09.2007
Mesajlar: 4.714
Thanks: 1.311
1.826 Mesajına 2.777 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1159 subasi29 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: BiZ UNUTMADIK!

geldikleri gibi giderler umarim busene tkimdan bekleentimiz cok buyuk hayirlisi olsun
subasi29 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda subasi29'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: BiZ UNUTMADIK!
Alt 25.09.2008, 07:33   #35
bayram
Yiğido
 
bayram - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 400
Thanks: 60
130 Mesajına 237 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 807 bayram FAZLA SÖZE GEREK YOKbayram FAZLA SÖZE GEREK YOKbayram FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: BiZ UNUTMADIK!

Alıntı:
muttalip58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
ewet unutmadık gel fener eline vermeye geliyorum
Bu nasıl bir yorumdur anlamadımki abiciğim en iyisi siteye üye olunurken tc kimlik nosunuda istesinler zorunlu kılsınlar
__________________
bayram isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BiZ UNUTMADIK!
Alt 26.09.2008, 22:01   #36
izmirliyiğido35
Usta Yiğido
 
izmirliyiğido35 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.09.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 1.042
Thanks: 414
258 Mesajına 427 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 791 izmirliyiğido35 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: BiZ UNUTMADIK!

kara listeden bir tanesini silindi sıra diğerlerinde
izmirliyiğido35 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BiZ UNUTMADIK!
Alt 26.09.2008, 22:04   #37
ademgoze
Usta Yiğido
 
ademgoze - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.10.2005
Mesajlar: 1.985
Thanks: 75
215 Mesajına 367 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 966 ademgoze isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: BiZ UNUTMADIK!

yar saçların lüle lüle fener sana güle güle
ademgoze isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git