arkadaşlar geçmişin hesabını soralım 4 eylülü cehenneme çevirelim başlarına yıkalım neyden çekiniyoruz neyden utanıyoruz tek ses olalım tek yürek olalım takımımızı destekliyelim bizim ağzımız yokmu bu ağız tek çekirdek içinmi geçerli bazılarına göre bıraksınlar artık çekirdeği yada hiç gelmesinlerde destekleyenlere engel olmasınlar her takımın bir avuç ..nenin diline düştük stadda uyuyorlar diye yeter artık taraftar olma vakti gelmiştir o eski yiğidolar dönsün artık uyansın hep destek tam destek başka SİVASSPOR yok.