Sivas'lı olduğunu bildiğimiz bir ünlüden Sivassporumuz hakkında bu kadar net ifadeler duymak ne güzel..
Yalnız bu konuda yazılanları okuyunca sanki biraz amacımızdan uzaklaşmışız gibi geldi bana.. Haklısınız arkadaşlar, bir insanın yaptığı müziği de, vermediği vergiyi de yeri geldiğinde sonuna kadar tartışmalıyız.. Ama adam Ya Sivasspor Ya Sivasspor deyip, şarkı da yazarım, katkım neyse de yaparım diyorsa; bunu burda tartışamayız, tartışmamalıyız.. Ha helal olsun diyebiliriz, bence de demeliyiz..
Ayrıca bende hiçbir şarkısını bilmem, üstelik de süslü..

Ama yine de sempatik çocuk valla..
