Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > Röportajlar

Röportajlar Röportajlar bölümü

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 22.06.2009, 17:36   #31
sevda58
Usta Yiğido
 
sevda58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.03.2009
Mesajlar: 1.818
Thanks: 867
614 Mesajına 1.014 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 813 sevda58 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

ismail yk'yi sevenler vardir sevmeyenler vardir,
ama...
dusunun sivassporumuza bir sarki yapsa, guzel olmazmi?
sonucta o bir sanatci, ve hayranlari da var, daha cok ses getiririr,
bu sivasspor acisindanda guzel olur, bize kostek olanlar degil, destek olanlar lazim
__________________
.........
sevda58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 22.06.2009, 18:19   #32
carizma0658
Usta Yiğido
 
carizma0658 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.12.2008
Mesajlar: 1.411
Thanks: 559
327 Mesajına 479 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 781 carizma0658 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

İsmail YK'DAN SİVAS İÇİN ÖZEL BİR PARCA KESİNLIKLE BEKLIORUZZ VE ÇABUK OLURSA ÇOK SEVİNİRİRİZZ
carizma0658 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 22.06.2009, 21:29   #33
mehmetyildiz58
Tecrübeli Yiğido
 
mehmetyildiz58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.01.2008
Yaş: 32
Mesajlar: 544
Thanks: 247
126 Mesajına 219 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 728 mehmetyildiz58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

Alıntı:
ali5800 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
o sarkı yazsa ne yazmasa ne birçok insan onun sarkıalrından nefret ediyorum allah belani versin diye sarkı m olur?????

ya bize iyilik yaramaz yaa...adam sivassporluyum dio ona bile neler neler diosunuz...ve şuda bi gerçekki İsmail YK türkiyedeki en ii pop sanatcısı kabullenin artık...Adam ii ki bi ''Allah belanı versin'' die bi sarkı cıkardı...her kızdıgınızda adamın yüzüne vuruyorsunuz.
__________________
İstanbul yalakası değil,MEMLEKET sevdalısı gençleriz...
mehmetyildiz58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı mehmetyildiz58'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 22.06.2009, 21:53   #34
oNuR
Usta Yiğido
 
oNuR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.12.2007
Mesajlar: 1.689
Thanks: 3.208
848 Mesajına 2.123 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 846 oNuR BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

Alıntı:
ali5800 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
o sarkı yazsa ne yazmasa ne birçok insan onun sarkıalrından nefret ediyorum allah belani versin diye sarkı m olur?????

Bir çok insan nefret ediyor diyosun ama İnternetin,download ın olduğu şu günlerde,İsmail Yk nın 2006 yılında cıkardığı bombabomba.com adlı albüm en cok satan albüm oluyor.Ayrıca dijital ortamda şarkıları en çok indirilen sarkıcı yine hemsehrimiz.İbrahim Tatlısesin,Sezen Aksunun,,Orhan Gencebayın,Seda Sayanın olduğu Türkiyedeki markalar sıralamasında 8. sırada yer alıyor sen ondan nefret ediyorsun.Tamam sevmezsin beğenmezsin şarkılarını dinlemezsin.Ama ortada bariz bir başarı var.Bence biraz da saygı duy
oNuR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı oNuR'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 22.06.2009, 23:19   #35
serdar-58
Acemi Yiğido
 
serdar-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.01.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 112
Thanks: 1
19 Mesajına 23 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 721 serdar-58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

Helal olsun ısmail yk ya sivasımıza verdiği destek den dolayı tebrik ederim en kısa zaman da bir şarkı bekliyoruz sıvasspor için başarılarının devamını dilerim
serdar-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda serdar-58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 22.06.2009, 23:51   #36
sivaslı yıldız
Yiğido
 
sivaslı yıldız - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.07.2007
Yaş: 42
Mesajlar: 434
Thanks: 383
101 Mesajına 171 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 738 sivaslı yıldız isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

Sivas'lı olduğunu bildiğimiz bir ünlüden Sivassporumuz hakkında bu kadar net ifadeler duymak ne güzel..

Yalnız bu konuda yazılanları okuyunca sanki biraz amacımızdan uzaklaşmışız gibi geldi bana.. Haklısınız arkadaşlar, bir insanın yaptığı müziği de, vermediği vergiyi de yeri geldiğinde sonuna kadar tartışmalıyız.. Ama adam Ya Sivasspor Ya Sivasspor deyip, şarkı da yazarım, katkım neyse de yaparım diyorsa; bunu burda tartışamayız, tartışmamalıyız.. Ha helal olsun diyebiliriz, bence de demeliyiz..

Ayrıca bende hiçbir şarkısını bilmem, üstelik de süslü.. Ama yine de sempatik çocuk valla..
sivaslı yıldız isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı sivaslı yıldız'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 23.06.2009, 01:17   #37
club7house
Yiğido
 
club7house - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.11.2007
Yaş: 41
Mesajlar: 491
Thanks: 130
115 Mesajına 186 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 730 club7house FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

Güzel hareketler bunlar , bravo İsmail YK . Her insanın zevki bir değildir yaradılış şekli böyledir. Bende yaptığı müzik tarzından hoşlanmıyorum ama bir insan olaraktan sempatik biri + sadece Sivasspor'lu bir tribüncü olarak buda çok güzel harekettir ayakta alkışlıyorum Hemşehrim seni...
__________________
Neresi sıla bize , Neresi gurbet
Senin peşinde yollar bize memleket.
club7house isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda club7house'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 23.06.2009, 07:24   #38
Dağcı
Usta Yiğido
 
Dağcı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2005
Mesajlar: 1.761
Thanks: 111
99 Mesajına 134 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 940 Dağcı BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Daumen hoch Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

Sivasspor'umuz için hemşehrimiz İsmail YK'dan güzel bir şarkı bekleriz.
__________________
Q,X,W'e hayır, sadece Türkçe.

"Bir saniyesine bile hakim olamadığınız, hükmedemediğiniz bir hayat için, bir dünya için, bu kadar fırıldak olmanın anlamı yoktur."
Muhsin YAZICIOĞLU
Dağcı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 23.06.2009, 09:10   #39
SivasLady
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

öncelikle röp. hazirlayan emegi gecen herkese ve ismail yk a zaman ayirdigi icin cok tesekkürler
güzel bir röp. olmus emeginize saglik

burda insanin kisiligine yaptigi ise müzige degil Sivas ve SivasSpor sevdasina bakmaliyiz
kendisi her seferinde bunuda dile getiriyor ki bizlerde bununla gurur duymaliyiz

kendisinden tabiki Sivasspor`umuz icin bir sarki bekliyoruz
tribünlerde söyleyecegimiz güzel bir Tezahürat yazabilir
  Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda 'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor
Alt 23.06.2009, 10:02   #40
carizma0658
Usta Yiğido
 
carizma0658 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.12.2008
Mesajlar: 1.411
Thanks: 559
327 Mesajına 479 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 781 carizma0658 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ya Sivasspor Ya Sivasspor

VE ŞUNU BASTIRARAK SÖYLEMEK İSTIYORUM İSMAİL YA SİVAS YA SİVAS DİYOR HELAL OLSUN AMA SİVASLI O KADAR ÇOK ÜNLÜ VARKİ KÜCÜCÜK BİR SESLERİ HAREKETLERİ BİLE SİVASI BÜYÜK TANITIM İÇİNE SOKACAK SANATÇILAR VAR AMA NERDEE GERÇİ SİVAS KENDİNİ KANITLAMIŞ TANITMIŞ VE MARKALAŞMA YOLUNDA BÜYÜK ADIMLAR ATMIŞTIR GELENE CAN FEDA GELEMYENE BAY BAY
carizma0658 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
ismailyk, röportaj, sivasspor


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git