Alıntı:
lise_tayfa Nickli Üyeden Alıntı
kardeş senin beleşci dediğin genclık o staddaki en ii tribünü yaptı. büyüklerine örnek oldu 90 dakika hiç susmadı.
|
biliyorum dostum bende o beleşçi gençliğin içindeydim

gerçekten 90 dakika hiç susmadılar, arada a.güçlü taraftarlara sataşmaları olmasa çok daha hoş olurdu amma zamanla o yöndede ilerleme kaydederiz inşallah..