Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

-->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 03.12.2006, 13:56   #31
deli_yigido
Yiğido
 
deli_yigido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 39
Mesajlar: 416
Thanks: 69
48 Mesajına 76 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 deli_yigido ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA

çok güzel ve teşvik eden bi uygulama, takımımızın başarılarıda buna eklenince tribünümüz daha güsel olcak inş.........
__________________
Sivasspor Aşkı, Yeniçeri Ruhu !
deli_yigido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 03.12.2006, 14:22   #32
jakobieen
Usta Yiğido
 
jakobieen - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.03.2006
Mesajlar: 1.893
Thanks: 73
327 Mesajına 1.111 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 929 jakobieen Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA



işte beleşci gençlik...
jakobieen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 03.12.2006, 15:15   #33
SEMİH-58
Usta Yiğido
 
SEMİH-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.709
Thanks: 11
122 Mesajına 239 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 939 SEMİH-58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA

bende ikinci yarı sizleri ankaraya bekliyorum arkadaşlar
__________________
Kendi cenazeme durdum Er kişi niyetine
SEMİH-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: -->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 05.12.2006, 12:33   #34
merkez_emre
Usta Yiğido
 
merkez_emre - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 1.926
Thanks: 510
470 Mesajına 1.011 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 merkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: -->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA

Alıntı:
jakobieen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster


işte beleşci gençlik...

kardeş senin beleşci dediğin genclık o staddaki en ii tribünü yaptı. büyüklerine örnek oldu 90 dakika hiç susmadı.
merkez_emre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: --->: -->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 08.12.2006, 10:18   #35
jakobieen
Usta Yiğido
 
jakobieen - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.03.2006
Mesajlar: 1.893
Thanks: 73
327 Mesajına 1.111 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 929 jakobieen Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: --->: -->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA

Alıntı:
lise_tayfa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
kardeş senin beleşci dediğin genclık o staddaki en ii tribünü yaptı. büyüklerine örnek oldu 90 dakika hiç susmadı.
biliyorum dostum bende o beleşçi gençliğin içindeydim gerçekten 90 dakika hiç susmadılar, arada a.güçlü taraftarlara sataşmaları olmasa çok daha hoş olurdu amma zamanla o yöndede ilerleme kaydederiz inşallah..
jakobieen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 08.12.2006, 17:33   #36
merkez_emre
Usta Yiğido
 
merkez_emre - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 1.926
Thanks: 510
470 Mesajına 1.011 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 merkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA

ok kardes insallah devamlı bu cosku devam eder stadyumdaki sessizliğin giderilmesi icin her seyi yapmaya hazırız..

yarin ki mac icin de büyük ihtimal arkadaslarla toplanıp bi münibüs te olsa gitmeyi planlıyoruz...gidersekte ne mutlu bize daha adı konmamıs bir grup ta olsak ''kimseden yardım beklemeden'' okul harclıklarımızla maca gidicez inşallah...
merkez_emre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 08.12.2006, 18:14   #37
67_DERNEK_AKKIZ
Yiğido
 
67_DERNEK_AKKIZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.02.2006
Yaş: 44
Mesajlar: 340
Thanks: 0
6 Mesajına 13 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 67_DERNEK_AKKIZ ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA

DEVAMI GELSINKI TEŞVIK EDICI OLSUN..
OZELLIKLE OGRENCILER UZERINDE BU TUR CALISMALAR ARTIRILSIN SAHSIMCE..
CUNKU GEREK UNIVERSITE GEREK LISE VE DENGI OGRENCLILER EKONOMIK OLARAK AILERINE BAGLI OLDUKLARI ICIN AYRICA MAC ICIN BUTCE AYIRMALARI ZOR OLUYO HERHANGI BASKA BISEYDEN VAZGECIP ORAYA KAC KERE ODEYEBILILER..
BU YUZDEN BENCE ARADA BIR HATTA SIKSIK BOYLE UYGULAMALAR YAPILMALI..
__________________
http://ayhan_arslan_58.sitemynet.com...rim/dernek.gif

1967 TARAFTARLAR DERNEGİ ANKARA TEMSİLCİSİ...
67_DERNEK_AKKIZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA
Alt 08.12.2006, 19:12   #38
merkez_emre
Usta Yiğido
 
merkez_emre - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 1.926
Thanks: 510
470 Mesajına 1.011 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 merkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: BAYAN VE ÖĞRENCİLER BEDAVA

bundan sonra her hafta bi okulun son sınıflarına bıletlerde kolaylık sagalanacakmıs
merkez_emre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git