Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 04.05.2009, 07:13   #1
Abdullah DuMaN
Usta Yiğido
 
Abdullah DuMaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 8.107
Thanks: 1.835
4.168 Mesajına 9.556 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1564 Abdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Maçın yıldızı kimdi ? bizim tarafımızda Hayrettin ve Bilica iyi oynadı

Maçın en kötüsü kimdi ? Antep taraftarı

Maçta göze çarpanlar ? musanın çıkıp muhammedin oyuna girmesi ile oyun düzeni değişti

Ne gibi eksiklerimiz var ? En büyük eksiğimiz İbrahim Dağaşandı onu çok aradık Sylla o nun yerini dolduramadı

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? bjk da kaybetti halen lideriz umarım birdaha bu zor duruma düşmeyiz

Taraftar nasıldı ?Bizim taraftarımız harikaydı en az 6 otobüs ve 25 oto ile antepte takımımızı yanlız bırakmayan antepin bize kötü tezahürat etmesine rağmen sinirlerine hakim olan antep taraftarının bizleri çileden çıkarmasına rağmen birtek bile koltuk kırmayan maçtan sonra olay çıkartmayan taraftarımıza sonsuz teşekkür

Maç hakkında genel yorumunuz ?
__________________


Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....

Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....
Abdullah DuMaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Abdullah DuMaN'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 04.05.2009, 07:15   #2
hiko58
Usta Yiğido
 
hiko58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.09.2005
Yaş: 69
Mesajlar: 1.405
Thanks: 484
425 Mesajına 728 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 908 hiko58 TAM BIR BEYEFENDIhiko58 TAM BIR BEYEFENDIhiko58 TAM BIR BEYEFENDIhiko58 TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

ben bülent hocaya şunu sormak istiyorum. muhammet aliyi oynatmak ve sezon sonunda pazarlamaya çalışmak için vitrine çıkarmak sivasspordan çokmu önemli. ne buldun bu adamdan. bütün futbol yorumcuları sana bunu soruyor. sana bütün yazılarımda bunu söyledim bülent hoca. muhammet ali bu takıma yakışmıyor. o girdiği zaman bu takım eksik oynuyor. neden bunu yapıyorsun. sivası neden harcıyorsun. fenerin beşiktaşı yeneceği belliyken.neden gaziantebe maçı verdin. neden sivası şampiyon yapmak istemiyorsun. bir gönüllerin şampiyonu lafı çıkardın milleti bununla avutuyorsun. avucumuza kadar gelen şampiyonluğu muhammet aliye takım bulabilmek adına kaçırırsak bunun vebalini taşıyabilecekmisin bülent hocam. çok iyi bir hocasın. kendini çok iyi yetişdirdin. ama neden bu inadından vazgeçmiyorsun. sana herkes söylüyorki bu muhammet ali inadın niye diye. çıkta bir cevap ver nolur.neden sivasın canını yalıyorsun. maçmuhammet alinin yüzünden ve mehmet yıldızın beceriksizliği yüzünden gitti. başka söze gerek varmı. saygılarımı sunuyorum ve başarılar diliyorum.
hiko58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 04.05.2009, 08:45   #3
sariyolak
Yeni Yiğido
 
sariyolak - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.04.2008
Yaş: 61
Mesajlar: 38
Thanks: 40
3 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 668 sariyolak FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

üzülmeyin arkadaşlar gaziantepte bir kaza oldu yardıma fenerbahçe koştu,neyseki ne kar ne zarar gidelim şampiyonluğa kadar.
sariyolak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 04.05.2009, 09:39   #4
tunga
Acemi Yiğido
 
tunga - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 60
Mesajlar: 106
Thanks: 152
26 Mesajına 40 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 tunga isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

arkadaşlar maçı tv den izledim gidemedim antepe malum devlet memuruyum neyse maça döneyim ilk yarı harika bir sivasspor ve bizi yormayan bir antep 2tane atında gidin diyen bir antep ama bizE ne oldu anlayamadım bir türlü 2ci gölü atamadık nasip olmadı beceriksizdik olmadı olmadı ,ikinci yarı talihsiz bir gol yedik ve maç döndü bizimkiler şakınları oynadılar bu seferde antep sazı eline aldı her zamanki gibi topu çevirmeğe başladılar artık maçı çevirmemiz hayaldi.CANLARI SAĞOLSUN yenilsinler sonuna dek hep destek elbette hakları var yenilmeğe inşaallah bundan sonra yenilmeyiz mutlu sona ulaşırız
tunga isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 04.05.2009, 10:25   #5
muratduru58
Acemi Yiğido
 
muratduru58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 67
Mesajlar: 146
Thanks: 26
29 Mesajına 46 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 muratduru58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

SİVASSPORUN SİVASLIDAN BAŞKA İSTEYENİNİN OLMADIĞINI BİRKERE DAHA ANLADIM. ANADOLUDA BULUNAN DIĞER ŞEHİRLERİN TAKIMLARI BİZE KARŞI ÖLÜMÜNE OYNUYORLAR. SONRADA UTANMADAN SİVASSPORUN ŞAMPİYON OLMASINI İSTİYORUZ DİYORLAR. YALAN .... ESKİŞEHİR, KAYSERİ, ANTEP, KONYA VS VS. BUNLAR ACABA DİĞER TAKIMLARA KARŞIDA BÖYLE ÖLÜMÜNE OYNADILARMI??????
muratduru58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 04.05.2009, 10:59   #6
yamumu
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.01.2009
Mesajlar: 13
Thanks: 1
2 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yamumu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

arkadaşlar ben bu söyleyeceklerimi trabzon maçından öncede buraya yazdım bizim maçta golü attıktan sonra 1 0 a yatmamamız lazım artı bize çubuk çizgili forma dışında diğer formalar uğursuz geliyor ne zaman başka forma giysek ya zor kazanıyoruz yada mağlup oluyoruz malesef bakın trabzon maçındaki oyunumuza ve formamıza bizim sürekli ne şartta olursa olsun çubuk kırmızı beyaz çizgili formayı giymemiz lazım lütfen bunu ciddiye alın ya
yamumu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 05.05.2009, 01:06   #7
carizma0658
Usta Yiğido
 
carizma0658 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.12.2008
Mesajlar: 1.411
Thanks: 559
327 Mesajına 479 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 781 carizma0658 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

sivas olarak geriye bakıp hata görcez arıcaz ama en çok önumüze bakmamız gerek ilerıye
carizma0658 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 05.05.2009, 08:15   #8
ready
Usta Yiğido
 
ready - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 2.401
Thanks: 1.622
735 Mesajına 1.153 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ready ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

şu olaylara at gözlügüyle bakmayın sitede herkes tutturmuş bir anadolu kardeşligi hikayesi anadolu kardeş olacak diye adamlar maça çıkmasınmı gol atmasınmı bu ne kadar saçma fikir savunuyorsunuz ilk önce sivasspor kendi göbegini kendisi kesecek adam kendi kalesine gol atsın mehmet yıldız önündeki topa vuramasın kamanan topu göglendirsin bülent uygun anlamsız futbol hataları yapsın.. antep,kayseri,ankaraspor ve böyle bir çok maçda önemli puanlar kaybettik sitede çogu sivassporun kötü futbolundan çok hatayı hakemler ve federasyona çatarak antep gibi sadece galip gelmeyi düşünen takımlara çatarak çözme yoluna gitmişlerdir..kimse kusura bakmasın şampiyon olacak takım adam gibi sahaya çıkar golünü atar maçı alır ve üç puanı hanesine yazdırır...kimsenin dedigine kulak asmaz
__________________
Her Zaman Her Yerde En Büyük Sivasspor
ready isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 05.05.2009, 11:19   #9
azgeç
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 23.03.2008
Yaş: 40
Mesajlar: 168
Thanks: 0
33 Mesajına 52 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 684 azgeç FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

58sivaslı58 Taraftar nasıldı ? Deplasmanda oldugnu Sivasspora hissetirmedi


şaka yapıyorsun galiba tarihinin en iyi deplasmanını gerçekleştirdi taraftar oradaydım stada tamamen hakimdik yaklaşık 2000 kişiydik --- ibb alalım ankarada en az 7 bin kişi olucaz inşallah
__________________
Biz Ölene Kadar Yanındayız
azgeç isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 05.05.2009, 11:29   #10
carizma0658
Usta Yiğido
 
carizma0658 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.12.2008
Mesajlar: 1.411
Thanks: 559
327 Mesajına 479 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 781 carizma0658 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

bu antep maçı sivasa alması gereken dersi fazlasıyle vermştr emınmkı sivas bu saatten sonra cokk dikkatlı adımlar atacaktır
carizma0658 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
değerlendirelim, maçı


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git