Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 03.07.2010, 19:20   #41
Besyo_cu
Usta Yiğido
 
Besyo_cu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 5.292
Thanks: 5.934
2.819 Mesajına 8.169 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1329 Besyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende Zukunft
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

Stuttgarter, Wolfsburg, Borussia Mönchengladbach gibi takımların formasını uzun yıllar giymek kolay olmasa gerek İnternetten araştırdığım ve videolarını izlediğim kadarıyla refleksleri yerinde iyi bir kaleciye benziyor. Hayırlı olsun.
Besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Besyo_cu'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 03.07.2010, 19:31   #42
A.Turan Korkmaz
Usta Yiğido
 
A.Turan Korkmaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2009
Mesajlar: 1.395
Thanks: 1.983
777 Mesajına 1.838 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 744 A.Turan Korkmaz FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

Sead Ramoviç'i nette bayağı araştırdım. Olumsuz bir söz,bir yorum aradım ama bulamadım. Tromsonun taraftar forumlarında İngilizce yaptıkları sohbetlere bile baktım. Norveçli taraftarlar Ramoviçi çok seviyorlar,başarılı buluyorlar. Kulübünde neden birinci kalecileri olmadığına şaşıyorlar, hocaları ile anlaşamadığını düşünüyorlar, hatta Bosnalılar bile milli takımlarında , Hasagiç'in arkasında olmayı haketmediğini, haksızlık edildiğini söylüyorlar. Bosnalı ama Almanya vatandaşı da. Altyapıyı almanyada almış hatta ilk kalecilik yıllarında Wolfsburg da var. Fazla forma şansı bulamamış. Eksiği bu.
Sivassporumuzun iyi bir kaleci transfer ettiğini düşünüyorum. Tabii inşallah Sivasımıza ve takıma da alışır ve yıllarca bize hizmet eder.
A.Turan Korkmaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı A.Turan Korkmaz'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 03.07.2010, 20:25   #43
ederecep
Acemi Yiğido
 
ederecep - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.01.2009
Mesajlar: 53
Thanks: 1
15 Mesajına 20 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 644 ederecep FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

[QUOTE=SivasSpor.Com;638114]

Sivasspor uzun süredir temas halinde olduğu Bosna asıllı kaleci Sead Ramoviç’i renklerine bağladı



Bir çok yabancı uyruklu kaleciyle görüşen ,ancak Ramoviç’te karar kılan Sivasspor,milli kaleciyle bir yıllık imza attırdı. Resmi imzayı attıktan sonra ülkesine giden Sead Ramoviç’in 15 Temmuzda yeniden Sivas’a gelerek takımla birlikte çalışmalarına başlayacağı öğrenildi.
31 yaşındaki Sead Ramoviç 1.90 boyunda ve Norveç 1.liginde mücadele eden Tromso takımında forma giyiyordu. Çeşitli defalar Bosna Hersek Milli takımının formasınıda giyen Ramoviç’in Almanya-Stuttgart doğumlu olması dikkat çekiyor.
http://www.youtube.com/watch?v=TzsVh12tS3c süper kaleci
ederecep isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda ederecep'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 03.07.2010, 20:26   #44
ederecep
Acemi Yiğido
 
ederecep - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.01.2009
Mesajlar: 53
Thanks: 1
15 Mesajına 20 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 644 ederecep FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

süper kaleci tıkla bak http://www.youtube.com/watch?v=TzsVh12tS3c
ederecep isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 03.07.2010, 20:29   #45
oNuR
Usta Yiğido
 
oNuR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.12.2007
Mesajlar: 1.689
Thanks: 3.208
848 Mesajına 2.123 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 846 oNuR BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

Takımımıza hayırlı uğurlu olsun.Umarım başarılı bir sezon geçirir
oNuR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 03.07.2010, 21:04   #46
yusuf_yusuf
Usta Yiğido
 
yusuf_yusuf - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 23.09.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.070
Thanks: 978
329 Mesajına 482 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 893 yusuf_yusuf FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

sivasspor takımı ve taraftarları adına hayırlı uğurlu olsun inş basarılarının devamı gelır ve bu sne bızı uefa kapılarına ghoturecek tek kaleci olurusn
__________________
yusuf_yusuf isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 03.07.2010, 21:58   #47
fglnsdf
Acemi Yiğido
 
fglnsdf - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.01.2010
Mesajlar: 126
Thanks: 16
25 Mesajına 33 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 612 fglnsdf FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

cok iyi kaleci yaw...isini umarim iyi yapar.
2 sezon bizi iyi götürür.
fglnsdf isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 03.07.2010, 22:27   #48
ahbey
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 01.10.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 336
Thanks: 0
87 Mesajına 146 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ahbey ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

İmzayı attı deniliyor ama resmi sitede bir şey yok. İmza atmadan inanmam:P
__________________
Kaybetsende, Kazansanda, Şampiyon Olsanda, Küme Düşsende .. Sivas aşkına... Herzaman Sivasspor..
ahbey isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 03.07.2010, 23:34   #49
by_hunter
Usta Yiğido
 
by_hunter - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.01.2006
Mesajlar: 1.510
Thanks: 220
516 Mesajına 1.183 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 899 by_hunter FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

petkoviç i aramayalımda...
__________________
hayal dünyasının hayali kahramanları gerçek dünyanın aciz insancıkları
by_hunter isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti
Alt 04.07.2010, 00:15   #50
yigidoss
YASAKLI ÜYE
 
yigidoss - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 525
Thanks: 1.342
181 Mesajına 300 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yigidoss ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Ramoviç imzasını attı ve gitti

İmza attı deniyor ama resmi sitede bu haber yok yine Hürdoğan saçması olmasın
yigidoss isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
attı, gitti, imzasını, ramoviç


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git