Cevap: Yiğido Hamdallah’ta kararlı
Sivasspor Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz, kırmızı-beyazlı taraftarların 1461 Trabzon karşılaşmasında yapmış olduğu tezahüratlardan dolayı büyük mutluluk yaşadığını belirterek; “Geçtiğimiz hafta Trabzon'da yaşanan hadiselerin ardından bana yapılan haksızlığın farkında olup gerekli tepkiyi göstermek, taraftarlarımıza yakıştı" dedi.
C.KAAN KARAGUŞ
Ziraat Türkiye Kupası grup elemelerinde 1461 Trabzon galibiyetiyle moral bulan Sivasspor'da, gözler yeniden lig mücadelelerine çevrildi.
Kırmızı-beyazlılar, hafta sonu oynayacakları Mersin İdman Yurdu karşılaşmasının hazırlıklarına ara vermeden başlarken, takımın çalışmalarını yakından takip eden Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz'dan, 12. adama övgü dolu sözler geldi.
İlk olarak önceki gün 1461 Trabzon karşısında alınan 2-1'lik galibiyeti değerlendiren Otyakmaz; “1461 Trabzon maçının basit veya sıradan bir maç olduğunu bir kez daha gördük. Gerçekten iyi bir ekibe karşı oynadık. Arkadaşlarımızla gerekli mücadeleyi gösterip, maçı kazanmasını bildiler. Ben hepsini yürekten kutluyorum" dedi.
HAMDALLAH TRANSFERİ
Başkan Otyakmaz, Sivasspor'un uzun süredir transfer gündeminden düşmeyen Faslı santrafor Abderrazak Hamdallah transferi ile ilgili ise sona gelindiğinin sinyallerini verdi.
Teknik heyetin uzun bir süredir bu oyuncunun transferinde ısrarla durduğunu ifade eden Otyakmaz; "Abderrazak ile ilgili görüşmelerimiz sürüyor. Teknik heyetin bizden böyle bir talebi var. Bu konuda maliyet hesabı yapıp karar vereceğiz. Birkaç gün içerisinde konuyla ilgili kararımız netleşecektir. Taraftarlarımız bu konuda rahat olsunlar" dedi.
TARAFTARA TEŞEKKÜR
Başkan Otyakmaz son olarak geçtiğimiz hafta bir grup Trabzonlu taraftarların Avni Aker Stadyumu'nda yaptığı çirkin saldırılara sessiz kalmayan Sivasspor cephesine teşekkür etti.
Önceki gün Karadeniz temsilcisi ile 4 Eylül Stadyumu'nda oynanan rövanş maçında, 'Baldız Baldan Tatlıdır', 'Odyakmaz ama Trabzon'u yakar' pankartları açan ve maç boyunca tezahüratta bulunan taraftarlara övgü dolu sözlerde bulunan Otyakmaz; "Sağolsunlar bu konuda yalnız olmadığımı gördüm. Geçtiğimiz hafta Trabzon'da yaşanan hadiselerin ardından bana yapılan haksızlığın farkında olup gerekli tepkiyi göstermek, taraftarlarımıza yakıştı" şeklinde konuştu.
|