Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

-->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 22.08.2006, 17:38   #41
ademgoze
Usta Yiğido
 
ademgoze - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.10.2005
Mesajlar: 1.985
Thanks: 75
215 Mesajına 367 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 966 ademgoze isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: Sizce taraftar neden küskün?

kandildi ve millet piknikte denizde tatilde olanlar var belki ondandır...
ademgoze isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 23.08.2006, 09:51   #42
Arif Coşkun
Usta Yiğido
 
Arif Coşkun - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 2.313
Thanks: 164
138 Mesajına 217 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 998 Arif Coşkun isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: Sizce taraftar neden küskün?

Alıntı:
yusuf_07 Nickli Üyeden Alıntı
nedeni takımın kötü gidişatıdır ve yönetimin belkide taraftarın beklediği düzeyde transferler yapamamasıdırr.....
Güzel bir tespit nedenlerin başında bu geliyordur ancak; Takımımız iyi oynadığı zaman yanında, iyi oynamadığı zaman yanında olmayan taraftarlık olmaz! Bunu taraftar kitlemize iyi anlatmak lazım.Taraftar dediğin iyi günde kötü günde hep yanında olan taraftardır.Doğrusuda budur zaten. Takımımızı daha iyi yerlere getirmek istiyorsak her zaman yanında olmamız gerekir.Yönetim taraftarında isteklerini görüşlerini dikkate almalı,takım- yönetim ve taraftar arasında barışı sağlayacak en güzel yol bu diye düşünüyorum bence.
__________________
"Dilin düşünceden önce haraket etmesin"
Arif Coşkun isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 23.08.2006, 11:13   #43
onursahin
Acemi Yiğido
 
onursahin - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 144
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 onursahin isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: Sizce taraftar neden küskün?

Transfer konusunda tek yetkili olan sayın menajerimiz geçen sezon takıma kazandırdığı ve Sivasspor'a müthiş katkısı olan süper yetenek EDSON gibi bir futbolcu bulabilir. Buna inanıyorum. Haftalarca avrupada futbolcu aradı, bu arada dünya kupası maçlarını da izledi ama galiba süper bir yetenek henüz bulamadı.En büyük neden transfer bence sakaryanın yabancılarının katkısını gördük.biz neden araştırıp bulamıyoruz carvallo ne oldu?
onursahin isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 23.08.2006, 11:59   #44
FurkaN
Usta Yiğido
 
FurkaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 3.298
Thanks: 175
525 Mesajına 1.026 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1081 FurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer AnblickFurkaN ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: Sizce taraftar neden küskün?

Taraftar küsmedi sadece umutsuzluğa kapıldı daha ligin başındayız bu ligde daha ne olur neler...
FurkaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 23.08.2006, 15:08   #45
serhankaburcuk
Usta Yiğido
 
serhankaburcuk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1355 serhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekannt
Standart -->: Sizce taraftar neden küskün?

Ben sadece şunu söylüyorum...

Biz eğer Sivaslıysak ve Sivassporluysak bu takıma koşulsuz destek olmamız gerekiyor...Yok takım kötü oynadı yok takım iyi oynadı bunlar bence bir taraftar için bahane değil....Taraftar takımını iyi günde kötü günde daima desteklemelidir...Dikkat ediyorum bu takım 3. ligde iken bu takımın hiç sahibi yoktu..Ama şimdi sahibi çok hemde eleştirenide çok...BİZ TARAFTAR'SAK TAKIMA KÜSMEYE HAKKIMIZ YOK...BEN BUNU KABUL ETMİYORUM...
serhankaburcuk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 11.10.2006, 09:44   #46
MK5834
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 11.12.2005
Yaş: 45
Mesajlar: 7
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 MK5834 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: Sizce taraftar neden küskün?

futbol oyuncu için spor , izleyen için görsel şölen dir.biz taraftarlar oynamıyor izliyoruz elbette görsel olarakta tatmin olmak gerekiyor.bu olmuyorsa tarftarın stattan soğumasına içerlememek gerekli.sayın başkan iddaa gelirlerinin düşürülmesi nedeni ile ligden çekilme sinyali verdi.peki ama stadına taraftarını çekemiyosan, öte yandan diğer takım reytingleri sallıyor ise ..... bu muhabbet uzar gider ya konuşturmayın beni . önce taraftarın istediğini verin.sonra bilet alınmasını bekleyin.unutmayın ki
VERMEDEN ALMAK ALLAHA MAHSUS
MK5834 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 11.10.2006, 23:28   #47
ofgurleyuk78
Usta Yiğido
 
ofgurleyuk78 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.10.2005
Mesajlar: 1.187
Thanks: 3
90 Mesajına 123 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ofgurleyuk78 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: Sizce taraftar neden küskün?

Takim oynarsa basarili olursa taraftar stada gelir
__________________
ATATÜRK' ÜN GENÇLİĞE HİTABESİ, BİR DUVAR SÜSÜ DEĞİL; BİR ERKEN UYARI SİSTEMİDİR.
ofgurleyuk78 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 18.10.2006, 23:28   #48
redelgae
Yeni Yiğido
 
redelgae - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.10.2006
Mesajlar: 42
Thanks: 17
5 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 724 redelgae Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Sizce taraftar neden küskün?

Ben bir Sivas' lı değilim. Yaklaşık 22 yıldır Sivas' da yaşıyorum. Belki de Sivas Spor' un maçlarıı izleyen genç arkadaşların yaşlarından fazla bir zamanım bu şehirde geçti. Kombine bilet sahibiyim (geçen yıl da).

Tespitlerim Şudur ki;
1) Daha maçın 3. dakikasında insan futbolcusunu protesto eder mi ?
2) 5 - 10 YTL para verdim diye en galiz küfürleri eder mi ?

Cevaplar malesef EVET olunca Sivas kendi sahasında ancak 1 puan alıyor işte.

Bu yıl futbolcuların tribünlere küskün olduğu çok açık

Gelecek açısından açıkçası çok ama çok karamsarım.

Belki bazı taraftarlar kabul etmeyecek ama

MAALESEF SİVAS SPOR TARAFTARI SÜPER LİGE HAZIRLANAMAMIŞ

Konu redelgae tarafından (18.10.2006 Saat 23:34 ) değiştirilmiştir.. Sebep: yazım hatası
redelgae isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 18.10.2006, 23:29   #49
redelgae
Yeni Yiğido
 
redelgae - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.10.2006
Mesajlar: 42
Thanks: 17
5 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 724 redelgae Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Sizce taraftar neden küskün?

MAALESEF SİVAS SOR TARAFTARI SÜPER LİGE HAZIRLANAMAMIŞ
redelgae isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sizce taraftar neden küskün?
Alt 19.10.2006, 01:04   #50
gülkız
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 11.09.2006
Yaş: 45
Mesajlar: 432
Thanks: 58
125 Mesajına 249 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 771 gülkız COK SEVILEN BIR KISIgülkız COK SEVILEN BIR KISIgülkız COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: Sizce taraftar neden küskün?

Alıntı:
redelgae Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Ben bir Sivas' lı değilim. Yaklaşık 22 yıldır Sivas' da yaşıyorum. Belki de Sivas Spor' un maçlarıı izleyen genç arkadaşların yaşlarından fazla bir zamanım bu şehirde geçti. Kombine bilet sahibiyim (geçen yıl da).

Tespitlerim Şudur ki;
1) Daha maçın 3. dakikasında insan futbolcusunu protesto eder mi ?
2) 5 - 10 YTL para verdim diye en galiz küfürleri eder mi ?

Cevaplar malesef EVET olunca Sivas kendi sahasında ancak 1 puan alıyor işte.

Bu yıl futbolcuların tribünlere küskün olduğu çok açık

Gelecek açısından açıkçası çok ama çok karamsarım.

Belki bazı taraftarlar kabul etmeyecek ama

MAALESEF SİVAS SPOR TARAFTARI SÜPER LİGE HAZIRLANAMAMIŞ
Yazdıklarınıza %100 katılıyorum,bu yüzden maç biletlerinin daha yüksek fiyattan satılmasını ya da bütün maçları yüksek fiyattan satın alan kombine sahiplerinin izlemeye hak kazanmasını istediğim zamanlar olmuştur.Yine de küfür eden,bilgiçlik taslayan kişiler cıkarsa burada da kulüp yönetiminin inisiyatifini kullanması gerekir.90 dakika küfür eden,kendi topcusuna ileri geri konusan taraftar olacağına hiç taraftar olmasın daha iyi...
gülkız isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git