Alıntı:
redelgae Nickli Üyeden Alıntı
Ben bir Sivas' lı değilim. Yaklaşık 22 yıldır Sivas' da yaşıyorum. Belki de Sivas Spor' un maçlarıı izleyen genç arkadaşların yaşlarından fazla bir zamanım bu şehirde geçti. Kombine bilet sahibiyim (geçen yıl da).
Tespitlerim Şudur ki;
1) Daha maçın 3. dakikasında insan futbolcusunu protesto eder mi ?
2) 5 - 10 YTL para verdim diye en galiz küfürleri eder mi ?
Cevaplar malesef EVET olunca Sivas kendi sahasında ancak 1 puan alıyor işte.
Bu yıl futbolcuların tribünlere küskün olduğu çok açık
Gelecek açısından açıkçası çok ama çok karamsarım.
Belki bazı taraftarlar kabul etmeyecek ama
MAALESEF SİVAS SPOR TARAFTARI SÜPER LİGE HAZIRLANAMAMIŞ
|
Yazdıklarınıza %100 katılıyorum,bu yüzden maç biletlerinin daha yüksek fiyattan satılmasını ya da bütün maçları yüksek fiyattan satın alan kombine sahiplerinin izlemeye hak kazanmasını istediğim zamanlar olmuştur.Yine de küfür eden,bilgiçlik taslayan kişiler cıkarsa burada da kulüp yönetiminin inisiyatifini kullanması gerekir.90 dakika küfür eden,kendi topcusuna ileri geri konusan taraftar olacağına hiç taraftar olmasın daha iyi...