Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 05.06.2008, 16:20   #51
titizyiğido
Usta Yiğido
 
titizyiğido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.01.2008
Yaş: 46
Mesajlar: 1.407
Thanks: 94
307 Mesajına 439 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 817 titizyiğido FAZLA SÖZE GEREK YOKtitizyiğido FAZLA SÖZE GEREK YOKtitizyiğido FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: BU DA BİZE DERS OLSUN.

atababa kardeşime sonuna kadar katılıyorum doğru bi yere vurgu yapmış
titizyiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda titizyiğido'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 11.07.2008, 08:51   #52
atababa111
Tecrübeli Yiğido
 
atababa111 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.12.2007
Mesajlar: 573
Thanks: 145
148 Mesajına 258 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 736 atababa111 FAZLA SÖZE GEREK YOKatababa111 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: BU DA BİZE DERS OLSUN.

HER NEREDE OLURSAN OL,KANINDA SİVASLILIK VARSA ÖZÜN SİVAS İSE,BURAM BURAM SİVAS DİYE YANIP TUTUŞUYORSAN EĞER SİVASSPOR 2.TAKIMIN OLAMAZ........
atababa111 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 11.07.2008, 09:54   #53
Abdullah DuMaN
Usta Yiğido
 
Abdullah DuMaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 8.107
Thanks: 1.835
4.168 Mesajına 9.556 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1563 Abdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz sein
Standart -->: BU DA BİZE DERS OLSUN.

İNŞALLAH BU SENE KENDİMİZİ AŞACAĞIZ

..................
__________________


Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....

Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....
Abdullah DuMaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Abdullah DuMaN'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 11.07.2008, 10:43   #54
58_güzelyurt_58
Acemi Yiğido
 
58_güzelyurt_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.11.2007
Yaş: 36
Mesajlar: 53
Thanks: 3
8 Mesajına 10 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 685 58_güzelyurt_58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Unglücklich --->: BU DA BİZE DERS OLSUN.

aynen katiliyorum abii...ama malesef almanya´da oturdum icin maclara´da gidemiyorum...
58_güzelyurt_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 03.04.2009, 12:11   #55
atababa111
Tecrübeli Yiğido
 
atababa111 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.12.2007
Mesajlar: 573
Thanks: 145
148 Mesajına 258 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 736 atababa111 FAZLA SÖZE GEREK YOKatababa111 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.

bu konular umarım geçmişte kalacak ve hiç açılmamak üzere tozlu raflarda duracaktır.
__________________
Sivaslıyım diyen ancak Sivassporluyum diyebiliyorsa Gerçek Sivaslıdır.
atababa111 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 07.04.2009, 18:43   #56
bursa16
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 20.01.2008
Yaş: 61
Mesajlar: 6
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 bursa16 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.

Sevgili sivassporlular
Biraz daha dişinizi sıkın bu sene kupa sivas'ın Bu sene kupa anadolunun buraya kadar geldikten sonra bu işin ucunu bırakmayın bu saaten sonra istanbul takımları sahada yenemediklerini masada yenmeye çalıştıklarından iş sadece sahada bitmiyor.Bu yüzden önce sahada işlerini bitirin işinizi sıkı tutun yıkılacak bu istanbul saltanatı 50 yılda 4 tanemi şampiyon çıkar bu memleketten ama bu sene sivasspor olacak ondan sonra da sıra diğer anadolu takımlarına gelecek BAŞARILAR SİVASSPOR
bursa16 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 07.04.2009, 18:46   #57
özsivasli1903
Usta Yiğido
 
özsivasli1903 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.09.2005
Yaş: 42
Mesajlar: 1.078
Thanks: 1
138 Mesajına 220 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 867 özsivasli1903 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.

gardas cok güzel yazmissin ve aynen nokta yerlere gönderme yapmissin agzina saglik... sivasa sahip cikmayanlar bunun hesabini ömrü boyunca cekecektir...
özsivasli1903 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 07.04.2009, 18:56   #58
Efsane YENİÇERİ
Yeni Yiğido
 
Efsane YENİÇERİ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 07.04.2009
Mesajlar: 39
Thanks: 7
13 Mesajına 24 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 632 Efsane YENİÇERİ FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.

bu kafayla çok zor kafaların degısmesı lazım kafaların
__________________
HERZAMAN HER YERE GIDER
NE YAGMUR NE CAMUR DINLER
SEVERSE GONULDEN SEVER
BU ALEMDE YENICERILER...

''EFSANELER DONER HIKAYELER BITER''since 1995
Efsane YENİÇERİ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 07.04.2009, 19:14   #59
pover58
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 23.09.2007
Yaş: 61
Mesajlar: 1.618
Thanks: 397
501 Mesajına 741 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 846 pover58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.

tepkilerimizi daha seviyeli yaparsak daha iyi olur begenmesekte onlar bizim hemşerimiz birgün gerçegi görecekler diye umut ediyorum.o zaman belki bizdende fanatik yigido olacaklar,umarım .
pover58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.
Alt 07.05.2009, 21:15   #60
SavLo
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 03.05.2009
Yaş: 39
Mesajlar: 105
Thanks: 5
2 Mesajına 2 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 SavLo FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: BU DA BİZE DERS OLSUN.

KENDİ ŞEHRİNİ DESTEKLEYEMEYENLERE,
3 BÜYÜK TAKIMIN PEŞİNDEN KOŞANLARA,
AMA SİVASLIYIM DİYENLERE,
MAÇA GELİP ÇEKİRDEK YİYENLERE,
O ÇEKİRDEK YİYENLERE TEPKİSİNİ KOYAMAYANLARA,



bu bunlara katılıyorım diğer şıklarına katılmıyorum
SavLo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
bİze, ders, olsun


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git