Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Alt 22.11.2005, 19:22   #51
HakkıTİMUÇİN
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 57
Mesajlar: 1.138
Thanks: 0
13 Mesajına 20 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 888 HakkıTİMUÇİN ist jedem bekanntHakkıTİMUÇİN ist jedem bekanntHakkıTİMUÇİN ist jedem bekanntHakkıTİMUÇİN ist jedem bekanntHakkıTİMUÇİN ist jedem bekanntHakkıTİMUÇİN ist jedem bekannt
Standart

Alıntı:
DJMuRaT Nickli Üyeden Alıntı
Abi Bu ne biçim Laf walla anlamadımm...
ben anlatayım sana murat gardaş...yaşın küçük anlamamış olabilirsin normal

nail gardas demek istiyoki....

Millet uyanıp derneğe destek verene kadar iş işten geçer diyo

do you understand
__________________
SİVASLI OLSUN...ÇERDEN ÇÖPTEN OLSUN...

KAYNAĞI GÖNLÜMÜZDÜR
DURDURULMAZ BU NEHİR..
SAZIMDAKİ TÜRKÜ GİBİ
SİVAS DENEN BU ŞEHİR...
HakkıTİMUÇİN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22.11.2005, 20:16   #52
MERİÇ
Tecrübeli Yiğido
 
MERİÇ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 914
Thanks: 4
27 Mesajına 33 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 855 MERİÇ isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

helal olsun.....emekleriniz için tesekkürler....
MERİÇ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23.11.2005, 09:39   #53
1967_DERNEK_10UR
Usta Yiğido
 
1967_DERNEK_10UR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 44
Mesajlar: 5.650
Thanks: 0
29 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1344 1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick
Standart

İŞTE BİRLİK VE BERABERLİĞİN RESMİ...


SONSUZA DEK SÜRECEK BİZİM AŞKIMIZ 67 YİĞİDOLARIZ
HERKES GİDER BİZ KALIRIZ 67 YİĞİDOLARIZ

Konu 1967_DERNEK_10UR tarafından (17.12.2005 Saat 16:38 ) değiştirilmiştir..
1967_DERNEK_10UR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23.11.2005, 09:50   #54
serrkann58
Tecrübeli Yiğido
 
serrkann58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 52
Mesajlar: 592
Thanks: 14
5 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 serrkann58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

SATIRLARINA HARFI ILE KATILIYORUM HAKKI ABİ VE DIYORUMKI
DESTEKLERIMIZI MADDI VE MANEVI ESIRGEMEYELIM.
__________________
SEVDANIN RENGİ KIRMIZI - BEYAZ
serrkann58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23.11.2005, 10:12   #55
serhankaburcuk
Usta Yiğido
 
serhankaburcuk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1355 serhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekannt
Standart

Pazar günü oynanan Sivasspor&Ankaraspor maçına gelen tüm Yiğidolara öncelikle teşekkür ediyoruz..Özellikle Sivastan İstanbuldan ve Kocaeliden gelen yiğidolarada ayrıca teşekkürü bir borç biliyoruz...Sevgili Hakkı abim böyle güzel ve örnek bir topic açtığın için sana teşekkür ediyorum...Aslında bu konu ile alakalı önceden çok tartışmalar olmuştu ama bu son Ankara maçıda bu işin herhalde son noktası oldu...1967 Sivasspor Genç Taraftarlar Derneği ne kadar sıkıntılı olsada hiçbir deplamanda takımını yalnız bırakmadığı gibi Ankaradaki maçtada takımını yalnız bırakmadı...Ve bu dernek var olduğu sürecede her deplasmanda takımının yanında olacaktır...Bu dernek Hakkı abiminde bahsettiği gibi çok zor şartlar altında ayakta duruyor...Hem maddi imkansızlıklar hemde manevi yetersizlikler ile boğuşuyoruz...Aslında burada söylemek istemezdik ama son gittiğimiz Ankara maçı için seyehat ettiğimiz otobüsümüze halen belli bir miktar para borcumuz kaldı...Ama maddi imkansızlıklar ne kadar kısıtlıda olsa biz elimizden gelen her türlü fedakarlıgı gösterip takımımızın yanında olmak için deplasmanda tribündeki yerimizi alıp takıma destek oluyoruz...Konu açılmış iken eğer destek olmak isteyen arkadaşlar var ise bizim halen devam etmekte olan KOMBİNE BİLET KAMPANYAMIZ var...Bu kampanyaya maddi olarak destek olunursa seviniriz...

Dün özellikte bizi Ankarada karşılayan ve bize misafirperverlik gösteren sitemizin değerli üyesi sevgili abimiz RIFAT GÜLER'e(rguler)teşekürlerimizi bir borç biliriz...

1967 SİVASSPOR GENÇ TARAFTARLAR DENEĞİ TRİBÜN TEMSİLCİSİ
SERHAN KABURCUK
serhankaburcuk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23.11.2005, 10:13   #56
serhankaburcuk
Usta Yiğido
 
serhankaburcuk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1355 serhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekannt
Standart

Alıntı:
wrongway Nickli Üyeden Alıntı
Alıntı:
1967_Dernek_Ayhan´isimli üyeden Alıntı
AYRICA BİZİ ANKARADA YALNIZ BIRAKMAYAN

GAKGO58 (HAKKI ABİ) KOCAELİ
5841 (SALİH ABİ) KOCAELİ
İMPARATOR_5834 (ALİ GÜLER) İSTANBUL
RGÜLER (RIFAT GÜLER) ANKARA
SİNAN58_34 (SİNAN ÖZDAL) İSTANBUL
1967_DERNEK_LEVENT (ANTİ_X LEVENT) ANKARA
DEVRİMCAN (YALÇIN) ANKARA
PUAR (ORHAN ABİ) İSTANBUL

ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.........








aloooooooooo teessuf ederım yanı ayhan benı unutmuşsun.............neyse dalgınlıgına gelmış sanırım
evet arkadaşlar sivassporumuza destegın surduren bu cefekar arkadaşlarımızın halını hatırını soralım hep beraber yanlarında olalım lutfennnnnnn

Gardas seni unuturmuyuz Fevzi yawww...Ayıp ediyon valla...
serhankaburcuk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23.11.2005, 11:07   #57
BOUN
Usta Yiğido
 
BOUN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 2.544
Thanks: 1.138
1.255 Mesajına 3.719 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1028 BOUN isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

Alıntı:
serhankaburcuk Nickli Üyeden Alıntı
Pazar günü oynanan Sivasspor&Ankaraspor maçına gelen tüm Yiğidolara öncelikle teşekkür ediyoruz..Özellikle Sivastan İstanbuldan ve Kocaeliden gelen yiğidolarada ayrıca teşekkürü bir borç biliyoruz...Sevgili Hakkı abim böyle güzel ve örnek bir topic açtığın için sana teşekkür ediyorum...Aslında bu konu ile alakalı önceden çok tartışmalar olmuştu ama bu son Ankara maçıda bu işin herhalde son noktası oldu...1967 Sivasspor Genç Taraftarlar Derneği ne kadar sıkıntılı olsada hiçbir deplamanda takımını yalnız bırakmadığı gibi Ankaradaki maçtada takımını yalnız bırakmadı...Ve bu dernek var olduğu sürecede her deplasmanda takımının yanında olacaktır...Bu dernek Hakkı abiminde bahsettiği gibi çok zor şartlar altında ayakta duruyor...Hem maddi imkansızlıklar hemde manevi yetersizlikler ile boğuşuyoruz...Aslında burada söylemek istemezdik ama son gittiğimiz Ankara maçı için seyehat ettiğimiz otobüsümüze halen belli bir miktar para borcumuz kaldı...Ama maddi imkansızlıklar ne kadar kısıtlıda olsa biz elimizden gelen her türlü fedakarlıgı gösterip takımımızın yanında olmak için deplasmanda tribündeki yerimizi alıp takıma destek oluyoruz...Konu açılmış iken eğer destek olmak isteyen arkadaşlar var ise bizim halen devam etmekte olan KOMBİNE BİLET KAMPANYAMIZ var...Bu kampanyaya maddi olarak destek olunursa seviniriz...

Dün özellikte bizi Ankarada karşılayan ve bize misafirperverlik gösteren sitemizin değerli üyesi sevgili abimiz RIFAT GÜLER'e(rguler)teşekürlerimizi bir borç biliriz...

1967 SİVASSPOR GENÇ TARAFTARLAR DENEĞİ TRİBÜN TEMSİLCİSİ
SERHAN KABURCUK

Abi Sivassporumuza vermiş olduğunuz hizmetlerden dolayı sizlerden Allah razı olsun. İnşallah tüm Türkiye'ye nam salmış bir taraftar derneği olursunuz.

Rakip takımların korkulu rüyası, bizim için gurur kaynağı.....
BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23.11.2005, 11:47   #58
DJMuRaT
YASAKLI ÜYE
 
DJMuRaT - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.139
Thanks: 0
7 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 DJMuRaT ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

Alıntı:
gakgo58 Nickli Üyeden Alıntı
ben anlatayım sana murat gardaş...yaşın küçük anlamamış olabilirsin normal

nail gardas demek istiyoki....

Millet uyanıp derneğe destek verene kadar iş işten geçer diyo

do you understand

I understand...I tHink Nail 's Turkish is old and traditional

Konu DJMuRaT tarafından (23.11.2005 Saat 11:56 ) değiştirilmiştir..
DJMuRaT isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23.11.2005, 11:59   #59
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart

Alıntı:
DJMuRaT Nickli Üyeden Alıntı
I understand...I tHink Nail 's Turkish is old and traditional
understand'in pas hali olması gerekmezmi murat way beee international haaaa

nail abi cok haklı biran evvel yardıma başlanması gerek!!!
  Alıntı ile Cevapla
Alt 23.11.2005, 12:02   #60
DJMuRaT
YASAKLI ÜYE
 
DJMuRaT - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.139
Thanks: 0
7 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 DJMuRaT ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

Alıntı:
Gunay Nickli Üyeden Alıntı
understand'in pas hali olması gerekmezmi murat way beee international haaaa

nail abi cok haklı biran evvel yardıma başlanması gerek!!!
Abi pratik dilde gerek yok die düşündüm yani ICQ da hep ööle kullanıyom bi de international değil... traditional.......Please read AGaiN!!!!
DJMuRaT isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git