Kalan maclarimiz:
Erciyes-Sivasspor
Sivasspor-Fenerbahce
Basaksehir-Sivasspor
Sivasspor-Kasimpasa
Karabük-Sivasspor
Sivasspor-Trabzonspor
Yorgun Galatasaray macindan sonra Erciyes ile karsilasacagiz,ardindan sampiyonluk icin oynayan Fenerbahce ile.Daha sonra bize ters gelen Basaksehir ve bas belamiz Kasimpasa.
Akabinde Düsmemeye oynayan Karabük ve son macdada bizi bir kasik suda bogmak isteyen Trabzon´la oynayacagiz.
Düsme hattindaki takimlar hafta sonunda ölümüne mücadele örnegi gösteripde 3 puan alirlarsa bizim isimiz bir hayli zor diyebilirim.
Kendi sahamizda oynadigimiz maclardan sadece bir puan cikarmak,fazla hayra alamet degil.Bu futbolda birseyler dönüyor ama,buna malzeme olanlar utansin.Bursa ve Eskisehir galibiyetlerinin bedeli biu macda bu sekildedemi ödenmesi gerekiyordu?
Silah cikti mertlik bozuldu,dünyada´da BAHIS cikti güzelim futbol bitti...



: