Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 24.04.2015, 23:28   #61
Besyo_cu
Usta Yiğido
 
Besyo_cu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 5.292
Thanks: 5.934
2.819 Mesajına 8.169 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1328 Besyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende Zukunft
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Süper ligin en yaşlı takımlarından birisine sahibiz Mersin maçında golleri yediğimiz anda ki sahada bulunan 11 oyuncumuzun toplam yaş ortalaması yaklaşık 29.5 ancak oyunun sonlarına doğru öyle bir oynamaya başlıyoruz ki sanırsın ki takımın yaş ortalaması 17...

Futbol deyimiyle neredeyse 11 papaz oyuncu ile oynuyoruz takımdaki en genç oyuncumuz 23 yaşındaki Ümit Kurt, ondan sonraki en geç oyuncularımız ise 28 yaşındaki Aatıf, Korcan, Da Costa ve Musa Sinan yani bu kadar tecrübeli oyuncular içerisinde bir tanesi çıkıp oyunu soğutmuyor, at topu taca kendini yere at sakatlık numarası yap olmadı rakip oyuncu ile yalandan kavga et ama bir şeyler yap bizim gibi maç izleme...

Ligin en saçma takımlarına dünyanın puanlarını kaptırdık, Rize'ye 6 puan, Mersin'e 6 puan verdik Balıkesir ve Erciyes'le sahamızda berabere kaldık.

Bu sene alt sırada normalden fazla gereksiz takım olduğu için bu sezon kör topal ligde kaldık ancak seneye başta transfer yapamama beceriksizliğimizi gidermekle birlikte kadroda da büyük bir değişim yapmak şart...
Besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı Besyo_cu'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 24.04.2015, 23:59   #62
hiko58
Usta Yiğido
 
hiko58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.09.2005
Yaş: 69
Mesajlar: 1.405
Thanks: 484
425 Mesajına 728 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 908 hiko58 TAM BIR BEYEFENDIhiko58 TAM BIR BEYEFENDIhiko58 TAM BIR BEYEFENDIhiko58 TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

ben bu futboldan ve skordan utandım. acaba futbolcular utandımı. parasını dahi alamayanlar tıkır tıkır parasını alanları yendi yerle bir etti. yazıklar olsun. başka bişey demiyorum.
__________________
EY TÜRK GENÇLİĞİ BİRİNCİ VAZİFEN TÜRK İSTİKLALİNİ TÜRK CUMHURİYETİNİ İLELEBET MUHAFAZA VE MÜDAFA ETMEKTİR.
MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
hiko58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı hiko58'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 25.04.2015, 00:08   #63
eyuphulagu
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.02.2008
Mesajlar: 2.770
Thanks: 8.566
1.466 Mesajına 3.580 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 951 eyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOKeyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Son iki dakikası ile herkesin şok olduğu bir maç oldu...Ama açıkçası 2 kendimi olası bir kötü sonuç için hazırlamıştım..Geçen hafta da kötü oynamamıza rağmen 1 puanı ancak almıştık..Papaz her zaman pilav yemez derler..Çünkü takımın bu duruma geleceği zaten belliydi..Çünkü yedek kulübesi zayıf olan,yaş ortalaması yüksek olan,ara transferde parası olmasına rağmen bütçe denkliği prensibiyle hareket edip sabunluk yaşlı kaşarları takıma dolduran bir yönetimin takımının bu kadroyla hem lig hem kupada mücadele etmesi çok zordu..Artık lastik patlamış,gemi su almaya devam ediyor..Bu saatten sonra hala kupada final oynama hayelleri ile yanıp tutuşanlar bakalım nasıl bir reçete önerecekler..Teknik ekip zaten tecrübesiz bir ekip;kriz yönetmede geçen yıl G.Antep de başarılı olurken hesapta sadece lig vardı,kupa yoktu..Ama sivasspor hem kupada hem ligde mücadele ediyor;kadromuz maalesef 2 kulvar için oldukça yetersiz durumda..Hoca son yaptığı konuşmalarda ligi bitirdiklerini kupada iddialı olduğumuz söylemişti..Ama evdeki hesap çarşıya uymadı;2 maçta 6 puan alacakken sadece 2 puan alabildik..Takım yorgun diyor hoca bu hafta sadece 2 idmanla maça çıktı;sonuç bence gayet doğal bir sonuç...Takımı götüren bir kaç oyuncu dışında diğerleri katkı vermezse bu 2 haftada olduğu bir sivasspor zor maç kazanır...Sergen Bey son 2 dak. da son oyuncu değişikliğini bile yapmadı;halbuki elinde Mehdi ve Aydın gibi 2 tane diri oyuncu vardı;rakip 3 tane forvet sahaya sürerken Sergen Hoca oyunu maalesef iyi okuyamadı ne takımın daha da düşerek kendi sahasında hapsolmasını sağladı..Halbuki son 15. dak. da orta sahada top taşıyacak ya da top tutacak 1 oyuncu (Mehdi veya Aydın)olsaydı takım daha diri kalabilirdi...Hocanın Ümit ısrarını da anlayamıyorum;şapkadan tavşan çıkarıp Ümit ten yeni bir Caner mi çıkaracak bilmiyorum..Halbuki elinde Fatih gibi genç bir solbek dururken Fatih Terim in Mehmet Topal ı stoper oynattığı gibi Sergen de Ümit ten solbek çıkarmak istiyor..Bakalım diğer maçlarda da Ümit Solbek oynayacak mı?Yenilen 2 golde de Korcan kadar defansında hatası var..Korcan ilk golde resmen uyudu;2. golde ise açığı kapatamadı;daha doğrusu yaptığı hamle yeterli olmadı..Atıf bencilliklerine yine devam ediyor;malesef atıf kendisini artık takımın üstünde görüyor...Bu maçı b,i z hakem nedeniyle kaybetmedik;bu maçta galibiyeti rakip kadar istemediğimiz için ve oyuncuların kafasına kupada final oynama ve kupayı kazanma hayali yerleştirildiği için kafadan kaybettik..Oyuncular taraftarlar kadar maçı kazanmak isteselerdi biz bu maçtan en kötü 1 puanla ayrılırdık...Önümüzde g.s maçı ve arkasından kritik Erciyes maçı var;bakalım haftaya daha neler göreceğiz...Dua edelim de bjk Karabük ü yensin Balıkesir-Erciyes maçı istediğimiz gibi bitsin..
eyuphulagu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı eyuphulagu'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 25.04.2015, 00:40   #64
mnt3
Tecrübeli Yiğido
 
mnt3 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 676
Thanks: 1.202
236 Mesajına 400 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 mnt3 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Insanın yaptığı mesleğe bir saygısı olur.heçen hafta sahanda ligden düşmüş don Sıradaki Takım'ı yenemedin.bari bu hafta adam gibi mücadele et.dakika 90....1-0 öndeler..maç bitti sanıyorlar..3 veya 4 dakika mücadele edip maçı koruyacaksın..o kadar işte...
mnt3 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı mnt3'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 25.04.2015, 01:04   #65
58YIGIDO58
Usta Yiğido
 
58YIGIDO58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 23.07.2011
Mesajlar: 1.961
Thanks: 2.511
576 Mesajına 843 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 747 58YIGIDO58 COK SEVILEN BIR KISI58YIGIDO58 COK SEVILEN BIR KISI58YIGIDO58 COK SEVILEN BIR KISI58YIGIDO58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Alıntı:
eyuphulagu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Son iki dakikası ile herkesin şok olduğu bir maç oldu...Ama açıkçası 2 kendimi olası bir kötü sonuç için hazırlamıştım..Geçen hafta da kötü oynamamıza rağmen 1 puanı ancak almıştık..Papaz her zaman pilav yemez derler..Çünkü takımın bu duruma geleceği zaten belliydi..Çünkü yedek kulübesi zayıf olan,yaş ortalaması yüksek olan,ara transferde parası olmasına rağmen bütçe denkliği prensibiyle hareket edip sabunluk yaşlı kaşarları takıma dolduran bir yönetimin takımının bu kadroyla hem lig hem kupada mücadele etmesi çok zordu..Artık lastik patlamış,gemi su almaya devam ediyor..Bu saatten sonra hala kupada final oynama hayelleri ile yanıp tutuşanlar bakalım nasıl bir reçete önerecekler..Teknik ekip zaten tecrübesiz bir ekip;kriz yönetmede geçen yıl G.Antep de başarılı olurken hesapta sadece lig vardı,kupa yoktu..Ama sivasspor hem kupada hem ligde mücadele ediyor;kadromuz maalesef 2 kulvar için oldukça yetersiz durumda..Hoca son yaptığı konuşmalarda ligi bitirdiklerini kupada iddialı olduğumuz söylemişti..Ama evdeki hesap çarşıya uymadı;2 maçta 6 puan alacakken sadece 2 puan alabildik..Takım yorgun diyor hoca bu hafta sadece 2 idmanla maça çıktı;sonuç bence gayet doğal bir sonuç...Takımı götüren bir kaç oyuncu dışında diğerleri katkı vermezse bu 2 haftada olduğu bir sivasspor zor maç kazanır...Sergen Bey son 2 dak. da son oyuncu değişikliğini bile yapmadı;halbuki elinde Mehdi ve Aydın gibi 2 tane diri oyuncu vardı;rakip 3 tane forvet sahaya sürerken Sergen Hoca oyunu maalesef iyi okuyamadı ne takımın daha da düşerek kendi sahasında hapsolmasını sağladı..Halbuki son 15. dak. da orta sahada top taşıyacak ya da top tutacak 1 oyuncu (Mehdi veya Aydın)olsaydı takım daha diri kalabilirdi...Hocanın Ümit ısrarını da anlayamıyorum;şapkadan tavşan çıkarıp Ümit ten yeni bir Caner mi çıkaracak bilmiyorum..Halbuki elinde Fatih gibi genç bir solbek dururken Fatih Terim in Mehmet Topal ı stoper oynattığı gibi Sergen de Ümit ten solbek çıkarmak istiyor..Bakalım diğer maçlarda da Ümit Solbek oynayacak mı?Yenilen 2 golde de Korcan kadar defansında hatası var..Korcan ilk golde resmen uyudu;2. golde ise açığı kapatamadı;daha doğrusu yaptığı hamle yeterli olmadı..Atıf bencilliklerine yine devam ediyor;malesef atıf kendisini artık takımın üstünde görüyor...Bu maçı b,i z hakem nedeniyle kaybetmedik;bu maçta galibiyeti rakip kadar istemediğimiz için ve oyuncuların kafasına kupada final oynama ve kupayı kazanma hayali yerleştirildiği için kafadan kaybettik..Oyuncular taraftarlar kadar maçı kazanmak isteselerdi biz bu maçtan en kötü 1 puanla ayrılırdık...Önümüzde g.s maçı ve arkasından kritik Erciyes maçı var;bakalım haftaya daha neler göreceğiz...Dua edelim de bjk Karabük ü yensin Balıkesir-Erciyes maçı istediğimiz gibi bitsin..
Hocam 2 macta 6 puan yerine 2 aldik yazmissin düzeltmek istedim 2 macta 6 puan yerine 1 puan aldik.
58YIGIDO58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 25.04.2015, 01:18   #66
sivaslıadem
Usta Yiğido
 
sivaslıadem - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.02.2010
Mesajlar: 2.396
Thanks: 3.701
976 Mesajına 2.004 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 838 sivaslıadem BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Mactan once kanal 58de canli yayinda Erdal Sarilar Ile roportaj yapiyorlardi
Mersine haciz gelmesini sordular
Hala varsa Yoksa borcsuz kulubuz geyigi yapiyordu
Hatta bi ara fazla uctu
Diyordu ki: Bir kaç sezon sonra GS FB vs mali durumlari yizunden Avrupaya gidemeyecek dedi.

Bunu duyunca ilk icimden dedigim laf su oldu:
Sikiyorsa ulusal medyaya da Boyle konussun

El oglu puanlari alip gidiyor,bizimkiler hala borcumuz yok lafını temcit pilavı gibi dillendirip duruyorlar
__________________
Bizim takımımız, bizim şehrimiz, HER YERDE DESTEKLERIZ
sivaslıadem isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı sivaslıadem'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 25.04.2015, 06:04   #67
B.DUMANLI
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 07.06.2007
Yaş: 67
Mesajlar: 4.363
Thanks: 2.502
2.031 Mesajına 3.824 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1143 B.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekannt
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Kalan maclarimiz:

Erciyes-Sivasspor
Sivasspor-Fenerbahce
Basaksehir-Sivasspor
Sivasspor-Kasimpasa
Karabük-Sivasspor
Sivasspor-Trabzonspor

Yorgun Galatasaray macindan sonra Erciyes ile karsilasacagiz,ardindan sampiyonluk icin oynayan Fenerbahce ile.Daha sonra bize ters gelen Basaksehir ve bas belamiz Kasimpasa.
Akabinde Düsmemeye oynayan Karabük ve son macdada bizi bir kasik suda bogmak isteyen Trabzon´la oynayacagiz.

Düsme hattindaki takimlar hafta sonunda ölümüne mücadele örnegi gösteripde 3 puan alirlarsa bizim isimiz bir hayli zor diyebilirim.

Kendi sahamizda oynadigimiz maclardan sadece bir puan cikarmak,fazla hayra alamet degil.Bu futbolda birseyler dönüyor ama,buna malzeme olanlar utansin.Bursa ve Eskisehir galibiyetlerinin bedeli biu macda bu sekildedemi ödenmesi gerekiyordu?

Silah cikti mertlik bozuldu,dünyada´da BAHIS cikti güzelim futbol bitti...:
B.DUMANLI isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı B.DUMANLI'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 25.04.2015, 07:21   #68
58YIGIDO58
Usta Yiğido
 
58YIGIDO58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 23.07.2011
Mesajlar: 1.961
Thanks: 2.511
576 Mesajına 843 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 747 58YIGIDO58 COK SEVILEN BIR KISI58YIGIDO58 COK SEVILEN BIR KISI58YIGIDO58 COK SEVILEN BIR KISI58YIGIDO58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Neyini degerlendirelim ????!!!!
Vasat bir Takim vardi sahada, 2 dakika disini sikamayan takim bana göre yaramaz takim.
58YIGIDO58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 25.04.2015, 07:34   #69
shang
Usta Yiğido
 
shang - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.06.2009
Mesajlar: 2.053
Thanks: 479
534 Mesajına 894 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 832 shang COK SEVILEN BIR KISIshang COK SEVILEN BIR KISIshang COK SEVILEN BIR KISIshang COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

dün geçe 2 ye kadar uyuyamadım dişlerimi sıkmaktan sabah kalktım dişlerim ağrıyor hala inanamıyorum bu kadar basit olmamalı sahamızda en banko diyeceğimiz 2 maçtan çıkardığımız sadece 1 puan tam bir kabus oldu 7.lik hesapları yaparken dön dolaş aynı yere gel bir an önce şu berbat sezon bitsede rahat bir nefes alsak dedirtiyorlar.
shang isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda shang'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 25.04.2015, 07:53   #70
sıracalı
Acemi Yiğido
 
sıracalı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.01.2013
Mesajlar: 144
Thanks: 97
56 Mesajına 110 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 508 sıracalı FAZLA SÖZE GEREK YOKsıracalı FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Haftalardir formsuz olan burhanin yerine kanatta utaka olsaydi
Sahada adından baska hicbir varligi olmayan hakanin yerine mehdi olsaydi kazanacagimiz macti.
2-3 pozisyonda dikkat ettim hakan önü bos olmasina ragmen kaleye dogru gitmek yerine hep geriye döndü. Taa orta sahalara pas yapti hep..e tabi kendide biliyor becerisinin olmadigini sacmalayip top kaptiracagini...
Zamaninda riza hocaya kizardik hakan i neden oynatmaz diye..adamin bildiği varmis..
Ayrica sol kanat fatih varken affedilmis aydin varken umiti solda oynatmak pek mantik isi degil..zeki adam bunu yapmaz !!!
sıracalı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda sıracalı'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevapla

Etiketler
değerlendirelim, maçı


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git