İtalyada milan ve juventus nasıl düşürüldüyse Türkiyede aynısı yapılmasılazımdı ama ne hikmetse yapamadılar Sivassporda avrupaya gitse kulüpde ceza alacaktı
__________________ Her Zaman Her Yerde En Büyük Sivasspor
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı ready'a Teşekkür Ediyor...