Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 16:22   #21
casus84
Usta Yiğido
 
casus84 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 36
Mesajlar: 1.324
Thanks: 157
140 Mesajına 217 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 895 casus84 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

TeBe seninle gurur duyuyor SEZER
__________________
http://erdalguler.sitemynet.com/myne...por/dernek.gif
İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEĞİ
ÜnSaL YILDIZ
casus84 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 16:35   #22
pover58
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 23.09.2007
Yaş: 61
Mesajlar: 1.618
Thanks: 397
501 Mesajına 741 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 846 pover58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

saol kardaşim umarım galatasarayada iki tane yaparsın.ayaklarına saglık.
pover58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 16:44   #23
ssk58
Yiğido
 
ssk58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 07.08.2007
Mesajlar: 311
Thanks: 36
40 Mesajına 56 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 721 ssk58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

sezer badur oley oley oley.........
ssk58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 16:44   #24
yeniceri_can
Usta Yiğido
 
yeniceri_can - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 07.04.2007
Mesajlar: 1.012
Thanks: 94
265 Mesajına 556 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 806 yeniceri_can FAZLA SÖZE GEREK YOKyeniceri_can FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

Alıntı:
merkez_emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
valla yalan soylemeye gerek yok sezerı oldu olası futbolunu tarzını hiç sevmıyorum...ama bıde su var ne zaman macda eleştiri yapsam adam cıkıp gol atıyor yalancı cıkarıyor beni gecen senede manısa macında cok soyleyım ama bızı son dakıkada ipden aldı...ne dıyelım boyle olacaksa ben elestırmeye devam ederim
emre abi kızdın kızdın golü attırdın..
__________________
Herkes Bireyken Biz Sivassporluyuz Herkes Grupken Biz Sivassporluyuz .!
yeniceri_can isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 17:04   #25
ozer10
Yiğido
 
ozer10 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.09.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 300
Thanks: 193
60 Mesajına 89 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 680 ozer10 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

hamurunda var bu özellik

teşekkürler sezer başarılarının devamını dilerim artık gittikçe büyüyoruz artık
enginlere sığmayız yırtarız dağları aşarız
ozer10 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 17:06   #26
winner58
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 30.09.2006
Mesajlar: 291
Thanks: 0
69 Mesajına 104 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 750 winner58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

helal olsun sivasımaaaaaaaaaaa helalllllllllllllllll
winner58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 17:27   #27
memet24
Tecrübeli Yiğido
 
memet24 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.01.2008
Mesajlar: 896
Thanks: 447
205 Mesajına 309 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 762 memet24 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

Alıntı:
SivasSpor.Com Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster


Sivasspor’un galibiyet golünü atan Sezer Badur, haklı bir sevinç yaşadı.

Geçtiğimiz sezonlarda da Sivasspor’un üç büyüklerle yaptığı maçlarda attığı gollerle dikkat çeken Sezer, Yiğido’nun kritik maçlardaki kritik golcüsü olarak ön plana çıkıyor.
Bu özelliği ile Teknik Direktör Uygun’un da forma şansı tanıdığı Sezer, Fenerbahçe karşısında da yine yapacağını yaptı. Maç sonrasında bir açıklamada bulunan Sezer, maçtan önce arkadaşımlarına golü attığı kaleyi göstererek, “Bu kaleye gol atacağım' demiştim.” dedi.
Fenerbahçe’ye gol atacağını hissettiğini söyleyen Sezer galibiyet nedeniyle de son derece mutlu.
Sivas'ın Sesi Gazetesi
gelecegi parlak inşallah milli takında görürüz.....
memet24 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 18:16   #28
muhsin koçak
Usta Yiğido
 
muhsin koçak - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.08.2007
Mesajlar: 1.875
Thanks: 363
416 Mesajına 603 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 881 muhsin koçak COK SEVILEN BIR KISImuhsin koçak COK SEVILEN BIR KISImuhsin koçak COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

helal olsun sezerime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!1
muhsin koçak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 18:17   #29
AYDIN1985
Usta Yiğido
 
AYDIN1985 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.023
Thanks: 221
158 Mesajına 252 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 865 AYDIN1985 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

Sezeri tebrik eder ve basrialrinin devamini dilerim.
AYDIN1985 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: O Bunu Hep Yapıyor
Alt 27.09.2008, 18:24   #30
YuNuSPaSa58
Usta Yiğido
 
YuNuSPaSa58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.09.2006
Yaş: 37
Mesajlar: 1.111
Thanks: 384
344 Mesajına 494 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 833 YuNuSPaSa58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: O Bunu Hep Yapıyor

26/09/2008- Sivasspor:2-1:Fenerbahçe (Sezer Badur)
10/05/2008- Gençlerbirliği:0-2:Sivasspor (Sezer Badur)
04/05/2008- Sivasspor:3-5:Galatasaray (Sezer Badur)
26/04/2008- Denizlispor:1-2:Sivasspor (Sezer Badur)

Arkadaslar ßiz DenizLiSpor'u 0-2 yenmedikmi
__________________
Ferhat qißi Dağın Döşünü Yarmammı Lazım..
YuNuSPaSa58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git