Alıntı:
MOS-BY-58 Nickli Üyeden Alıntı
Eger anlama kapasitesi varsa ilk paragrafin yeter herife.
Tarzim olmasa da o herifin seviyesine inerek yaziyorum fikrimi.
Yalniz o herifi ciddiye alip burda onun yazisini koyup topic acilmasini elestriyorum. Zira kuru fasülyenin kendini nimetten saymasina vesile olunmustur. Biraksaydiniz da kervan yürüseydi.
|
Çok seviyesiz bir eleştiri yapmışsın, o herif dediğin kişinin nasıl sivassporlu olduğunu,sivasspor taraftarı için neler yaptığını herkes biliyor. belliki sen sivassporlu değilsin,belliki sen art niyeti,ön yargılı birisin.. inandına seviyoruz seni aptullah abiiiii...