13.07.2006, 21:44
|
#22
|
|
YASAKLI ÜYE
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 275
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 
|
-->: SİVAS'IN 40. YIL HEDEFİ BÜYÜK!..
Alıntı:
|
Etem-Murat Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar 40 yılımızda daha iyi soborcular beklerdim
şu ana kadar alınanlar beni tam manasıyla tatmin etmedi
hedef koyduk ama hala tam manasıyla iyi bir veya en az iki tana
oyuncuya daha ihtiyacımız vardı hala alınmadı bu yeter dendi bence yatmezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
6-7 MILYON SIVASLI HEMSEHRIMIZ VAR DIYE OVUNDUKLERIMIZINDEN ANCAK BU KADAR SES CIKABILIYOR!!!!
KISITLI BUTCEYLE ANCAK BU KADAR OLUR
HAYAL MAYAL LAFLARIYLA HEM DIGER TARAFTARLARIN HEMDE SITEYE GELEN YONETICILERIN MOTIVASYONLARINI BOZMAYALIM
YIGIDOLAR BOYLEMI ETRAFINDAKI FUTBOLCUSUNDAN YONETICISINE TARAFTARINDAN AMIGOSUNA POZITIF ENERJI DAGITARAK MOTIVE EDIP ATESLEYECEK
|
|
|