-->: Sahaya giren Taraftara 610 ytl ceza
Bence yerinde bir ceza. Cezalar her zaman caydırıcı düzeyde olmalı,sembolik cezaların hiç bir zaman caydırıcı yanı olmaz! Ne olursa olsun o arkadaşın sahaya fırlayıp o şekilde bir harakette bulunmasının hiç bir haklılık yanı yoktur.Umarım böyle bir olay daha yaşanmaz.
__________________
"Dilin düşünceden önce haraket etmesin"
|