Teknik Direktör Bülent Uygun ile birlikte ligde iyi bir çıkış yakalayan Sivasspor'umuz, hafta sonu deplasmanda karşılaşacağı Erciyesspor maçını da kazanarak ligin ilk devresini 24 puanla kapatmayı hedefliyor.
Son haftalarda alınan önemli galibiyetlerle tehlikeli bölgeden uzaklaşan ve bu galibiyetlerle camiasına sevinç yaşatan Sivasspor’da, moraller yerinde.
Hafta sonu oynanacak olan Erciyesspor maçının hazırlıklarını Teknik Direktör Bülent Uygun gözetiminde yapılan antrenmanlarla sürdüren Yiğidolar’ın bir hayli neşeli oldukları gözlenirken, futbolcuların antrenmandaki performans ve hırsları teknik ekibi memnun ediyor.
Sivasspor ligin ilk devresini Erciyesspor maçı ile noktalayacak.