Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > SivasSpor

SivasSpor SivasSpor'un Gidisi / Yenilikler/ Mac Sonuclari

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR
Alt 14.06.2007, 23:40   #11
Sivaslibey
Tecrübeli Yiğido
 
Sivaslibey - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 43
Mesajlar: 867
Thanks: 181
274 Mesajına 526 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 863 Sivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR

Supersin vallaha, keske o fotolarda bende olsaydim.......
Sivaslibey isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR
Alt 14.06.2007, 23:43   #12
Yiğiter
Usta Yiğido
 
Yiğiter - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 4.788
Thanks: 510
1.256 Mesajına 2.834 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1218 Yiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDI
Standart -->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR

yapmayın etmeyin eklemyin şu resimleri insanın orda olası geliyor olamayacğı için de hiç hoş olmuyor
__________________
Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.
Yiğiter isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: -->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR
Alt 14.06.2007, 23:48   #13
Sivaslibey
Tecrübeli Yiğido
 
Sivaslibey - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 43
Mesajlar: 867
Thanks: 181
274 Mesajına 526 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 863 Sivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: -->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR

Alıntı:
yigiter187 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
yapmayın etmeyin eklemyin şu resimleri insanın orda olası geliyor olamayacğı için de hiç hoş olmuyor
Vallaa dogru söylüyorsun gardas, insan kahroluyor, adeta üzülüyor, keske bende oralarda olsaydim diye. Yinede çok güzel olmus.

Ama çok güzel bir takimimiz ve camiamiz ve halkimiz var, insan gururlaniyor. Acaba düsünüyorum varmi baska bizim gibi bir takim ve taraftar sevgisi......... Tek kelime ile süpeeeeeeeeerrrrrr
Sivaslibey isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: --->: -->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR
Alt 14.06.2007, 23:53   #14
Yiğiter
Usta Yiğido
 
Yiğiter - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 4.788
Thanks: 510
1.256 Mesajına 2.834 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1218 Yiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDI
Standart -->: --->: -->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR

Alıntı:
Sivaslibey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Vallaa dogru söylüyorsun gardas, insan kahroluyor, adeta üzülüyor, keske bende oralarda olsaydim diye. Yinede çok güzel olmus.

Ama çok güzel bir takimimiz ve camiamiz ve halkimiz var, insan gururlaniyor. Acaba düsünüyorum varmi baska bizim gibi bir takim ve taraftar sevgisi......... Tek kelime ile süpeeeeeeeeerrrrrr
evet takımını ve şehrini bizim kadar seven yok eminim buna..ama bir şeyden daha eminim o da sevgisini en az gösteren ve faaliyata en az dökenler de biziz sivaslılar yani..
__________________
Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.
Yiğiter isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: -->: --->: -->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR
Alt 14.06.2007, 23:56   #15
Sivaslibey
Tecrübeli Yiğido
 
Sivaslibey - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 43
Mesajlar: 867
Thanks: 181
274 Mesajına 526 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 863 Sivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: -->: --->: -->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR

Alıntı:
yigiter187 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
evet takımını ve şehrini bizim kadar seven yok eminim buna..ama bir şeyden daha eminim o da sevgisini en az gösteren ve faaliyata en az dökenler de biziz sivaslılar yani..
Bak bunada katiliyorum maalesef. Iyi organize olamiyoruz, ve söze gelince, bizden iyisi yok fakat, ise gelince kimseyi bulamiyorsun. Ah be Türkiye'de yasamak vardiya, neyse....

Insallah ileride herkes katkida bulunur, ve takima ve sehire destek çikilir.
Sivaslibey isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR
Alt 15.06.2007, 01:12   #16
BOUN
Usta Yiğido
 
BOUN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 2.544
Thanks: 1.138
1.255 Mesajına 3.719 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1028 BOUN isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR

Bugün ben de Taksim metroda düzenlenen bu güzel programa katıldım. Gerçekten güzel ve canlı bir programdı. Sevgili başkanımız Mecnun Odyakmaz'la ve sevgili teknik direktörümüz Bülent Uygun'la fotoğraf çekindik.

Programa katılım genel olarak iyi idi ancak çok çok daha iyi olabilirdi. Sivas mevzu bahis olduğunda her zaman mangalda kül bırakmayan 800'ü aşkın Sivaslı dernek ve vakıfların kulakları çınlasın!

Bu programın bendeki en mühim anısını sizlerle paylaşayım istiyorum: Bir ara Sivaslı hemşerilerimiz kalabalık bir gurup halinde yiyecek ikramının yapıldığı alanda yığılma gösterince sevgili Bülent Uygun hocamız o kalabalığa dönerek '' hey Sivaslılar, bırakın yemeyi, gelin forma satın alın'' diye esprili bir şekilde seslendi. Bugün hakkaten sevgili Bülent Uygun'un bu takımı nasıl sahiplendiğini ve Sivaslıların bir çoğundan daha çok Sivaslı olduğunu bizzat gördüm ve kendisiyle gurur duydum.

Yanlız ben de buradan forma satışlarıyla alakalı bir probleme değineyim: Satışı yapılan formalar sadece beyaz formalar ve bence en az tutulacak formalar da bunlar. Diğer birçok formalarımızın satışı neden yapılmıyor anlamış değilim. Ürün yelpazesi genişletilebilirse daha iyi olacağı kanaatindeyim.
__________________


Kalksam ve Dirilsem...
BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR
Alt 15.06.2007, 10:03   #17
ibrahimovic7
Tecrübeli Yiğido
 
ibrahimovic7 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.04.2007
Yaş: 38
Mesajlar: 580
Thanks: 429
431 Mesajına 669 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 759 ibrahimovic7 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Lächeln --->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR

Çok süper ya valla sevindim kalıcı bi fotoğraf olur inşallah. Çok güzel yer olmuş istanbuldaki 1.780 bin civarındaki yiğidolara sivaslılara sesleniyoruz ilgilerini göstersinler! Bu fırsat kaçmaz nekadar çok ilgi okadar çok büyük sivasspor!
ibrahimovic7 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR
Alt 15.06.2007, 11:43   #18
ceza_tolga_rep
YASAKLI ÜYE
 
ceza_tolga_rep - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 2.639
Thanks: 17
117 Mesajına 179 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR

emeği gçen herkese teşekkürler................... ......
ceza_tolga_rep isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR
Alt 15.06.2007, 12:18   #19
serhatcan
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 19.03.2007
Yaş: 61
Mesajlar: 873
Thanks: 119
153 Mesajına 254 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 792 serhatcan Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: TAKSİM SİVASSPOR GÜNÜNDEN FOTOLAR

YAA arkadaşlar. övünmeyelim. Bilakiss çok acı. 2 GÜNDÜR gidiyorum metro ya. inanırmsınız kahroluyorum.. yaa sözde istanbyulda en fazla sivaslı var. İstanbulun göbeğinde tanıtım etkinlikleri düzenleniyorr 40-50 kişi var yaa. kahroldum. yaa orada iğne atsanız yere düşmemeli. bi daha gördüm ki biz sivaslılar adam olamayız. sivasımıza sivaslı hemşerilerimize sahip çıkacak kapasite yok bizde..ÇOK ACIII ÇOKKK.
serhatcan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git