--->: MAÇIN ARDINDAN..
Arkadaşlar özeleştiri yapmak gerekirse ilk yarı iyiydik ama 60.dk sonra pilimiz bitti.
Kondisyon eksikligimiz her haliyle görüldü.
Cetkov iyi golcü ama onu anlayabilecek ortasaha lazım.
Abdurrahman sag kanadı kullanmaya çalıştı ama gelince yerine dönemedi.
Diaolo iyi kumaş fakat bazen cok riskli paslar attı.
musa aydın cok cabuk yoruldu...
not:ortasahaya çok koşan ve iyi pas yapacak adam alınsa cok iyi olur.Ayrıca biraz kondisyonumuz artmalı
|