-->: AYMAN ÖZÜR DİLEDİ..
Ayman özür diledi ama sayın TS yöneticileri şuçlarını kabul etmek yerine hala sivasın tahrikte bulunduğunu iddaa ediyorlar. Simde gelde bunlara futbol holiganları demede ne de? Eğer Gerçekten futbol yöneticisiysen çık şunu de; suçumuzu kabul ediyoruz federasyondan gelecek cezayı kabul ediyoruz. taraftarımız bizi küçük düşürdü de o kadar.
__________________
Dönem Dönsün Ben Dönmezem Yolumdan...
|