Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 21:25   #21
1967_DERNEK_MUSTAFA
Usta Yiğido
 
1967_DERNEK_MUSTAFA - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 51
Mesajlar: 1.892
Thanks: 0
50 Mesajına 99 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 963 1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

sivasa sivasspora kim hizmet ediyorsa işi rast gitsin sağ olsun var olsun
1967_DERNEK_MUSTAFA isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 21:29   #22
Yigido_Burak
Yiğido
 
Yigido_Burak - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 28.10.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 292
Thanks: 26
32 Mesajına 44 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 711 Yigido_Burak FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

saolsun desteginden dolayı tessekkur bir minnet bilioruz..!!!Sivasımıza Destek vererek gucumuze guc katıyoruz..!!!
__________________
iSTANBUL SİVASSPOR TARAFTAR DERNEGİ





http://www.hizliresim.com/2008/10/23/1616.jpg
Yigido_Burak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 02.11.2007, 22:13   #23
altuntas58
Usta Yiğido
 
altuntas58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2006
Yaş: 72
Mesajlar: 3.754
Thanks: 3.244
716 Mesajına 1.358 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1116 altuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblickaltuntas58 ist ein wunderbarer Anblick
Pfeil -->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

İstanbuldaki Sivaslı iş adamlarımız gecte olsa sivassporumuza deplasman maclarının tüm masraflarını karşılayacak olması çok sevindirici bir olay ALBİNA58arkadaşıma şimdiye kadar nerdeydiniz diyerek tepki göstermesine bende katılıyorum ama yapacak bir şey yoktur buda sivassporumuza büyük bir katkı sayılır şimdilik böyle olur inşallah yakında diğer iş adamlarımızda sivassporumumza dolaylı yollardanda olsa yardımda bulunurlar diye düşünüyorum bu düşüncedeki sivaslı iş adadmlarımızın sayılarının artması dileklerimle sivassporumuza başarılar dilerim
altuntas58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 03.11.2007, 08:54   #24
Abdullah DuMaN
Usta Yiğido
 
Abdullah DuMaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 8.107
Thanks: 1.835
4.168 Mesajına 9.556 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1564 Abdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz sein
Standart -->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

BU DİĞER İŞ ADAMLARIMIZADA ÖRNEK OLSUN
__________________


Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....

Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....
Abdullah DuMaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 03.11.2007, 08:56   #25
zaralım 58
Usta Yiğido
 
zaralım 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.09.2006
Yaş: 37
Mesajlar: 1.902
Thanks: 19
151 Mesajına 195 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 914 zaralım 58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

darısı diğer iş adamlarımızın başına
zaralım 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 03.11.2007, 09:30   #26
karyola
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 02.10.2007
Yaş: 44
Mesajlar: 943
Thanks: 71
206 Mesajına 277 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 781 karyola FAZLA SÖZE GEREK YOKkaryola FAZLA SÖZE GEREK YOK
Daumen hoch --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

İSTANBUL SİVASSPORUMUZ İÇİN EN UZAK MASRAFLI DEPLASMAN ORDA Kİ BÜTÜN MASRAFLARIN KARŞILANACAK OLMASI GÜZEL HABER
karyola isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 03.11.2007, 09:43   #27
alisinan aslan
Acemi Yiğido
 
alisinan aslan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.09.2007
Yaş: 47
Mesajlar: 90
Thanks: 163
17 Mesajına 22 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 694 alisinan aslan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

sivassporumuzdan daha iyi bir reklamımız olamayacağını anlamamız lazım.bunun için 1.YTL olsa bile bu özveriyi göstememiz lazım.sivaslının 1 olduğunu göstermemiz lazım.sivas sevgisini sadece spor olarak düşünmeyin ilçe.mahale.köyünüze olan hasretiniz için bu desteği göstermemiz lazım.
alisinan aslan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 03.11.2007, 12:37   #28
BOUN
Usta Yiğido
 
BOUN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 2.544
Thanks: 1.138
1.255 Mesajına 3.719 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1028 BOUN isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

Sivaslı işadamımız Sayın Ahmet Eren Bey'e desteğinden dolayı teşekkür ederiz. Ancak bu desteğin devamlı olmasını ve diğer işadamlarıyla birlikte yapılacak olan desteklerin takımın sürekli finansmanını sağlayacak yatırımlara dönüşmesini temenni ederiz.

Elbete yardımın küçüğü büyüğü olmaz ancak imkanı olanların daha büyük yardımlarda bulunmasını ve bu yardımlarla da Sivasspor'a uzun yıllar devamlı kaynak oluşturabilecek işlerin yapılasını yönetimimizden bekliyoruz. Haklı olarak bekliyoruz çünkü onlara güveniyoruz. Bugüne kadar imkansız olarak bir çok işi başaran yönetimimizin uzun süreli ve devamlı kaynak sağlayacak yatırımlarla Sivassporu daha da güçlü ve köklü bir takım haline getireceklerine olan inancımız sonsuzdur.
BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 03.11.2007, 13:27   #29
gardasin.58
Yiğido
 
gardasin.58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 75
Mesajlar: 398
Thanks: 298
39 Mesajına 60 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 772 gardasin.58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

ISTE sivasli olmak budur sayin ahmet beye tesekur ederim ama ben inaniyorumki daha cokkkkk gercek SIVASLI cikacak simdiden onlarada tesekur eder islerinde basarilar dilerim.
ALLAHA AMANET OLUN
SAYGILARIMLA
YUSUF SAHIN .DK.
gardasin.58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!
Alt 03.11.2007, 14:12   #30
sinan-58
Usta Yiğido
 
sinan-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 33
Mesajlar: 3.272
Thanks: 1.309
616 Mesajına 1.180 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1096 sinan-58 COK SEVILEN BIR KISIsinan-58 COK SEVILEN BIR KISIsinan-58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: İŞTE DAYANIŞMA BUDUR!

takım 3. ligdeyken 2. ligdeyken hatta super ligde orta sıralarda iken iş adamları nerdeydi baktılar takım guzel oynuyor liderliğe oynuyor destek çıktılar ama bir takım liderliğe oynarken herkes destek çıkar önemli olan ligden duşerken destek vermek ama inş. allah o gunleri bize yaşatmaz yinede geç kalmış sayılmazsınız ama şimdi bir kişiyle olmaz haydi sivaslılar elimizi taşın altına koyun ara transferde yedek kulubesini guçlendirerek şampiyonluğa oynuyalım 7 milyon sivaslının 5 milyonu takıma destek sağlasın bir yardım kampanyasına 10ar milyon katkı sağlasın o zaman bulent hoca bu takımı şampiyonlar liginde final oynatacağına garanti veriyom ama destek lazım
__________________
BİR GÜN KRAL OLMADIK BİR GÜN DE TAHTTAN İNMEYİZ!!!
sinan-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git