13.11.2007, 12:07
|
#21
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 10.08.2007
Mesajlar: 6.006
Thanks: 3.350
1.269 Mesajına 946 Kez Teşekkür Edildi.
|
--->: MARATON
ya valla biz biz hiç izleyemiyoruz çünkü lig tv yok hepsini aldı napalım ayda yılda bi dayımlara gidersek izliyoruz
|
|
|