Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: MAÇIN ARDINDAN...
Alt 26.11.2007, 17:39   #41
58svs58
Usta Yiğido
 
58svs58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.466
Thanks: 472
381 Mesajına 711 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 58svs58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN...

artık ayıp ya dostumuz kalmayacak herkeste yenilmezki
58svs58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Erman Toroğlu'nun Maçla İlgili Yorumları
Alt 27.11.2007, 20:41   #42
samet yıldız
Usta Yiğido
 
samet yıldız - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 2.268
Thanks: 411
320 Mesajına 553 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 944 samet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblick
Standart Erman Toroğlu'nun Maçla İlgili Yorumları

Erman Toroğlu "Ben Sivası seyrettiğimde keyif alıyorum.. Kayseriyi de seyrettiğim de keyif alıyorum.."


“SİVASSPOR’DAN KEYİF ALIYORUM!..”

ŞANSAL BÜYÜKA : Sivas’ın bu başarısı için ne diyorsun hocam?.. Takımın yarısı yok.. Balili’yi bugün çok aradım..

ERMAN TOROĞLU : İki yabancı ile oynuyor Sivas.. Sakatları var.. İngiltere ligi çok kaliteli lig.. Bende keyif alıyorum.. Takımları da başarılı.. Bundan sonra büyük ihtimalle bir İngiliz takımı Fener’e çıkabilir.. İngiliz milli takımı elemelerde gitti.. Bu şunu gösteriyor abi.. Yabancı oyuncunun kalitelisi gelirse başarı olur.. İngiltere’ye eleğin üstündekiler gidiyor.. Demekki çok yabancının gelmesi hatta üst düzey yabancı gelmesi bile futbola bir şey katmıyor.. Yabancı oyuncu gelsin ama bunun bir kriteri olsun.. Son üç yılda milli takımında 10 kere oynasın densin mesela.. Brezilya bir kere oynatıyor adamı, oh ne güzel.. Brezilya’da oynadı deniyor.. Bir sıralar Yugoslavlar böyleydi.. İşte ben oynanan oyuna bakarım hocam.. Aldığım adamın özelliklerine aldığım adamın takıma verdiğine bakarım.. Ben Sivas’ı seyrettiğimde keyif alıyorum.. Kayseri’yi de seyrettiğim de keyif alıyorum.. İkinci yarı 20 dakika kilitlendi maç.. Yarısından sonra


“BÜLENT HOCA BİRAZ DİKKAT ETSİN!..”

ŞANSAL BÜYÜKA : Son dakika Galatasaray golü olmasa Sivasspor liderdi hocam..

ERMAN TOROĞLU : Böyle olduğu daha iyi.. Maçı bırakmıyorlar.. Böyle gitmesi daha iyi.. Bugün Bülent hocayı gergin gördüm.. Onun biraz daha dikkatli olması lazım.. Seni gördüğü zaman futbolcu bizde bir tuhaflık mı görüyor hoca der panikler.. Ama belki o da futbolcuyu rahatsız etmek istiyor.. Bilemeyiz..
Eklenen Resim Ön İzlemesi
 
samet yıldız isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MAÇIN ARDINDAN...
Alt 29.11.2007, 11:50   #43
muhsin koçak
Usta Yiğido
 
muhsin koçak - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.08.2007
Mesajlar: 1.875
Thanks: 363
416 Mesajına 603 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 882 muhsin koçak COK SEVILEN BIR KISImuhsin koçak COK SEVILEN BIR KISImuhsin koçak COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: MAÇIN ARDINDAN...

o soğukta yüreğini sahaya koyan ve terinin son damlasına kadar savaşan futbolcularımızı bağrımıza basıyoruz,ve bu günü bizlere yaşattıkları için sonsuz teşekkürlerimizi kabul etmelerini umuyoruz.
muhsin koçak isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git