Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 17.12.2007, 20:43   #21
58 memo
Tecrübeli Yiğido
 
58 memo - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.09.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 567
Thanks: 186
83 Mesajına 111 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 58 memo ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart --->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

Yeniçeriler grubu ateşli bir taraftar grubuydu,niye tribünleri bıraktılar anlayamadık ve en kısa zamanda dönmelerini istiyoruz,
çünkü Sivassporumuzun desteğe ve ateşli seyirciye ihtiyacı var.
58 memo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 17.12.2007, 23:32   #22
omercoskun
Usta Yiğido
 
omercoskun - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 1.626
Thanks: 424
335 Mesajına 622 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 940 omercoskun ist ein wunderbarer Anblickomercoskun ist ein wunderbarer Anblickomercoskun ist ein wunderbarer Anblickomercoskun ist ein wunderbarer Anblickomercoskun ist ein wunderbarer Anblickomercoskun ist ein wunderbarer Anblickomercoskun ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

yeniçeriler inşallah döner ve sivastaki gurupları tek çatı altına toplarlar artık bilinçli ve büyük topluluğa ihtiyaç var
omercoskun isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 18.12.2007, 10:54   #23
TUNA_TNK
Acemi Yiğido
 
TUNA_TNK - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.07.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 156
Thanks: 55
62 Mesajına 93 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 708 TUNA_TNK Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

Alıntı:
omercoskun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
yeniçeriler inşallah döner ve sivastaki gurupları tek çatı altına toplarlar artık bilinçli ve büyük topluluğa ihtiyaç var
YENİÇERİLER DÖNSE BİLE ASLA ÖYLE BİŞEY OLACAĞINI SANMIYORUM DİĞER GRUPLAR MERKEZ TAYFA HARİÇ YENİÇERİLERLE BİRLEŞMEZ
ZATEN BİRLERŞMELERİNDE İHTİYAÇ YOKTUR YENİÇERİLER TEK BAŞINA YETER 4 EYLÜLÜ YIKMAYA...
__________________
....Sebebi yok sadece seviyorum...
TUNA_TNK isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda TUNA_TNK'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 18.12.2007, 11:11   #24
GLoBe-Y-Gençlik
Usta Yiğido
 
GLoBe-Y-Gençlik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2007
Yaş: 35
Mesajlar: 3.045
Thanks: 7.076
1.205 Mesajına 2.535 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1000 GLoBe-Y-Gençlik ist ein wunderbarer AnblickGLoBe-Y-Gençlik ist ein wunderbarer AnblickGLoBe-Y-Gençlik ist ein wunderbarer AnblickGLoBe-Y-Gençlik ist ein wunderbarer AnblickGLoBe-Y-Gençlik ist ein wunderbarer AnblickGLoBe-Y-Gençlik ist ein wunderbarer AnblickGLoBe-Y-Gençlik ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

ins nerde destek bız ordayız YeNICeRILEr
__________________
Biz'e Her Yer Sivas
GLoBe-Y-Gençlik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 19.12.2007, 17:19   #25
cıncık1967
Yeni Yiğido
 
cıncık1967 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.07.2006
Yaş: 59
Mesajlar: 19
Thanks: 0
2 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 cıncık1967 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

ikinci yarı başlamadan önce grubun önde gelen isimleriyle bir toplantı yapıp kesin karara varıp durumu değerlendireceğiz dönüşümüz kesin değil ama büyük ihtimal tribündeki yerimizi alacağız şayet dönersek herşey kendi imkanlarımızla olacak saygılarımızla; YENİÇERİLER
cıncık1967 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 19.12.2007, 18:31   #26
alem_halil
Yiğido
 
alem_halil - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.10.2007
Mesajlar: 483
Thanks: 46
114 Mesajına 210 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 731 alem_halil FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

iyi bi grup lazım sivasa ses getirecek cinsden nerde çokluk orda ben saygıalrımlar..
__________________
Aşkına var mı çare,
Gönlümde bunca yare,
Sızlıyor senin uğruna...
Renklerine kurbanım,
Bayrağına hayranım,
Canım Sivasspor'um...
alem_halil isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 19.12.2007, 21:12   #27
nuri_58
Usta Yiğido
 
nuri_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.07.2007
Mesajlar: 3.064
Thanks: 1.338
582 Mesajına 801 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1010 nuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekannt
Standart --->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

yeniçerilerin dönmesiyle çoşku dolu olur stadımız inş döner yeniçeriler...
nuri_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 20.12.2007, 10:17   #28
yeniceri_can
Usta Yiğido
 
yeniceri_can - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 07.04.2007
Mesajlar: 1.012
Thanks: 94
265 Mesajına 556 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 806 yeniceri_can FAZLA SÖZE GEREK YOKyeniceri_can FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

Alıntı:
alem_halil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
iyi bi grup lazım sivasa ses getirecek cinsden nerde çokluk orda ben saygıalrımlar..
bence çokluğa gerek yok .Sivasspora faydalı olacak olan grup önce hiç biyerden birşey beklemeyecek. Rant peşinde olmayacak.Stada hava atmak için gelmeyecek.

Az olsun Öz olsun.kuru kalabalığa gerek yok. !
yeniceri_can isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 20.12.2007, 10:43   #29
catamite
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 20.12.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 8
Thanks: 2
3 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 catamite FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

Yeniceriler Sivassporun gelmiş geçmiş en büyük en sağlam taraftar grubudur.. Tribünlere tekrar dönmemizi ne kadar istiyorum anlatamam..

BİZLER YENİÇERİYİZ EĞİLMEZ DİK BAŞIMIZ...
catamite isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..
Alt 30.12.2007, 16:48   #30
NAUGHTYBOY58
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 28.11.2005
Mesajlar: 798
Thanks: 59
89 Mesajına 266 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 NAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende Zukunft
Standart -->: YENİÇERİLER hakkında aciklama..

Siwas Trißünlerinin Hawası qÖrüntüsü Deişicek
NAUGHTYBOY58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git