Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Alt 10.08.2005, 19:55   #11
lezgi
Yiğido
 
lezgi - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 53
Mesajlar: 204
Thanks: 0
4 Mesajına 5 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 lezgi ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

güle güle gidin maçı almadanda gelmeyin
lezgi isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10.08.2005, 20:30   #12
1967_DERNEK_10UR
Usta Yiğido
 
1967_DERNEK_10UR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 44
Mesajlar: 5.650
Thanks: 0
29 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1344 1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick
Standart

3 PUAN ALMAZSAK OLMAS ..
1967_DERNEK_10UR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10.08.2005, 21:15   #13
EmmiOgLu
Acemi Yiğido
 
EmmiOgLu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 56
Mesajlar: 82
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 EmmiOgLu ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

SİVASSPOR'U GERÇEKTEN SEVEN TÜM YİĞİDOARA DUYURULUR...SÜPER LİG TARİHİMİZİN İLK DEPLASMAN MAÇI OLAN ANTEP MAÇIYLA BAŞLIYOR KİLOMTERE SAATİNİ ÇEVİRMEYE BAŞLIYOZ ..GEÇEN YIL Kİ REKORUMUZ OLAN 22 BİN KİLOMETREYİ YÜZÜMÜZÜN AKIYLA KAT ETTİK ...BUNDAN SONRA DA KAT ETMEYE DEVAM EDECEĞİZ..YÜREĞİNDE SİVASSPOR SEVGİSİ OLAN HER ŞEY SİVASSPOR İÇİN DİYEN TÜM YİĞİDOLARI BU MAÇA BEKLİYOR ...ADANA'DA BULUŞMAYI TEMENNİ EDİYORUZ..

[size=3]KİMSEYİ BASAMAK OLARAK KULLANMADIK ,KİMSEYE DE BASAMAK OLMAYACAĞIZ...YIKILMADIK AYAKTAYIZ..[/size]
EmmiOgLu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10.08.2005, 21:56   #14
KEREM_58_34
Yiğido
 
KEREM_58_34 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 205
Thanks: 0
2 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 784 KEREM_58_34 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart

Alıntı:
ultraSivas_58 Nickli Üyeden Alıntı
WWW.SİVASSPOR.COM'UN DEĞERLİ YİĞİDOLARI BU HAFTA ADANA DA OYNAYACAĞIMIZ GAZİANTEPSPOR-SİVASSPOR MAÇINA GİDİYORUZ DERNEK OLARAK.3 AYA YAKIN BİR SÜRE SİVASSPOR'DAN UZAK KALDIK VE İNŞALLAH BU HAFTA ADANADA 1967 SİVASSPOR GENÇ TARAFTARLAR DERNEĞİ OLARAK YERİMİZİ ALIYORUZ...CUMA GÜNÜ GECE 24:00 DE YOLA ÇIKIYORUZ...İNŞALLAH YENİP GELECEZ..RADYOLARDAN BİZİ DİNLEYİN...

maçı televizyon vermiyormu ???*
KEREM_58_34 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10.08.2005, 22:18   #15
serhankaburcuk
Usta Yiğido
 
serhankaburcuk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1355 serhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekannt
Standart

Alıntı:
ultraSivas_58 Nickli Üyeden Alıntı
WWW.SİVASSPOR.COM'UN DEĞERLİ YİĞİDOLARI BU HAFTA ADANA DA OYNAYACAĞIMIZ GAZİANTEPSPOR-SİVASSPOR MAÇINA GİDİYORUZ DERNEK OLARAK.3 AYA YAKIN BİR SÜRE SİVASSPOR'DAN UZAK KALDIK VE İNŞALLAH BU HAFTA ADANADA 1967 SİVASSPOR GENÇ TARAFTARLAR DERNEĞİ OLARAK YERİMİZİ ALIYORUZ...CUMA GÜNÜ GECE 24:00 DE YOLA ÇIKIYORUZ...İNŞALLAH YENİP GELECEZ..RADYOLARDAN BİZİ DİNLEYİN...

Evet uzun bir süredir Sivasporumuzun aşkı ile yanıp tutuşuyorduk...İlk hafta Malatya ile oynadığımız maça bazı aksaklıklar yüzünden gidemedik...Ama bu bizim için son gidemediğimiz deplasman olacak inşallah ...Bu bu hafta artık yeniden yollara düşüyoruz...Amaç Sivasspora katkı sağlamak ve Geçen sezon elde etmiş olduğumuz km.rekorunu yeniden kırmak...
serhankaburcuk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10.08.2005, 22:18   #16
yagci58
Yiğido
 
yagci58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 60
Mesajlar: 256
Thanks: 20
21 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yagci58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

Alıntı:
ultraSivas_58 Nickli Üyeden Alıntı
ÇOK TŞKLER HERKESE BU GÜZEL MESAJLARI İÇİN..İNŞALLAH PUAN VEYA PUANLAR LA DÖNECEZ..
siz sag salim gidin dönün puanlari getirin biz daha ne mesajlar yazariz

<<<<<<<<<<<EN BÜYÜK SIVASSPOR>>>>>>>>>>>>>>
yagci58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10.08.2005, 22:19   #17
serhankaburcuk
Usta Yiğido
 
serhankaburcuk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1355 serhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekannt
Daumen hoch

Alıntı:
_kartal_58 Nickli Üyeden Alıntı
ONUR GARDAŞIM MIN DA DEDIGI GIBI GENE DUŞTUK YOLLARA KIM SE 1967SİVASSPOR GENC TARAFTARLAR DERNEGI HAKKINDA DEDIKODU YAPMASIN LÜTFEN EGER GIDILECEK DEPLASMAN VARSA BIZ GIDERIZ MALATYA MACINA GIDEMEDIK DIYE HEMEN KALEMIMIZI KIRAN ARKADAŞLAR OLMUŞTU EGER BIR MACLA YARGILANACAKSAK BUNDAN SONRA BUTUN DEPLASMANLARDA BIZDE VARIZ ARKADAŞLAR BIZIM KAPIMIZ BUTUN YIGODOLARA ACIK ANTEP MACI ACILIŞIMIZ KONYA SON DEPLASMANIMIZ BUTUN DEPLASMAN LARDA BIZDE VARIZ GITMEK ISTEYEN YIGIDOLAR BUYURUN GIDELIM DERNEGIMIZ BUTUN SIVASLILARIN DIR..

Kalemimiz kırılamaz...Ha bu arada 3 puanı alıp geleceğiz inşallah...
serhankaburcuk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10.08.2005, 22:22   #18
1967_DERNEK_MUSTAFA
Usta Yiğido
 
1967_DERNEK_MUSTAFA - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 51
Mesajlar: 1.892
Thanks: 0
50 Mesajına 99 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 963 1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart

EWET YİNE YOLLARA DÜŞTÜK ...KISMET OLURSA SİVASSPOR ANTEP MAÇINDA ADANA DA OLACAZ..
1967_DERNEK_MUSTAFA isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10.08.2005, 22:24   #19
1967_DERNEK_10UR
Usta Yiğido
 
1967_DERNEK_10UR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 44
Mesajlar: 5.650
Thanks: 0
29 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1344 1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick
Standart

ADANA'NIN YOLLARI TAŞTAN SEN ÇIKARDIN ANTEP YİĞİDO YU BAŞTAN ....
1967_DERNEK_10UR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10.08.2005, 22:26   #20
1967_DERNEK_10UR
Usta Yiğido
 
1967_DERNEK_10UR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 44
Mesajlar: 5.650
Thanks: 0
29 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1344 1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick
Standart

BİZ 1967 DERNEĞİYSEK 3 PUANI SÖKE SÖKE ALDIRACAZ TAKIMA..TARAFTARA SUSMAK YOK..
1967_DERNEK_10UR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
SİVAS TÜRKÜLERİNİ YAZIN BURAYA ErdalGüler Taraftar 248 22.05.2009 23:11
1967 YİNE YOLLARDA... 1967_DERNEK_10UR Taraftar 23 03.10.2005 16:42
ESNAFLAR HADI YINE IYISINIZ... testere_necmi Kilitli Konular 22 01.04.2005 21:07


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git