Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > SivasSpor

SivasSpor SivasSpor'un Gidisi / Yenilikler/ Mac Sonuclari

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: Neden Sivassporda secmesin?
Alt 13.07.2008, 08:30   #11
PACHTEN_YIGIDO
Acemi Yiğido
 
PACHTEN_YIGIDO - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.09.2007
Yaş: 32
Mesajlar: 171
Thanks: 10
42 Mesajına 63 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 702 PACHTEN_YIGIDO FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Neden Sivassporda secmesin?

arkadasslar paf takimimiz sampiyon oldu para geldi bize o para altyapiya gitsin...
__________________
SIVASSPORU TANIMAK KOLAY OLUR,SIVASSPORLU OLMAK HERKEZE NASIB OLMAZZZ!!!

KIRMIZISIYLA,BEYAZIYLA,ALNIMIZ IN AKIYLA SIVASSPOR



MaDe By YiGiDo-E
PACHTEN_YIGIDO isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Neden Sivassporda secmesin?
Alt 13.07.2008, 08:56   #12
anilcan213
Yiğido
 
anilcan213 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 07.12.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 377
Thanks: 891
181 Mesajına 406 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 715 anilcan213 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Neden Sivassporda secmesin?

bşknmız duyarsa ii bi calışma olur die dşünüorum
__________________
Dr. Anil ERCINS dogustan Sivassporlu
anilcan213 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Neden Sivassporda secmesin?
Alt 13.07.2008, 11:33   #13
badboysefaa
Yiğido
 
badboysefaa - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.01.2008
Yaş: 38
Mesajlar: 498
Thanks: 418
140 Mesajına 205 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 722 badboysefaa FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Neden Sivassporda secmesin?

reklama gerek yok zaten yurt dışından transfer yapıolar konyaspor gibi gösteriş yapmaya gerek yok biz işimizi biliriz
badboysefaa isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Neden Sivassporda secmesin?
Alt 13.07.2008, 11:51   #14
pover58
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 23.09.2007
Yaş: 61
Mesajlar: 1.618
Thanks: 397
501 Mesajına 741 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 847 pover58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Neden Sivassporda secmesin?

siz canınızı sıkmayın arkadaşlar yönetim gerekeni zaten yapıyor gönül herşeyi yapmak ister ama bütün bunlar içinde zaman para imkan lazım.evet konya kadar gelirimiz yok.ama bu 6yönetim yokluklarla mucizeler yapıyor ,hepsine teşekkür ederim.
pover58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git