Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: Ayak Oyunları Bunlar
Alt 23.09.2008, 22:48   #21
Rallim58
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: Ayak Oyunları Bunlar

Alıntı:
oktay061626 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
pekı gecen yılkı bjk macında neden bu kadar ustune dusmedınız esame lıstesı olayına
Esame listesi olayını ancak Anadolu takımları için gündeme taşırlar. Tamamen psikolojik yıpratma olayıdır. Bu olayında FB karşılaşması öncesi gündeme taşınması ise manidardır.

Esame listesini gündeme taşıttırarak psikolojik savaş açtırmaya çalışanların sene sonunda ESAMELERİ okunmayacak inşaallah.

Hafta sonu FB müsabakasında arada bir de olsa, tezahürat olarak;

- BU SENE ŞAMPİYON A NA DOLU DAN

- ŞAMPİYONLUK HAKKIMIZ ENGELLENEMEZ

- YAŞASIN ANADOLU KARDEŞ Lİİİİ Ğİİ

gibi tezahüratlarla gönderme yapılmasından yanayım...
  Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda 'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: Ayak Oyunları Bunlar
Alt 23.09.2008, 22:53   #22
karadavut58
Acemi Yiğido
 
karadavut58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 16.09.2007
Yaş: 50
Mesajlar: 173
Thanks: 209
31 Mesajına 54 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 703 karadavut58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Ayak Oyunları Bunlar

slm ben soyle dusundum yabiz cokmu salakiz her turlu oyunlari bizde oynuyorlar hoooop biz SIVAS liyiz asil onlar akilli olsunlar ha boyle yamuk isler bizi bozar gecen yili daha unutmadik ts macindaki sorunlari hakkimizi 3 ayda zor aldik bizim hakkimizi kimse yiyemez hakkimizi yiyen...... varya hem bu dunyada hem obur dunyada ..... aliriz neyse bozmayim agzimi kusura bakmayin haksizligin karsisinda deli oluyorum birde EY SIVAS LILAR BU ANADOLU DUSMANLARINI CATLATMAK BIZIM ELIMIZDE DOLDURALIM SU TURUBUNLERI HER MACTA HOPLIYA ZIPLIYA 90 DAKIKA HIC SUSMADAN GEREKENI YAPALIM INS BEN GURBETTEN YAZIYORUM AH ORDA OLSAM NELER YAPMAZDIMKI NEYSE SIZLERINDE YAPACANIZA INANARAK SAYGILARIMLA
karadavut58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Ayak Oyunları Bunlar
Alt 24.09.2008, 12:18   #23
tanju_58
Usta Yiğido
 
tanju_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 36
Mesajlar: 1.719
Thanks: 77
297 Mesajına 667 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 938 tanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: Ayak Oyunları Bunlar

Alıntı:
karadavut58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
slm ben soyle dusundum yabiz cokmu salakiz her turlu oyunlari bizde oynuyorlar hoooop biz SIVAS liyiz asil onlar akilli olsunlar ha boyle yamuk isler bizi bozar gecen yili daha unutmadik ts macindaki sorunlari hakkimizi 3 ayda zor aldik bizim hakkimizi kimse yiyemez hakkimizi yiyen...... varya hem bu dunyada hem obur dunyada ..... aliriz neyse bozmayim agzimi kusura bakmayin haksizligin karsisinda deli oluyorum birde EY SIVAS LILAR BU ANADOLU DUSMANLARINI CATLATMAK BIZIM ELIMIZDE DOLDURALIM SU TURUBUNLERI HER MACTA HOPLIYA ZIPLIYA 90 DAKIKA HIC SUSMADAN GEREKENI YAPALIM INS BEN GURBETTEN YAZIYORUM AH ORDA OLSAM NELER YAPMAZDIMKI NEYSE SIZLERINDE YAPACANIZA INANARAK SAYGILARIMLA
abi geçen sene ts maçında 3 puan tsnin hakkıydı.ancak trabzonluların çıkardıkları olaylar hangi ülkede olursa olsun 3puan karşı takıma verilirdi.ordada o kural işlendi.ama yönetimimizin ozaman açıkladığı gibi o 3 puan içimize hiçbir zaman sinmedi.hatta ilk açıklamada maçın tarafsız sahada tekrar edileceği söylenmişti bizim yönetimimiz maçın trabzonda oynanmasını istiyoruz diye açıklama yapmıştı.

trabzonluların çoğu bunları bilmiyor veya bilmek istemiyorlar.haber yorumlarında herzaman sivas bizden 3 puanı çaldı diyorlar.ama yukarıda söylediklerimi bilseler çoğunun o düşünceden çıkacağını tahmin ediyorum...
__________________
TANJU_58 S____İ____V____A____S____S____ P____O____R SUŞEHRİ'Lİ YİĞİDO
tanju_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: -->: Ayak Oyunları Bunlar
Alt 25.09.2008, 11:02   #24
mustiiic
Acemi Yiğido
 
mustiiic - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 44
Mesajlar: 53
Thanks: 27
18 Mesajına 40 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 mustiiic isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: -->: Ayak Oyunları Bunlar

eyvallah saol. Doğrusu da bu zaten
__________________
Her şey Sivas için
mustiiic isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git