Alıntı:
karadavut58 Nickli Üyeden Alıntı
slm ben soyle dusundum yabiz cokmu salakiz her turlu oyunlari bizde oynuyorlar hoooop biz SIVAS liyiz asil onlar akilli olsunlar ha boyle yamuk isler bizi bozar gecen yili daha unutmadik ts macindaki sorunlari hakkimizi 3 ayda zor aldik bizim hakkimizi kimse yiyemez hakkimizi yiyen...... varya hem bu dunyada hem obur dunyada ..... aliriz neyse bozmayim agzimi kusura bakmayin haksizligin karsisinda deli oluyorum birde EY SIVAS LILAR BU ANADOLU DUSMANLARINI CATLATMAK BIZIM ELIMIZDE DOLDURALIM SU TURUBUNLERI HER MACTA HOPLIYA ZIPLIYA 90 DAKIKA HIC SUSMADAN GEREKENI YAPALIM INS BEN GURBETTEN YAZIYORUM AH ORDA OLSAM NELER YAPMAZDIMKI NEYSE SIZLERINDE YAPACANIZA INANARAK SAYGILARIMLA
|
abi geçen sene ts maçında 3 puan tsnin hakkıydı.ancak trabzonluların çıkardıkları olaylar hangi ülkede olursa olsun 3puan karşı takıma verilirdi.ordada o kural işlendi.ama yönetimimizin ozaman açıkladığı gibi o 3 puan içimize hiçbir zaman sinmedi.hatta ilk açıklamada maçın tarafsız sahada tekrar edileceği söylenmişti bizim yönetimimiz maçın trabzonda oynanmasını istiyoruz diye açıklama yapmıştı.
trabzonluların çoğu bunları bilmiyor veya bilmek istemiyorlar.haber yorumlarında herzaman sivas bizden 3 puanı çaldı diyorlar.ama yukarıda söylediklerimi bilseler çoğunun o düşünceden çıkacağını tahmin ediyorum...