Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > SivasSpor

SivasSpor SivasSpor'un Gidisi / Yenilikler/ Mac Sonuclari

Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil

ALEX KADRODA!!!!!
Alt 25.09.2008, 13:57   #51
atababa111
Tecrübeli Yiğido
 
atababa111 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.12.2007
Mesajlar: 573
Thanks: 145
148 Mesajına 258 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 737 atababa111 FAZLA SÖZE GEREK YOKatababa111 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart ALEX KADRODA!!!!!

Alex sahada!
Süper Lig'in 5. haftasında yarın deplasmanda Sivasspor ile zorlu bir mücadeleye çıkacak olan Fenerbaçe'ye Alex'ten haber geldi. Sakatlığı sebebiyle hafta boyunca antremanlara katılamayan Brezilyalı yıldızın 18 kişilik kadroda olduğu ve Sivasspor'a karşı oynayabileceği belirtildi. Teknik direktör Luis Aragones ile oynayıp oynamama konusu üzerine bir görüşme yapan sarı lacivertli takımın yıldızı son anda bir sürpriz olmaz ise yarın forma giyecek.

Öte yandan sakatlıkları bulunan Semih ve Edu'nun da iyileştiği ve maç kadrosunda olacakları açıklandı. Bu iki futbolcunun da mücadelenin ikinci yarısında forma giyebileceği belirtildi.

Bu arada Volkan Demirel'in cezası sebebiyle kaleyi genç kaleci Volkan Babacan koruyacak.

Sarı-Lacivertli takımın yarınki muhtemel 11'i ise şöyle: Volkan Babacan, Gökhan, Lugano, Önder, R.Carlos, Kazım, Maldonado, Emre, Uğur, Alex ve Guiza
__________________
Sivaslıyım diyen ancak Sivassporluyum diyebiliyorsa Gerçek Sivaslıdır.
atababa111 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
--->: ALEX KADRODA!!!!!
Alt 25.09.2008, 14:02   #52
KIZILCAN
Usta Yiğido
 
KIZILCAN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 1.069
Thanks: 311
249 Mesajına 418 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 870 KIZILCAN isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: ALEX KADRODA!!!!!

Alex olsun olmasın Sivassporlu futbolcular sahaya çıkıp görevlerini en iyi şekilde yapacaklardır.
KIZILCAN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
--->: ALEX KADRODA!!!!!
Alt 25.09.2008, 14:04   #53
mustafa_kavak58
Usta Yiğido
 
mustafa_kavak58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.01.2007
Yaş: 32
Mesajlar: 3.210
Thanks: 1.032
1.059 Mesajına 1.583 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1031 mustafa_kavak58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: ALEX KADRODA!!!!!

Zorlu Sivasspor deplasmanı öncesi Fenerbahçe´de büyük sıkıntı.
Kaptan, Dinamo Kiev maçı düşünülerek, Sivas’ta oynatılmayacak. Güiza ise Semih de sakat olduğu için zorunlu olarak 11’de sahaya sürülecek.

Riske edilmeyecek
Zorlu Sivasspor deplasmanı öncesi Fenerbahçe’de büyük sıkıntı. Önceki günkü idmanda ayağında ağrı hissedince MR’ı çekilen ve sol bacak uyluk kemiğinde kas zorlanması tespit edilen Kaptan Alex, Dinamo Kiev ile salı günü oynanacak Şampiyonlar Ligi maçı düşünülerek, Sivas’a karşı oynatılmayacak. Kaptan’ı riske etmek istemeyen teknik direktör Aragones, onun görevini Emre’ye verecek. Ön liberoda ise Maldonado’nun yanında Selçuk görev yapacak.

Pazuband Selçuk’ta
Kaptan Alex’in yanısıra, ikinci kaptan Semih de ilk 11’de olmayacağı için pazubandı Selçuk takacak. Bu arada sol ayak iç yan bağlarında sorun bulunan golcü Güiza, dünkü idmana çıkmadı. Teknik direktör Aragones’in, Alex gibi Güiza’yı da riske etmek istemediği ancak Semih’in sakat olması yüzünden zorunlu olarak Sivas’ta forma vereceği öğrenildi. Büyük olasılıkla 18 kişilik kadroya alınacak olan Semih, maçın gidişatına göre oyuna girecek.
mustafa_kavak58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
--->: Alex Yok ! Son Dakika Alex VAR
Alt 25.09.2008, 14:08   #54
mustafa_kavak58
Usta Yiğido
 
mustafa_kavak58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.01.2007
Yaş: 32
Mesajlar: 3.210
Thanks: 1.032
1.059 Mesajına 1.583 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1031 mustafa_kavak58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Alex Yok ! Son Dakika Alex VAR

Fenerbahçemiz Sivasspor ile deplasmanda yapacağı Turkcell Süper Lig maçının İstanbul hazırlıklarını tamamladı.
Antrenman, Fenerbahçe Samandıra Kamp Merkezi'nde saat 10.30'da teknik direktörümüz Luis Aragones'in sahada yaptığı bir toplantıyla başladı.
Sonrasında Carlos Cascallana yönetiminde ısınma ve koordinasyon hareketleri ile süren idman, taktik ağırlıklı bir maç ile sona erdi. Taktik ağırlıklı maça, Deivid ve Alex dışında tüm oyuncularımız katıldı.

Takımımız saat 17.30'da Sabiha Gökçen Havaalanı'ndan kalkacak özel bir uçakla Sivas'a hareket edecek.
http://www.fenerbahce.org/fb2008/det...ontentID=13162
mustafa_kavak58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
--->: Alex Yok ! Son Dakika Alex VAR
Alt 25.09.2008, 14:34   #55
GOSt
Yiğido
 
GOSt - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 31.08.2007
Mesajlar: 208
Thanks: 2
39 Mesajına 49 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 708 GOSt Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Alex Yok ! Son Dakika Alex VAR

mac saati belli olur simdi var yook diyip oyuncularımızı da etkliyorlar..
__________________
Dün,

Bugün,

Yarın

ve Hergün...

Sadece !!!

sivaSSporluyuz


Anti-İstanbul
GOSt isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
--->: Alex Yok !
Alt 27.09.2008, 10:20   #56
Arif Coşkun
Usta Yiğido
 
Arif Coşkun - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 2.313
Thanks: 164
138 Mesajına 217 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 998 Arif Coşkun isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: Alex Yok !

Alıntı:
arifcoskun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Alex'in olmaması bizim için avantaj gibi görünsede olup olmaması bizim için farketmez.Alex'in yerini dolduracak bir sürü oyuncu var onlarda.
İşi ciddi tutup, oyun disiplininden kopmadan, ne yaptığını bilen bir oyun sistemiyle çıkarsak ve defans yapmazsak oyunu alma ihtimalimiz hayli yüksek olur.
Geri çeklir oyunu kendi sahamızda kabul edersek baştan yenilgiyi kabul etmiş oluruz.

İnşallah gülen taraf biz oluruz, başarılar diliyorum.
Daha evvel bir yorumda bulunmuşum, sanırım biraz haklılık yönü var.Bu tip büyük diye tabir edilen takımlara karşı defans taktiğiyle yapılan maçlarda yenilme oranı yüzde 75 tir. Gördükki takımımız büyük bir cesaretle üzerine yürüdü. Perişanbahçe perişanları oynadı. Yenilen o tek goldede kaleci Petkoviç'in çok büyük hatası vardı o topa çıkmamamlıydı. Neyse bu galibiyetin yanında o kadarcıkta olsun.
Tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.
__________________
"Dilin düşünceden önce haraket etmesin"
Arif Coşkun isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
--->: Alex Yok ! Son Dakika Alex VAR
Alt 27.09.2008, 10:50   #57
ozer10
Yiğido
 
ozer10 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.09.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 300
Thanks: 193
60 Mesajına 89 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 680 ozer10 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Alex Yok ! Son Dakika Alex VAR

alex olmasa zaten o yaptıkları pozisyonlar da lmayacaktı neredeyse
ozer10 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Konu Kapatılmıştır


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git