Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > SivasSpor

SivasSpor SivasSpor'un Gidisi / Yenilikler/ Mac Sonuclari

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Vee Mehmet Yıldız Gitti !..
Alt 28.12.2008, 02:12   #11
serhatcan
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 19.03.2007
Yaş: 61
Mesajlar: 873
Thanks: 119
153 Mesajına 254 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 791 serhatcan Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Vee Mehmet Yıldız Gitti !..

Alıntı:
spainloco Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bizde üzülüyoruz be kardeş :(

oku mehmet abi be belki yazılanlardan etkilenirsin..
kardeşşş günlük yaşamayın. adam gelmiş 28 yaşına. sivasspor da 1 futbolcuya bağlı olmamalı. biraz mantıklı düşünün. sivasporun yapılanması için en doğru karardı.hadi bu seneyi kurtardın. gelecek sene noolacak.
serhatcan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
 

Etiketler
alex, flash, galatasaray, gitti, gscimbom, mehmet, oluyor, sivasin, sivaslı, sivasspor, son dakika, sonmedi, transfer, vee, yildiz, yıldız, Şuan


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git