Cevap: Sivasspor 0-3 S.Donetsk
bence bugun takım iyiydi skora bakmamak gerekir. 2. gole kadar iyiydik. zaten ilk gol yasinin bireysel hatasıyla oldu 2. gol ise defansa carpıp girdi. bu dakikadan sonra oyun koptu zaten. buda avrupada tecrubesiz olmamızdan kaynaklanıyor. sonucta biz avrupa liginde sampiyon olmak için yola cıkmadık. bu cok halayperestlik olurdu.bugunki mactada iyi mucadele ettik. bizim için iyi bir tecrube oldu...
|