Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > Maçlar

Maçlar Oynanan / Oynanacak / Ertelenen Maclar Hakkinda Yorumlar / Haberler .

Anketimiz: Kim Kazanır?
Sivasspor 198 75,00%
Berabere Biter 43 16,29%
Bursaspor 23 8,71%
Katılımcı sayısı: 264. Sizin Bu Ankette Oy kullanma Yetkiniz Bulunmuyor

Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:27   #21
eyuphulagu
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.02.2008
Mesajlar: 2.770
Thanks: 8.566
1.466 Mesajına 3.580 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 951 eyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOKeyuphulagu FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

Sivasspor bu maça oldukça yorgun çıkarken rakibimiz dinlenmiş olarak çıkacak...Sivasspor-Bursa maçları genellikle gollü geçiyor,bu maçta da çok gol izleyebiliriz..Bursa'nın yumuşak karnı defansı...Defansta ağır oyuncuları var..Sivasspor biraz dikkatli oynarsa bu maçtan galip ayrılabilir...Bursa deplasmanda çok iyi oynayan bir takım değil...Ama yine de Sercan gibi tehlikeli oyuncuları var..Bir de geçen yıl gelen K
eyuphulagu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:28   #22
yener_sahin
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 04.11.2007
Mesajlar: 2.015
Thanks: 227
811 Mesajına 2.057 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yener_sahin FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

umarım geçen seneki gibi stadımızda bursaspor taraftarına çirkin sözler edilmez.Adamlar bizi kendi sahalarında krallar gibi karşıladılar.tek küfür tek bir şataşma olmadı.Hocamızı bile tribünlere çağırdılar.Umarım bir grup akıl eder ve ertuğrul hocayı da jest için tribünlere çağırır.Tek temennim bursaspor taraftarına sataşma ve saldırı olmamasıdır.Maçdan umudum olduğunu söyleyemem.kazanırsak şok olurum.kaybedersek bursa adına sevinirim çok iyi kadroları var mücadele ediyorlar,futbol oynuyorlar.Tek avantajımız inşallah krita oynamaz o zaman biraz daha kolay gol yiyorlar.ama micadele olark bizi çökertirler.İlk defa süper ligde de kaybedersek buna çok ama çok üzülürüm...Ama top yuvarlaktır bakarsın kazanırız.

Erman olacak futbolcu bozmasını ne hayallerle getirdik.Umarım hoca şans vermez.Burdan abartısız söylüyorum bu kadar ümit besledik takıma tek katkısı olmadı.aldığı para zehir zıkkım olsun.o formayı bir kez terletmedin.iyiki başkan ben değilim sıkar ayağına atardım bir köşeye.
yener_sahin isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı yener_sahin'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:30   #23
GuVeN
Usta Yiğido
 
GuVeN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.02.2009
Mesajlar: 4.517
Thanks: 3.730
2.350 Mesajına 5.411 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1086 GuVeN BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

arkadaslar evet bursaspor bızden ıyı durumda macında favorısı bunlar ısın bızım ıcın hıkaye kısmı,sız asıl bızım macda ne kadar destekcı olacagımızdan bahsedın haftaya o stadı doldurabılecekmıyız,takımın macta destekcısı olup onları itekleyebılecekmıyız bunları konusalım.haftaya en az trabzonla oynadıgımız kadar onemlı bır karsılasma var,cogumuzun sevdıgı bı takım olan bursaspor karsısında rakıbe kufretmeden sadece kendı takımımıza destek olmamız sart.. burdan elımızden geldıgı kadar orgutlenelım hafta sonu ılk 3 puanımız nasıp olur ınsallah,yeterkı bız takımı yalnız bırakmayalım,onları kucaklayalım..
GuVeN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:32   #24
zaralı19
Usta Yiğido
 
zaralı19 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 1.582
Thanks: 940
441 Mesajına 853 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 902 zaralı19 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

Alıntı:
yener_sahin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
umarım geçen seneki gibi stadımızda bursaspor taraftarına çirkin sözler edilmez.Adamlar bizi kendi sahalarında krallar gibi karşıladılar.tek küfür tek bir şataşma olmadı.Hocamızı bile tribünlere çağırdılar.Umarım bir grup akıl eder ve ertuğrul hocayı da jest için tribünlere çağırır.Tek temennim bursaspor taraftarına sataşma ve saldırı olmamasıdır.Maçdan umudum olduğunu söyleyemem.kazanırsak şok olurum.kaybedersek bursa adına sevinirim çok iyi kadroları var mücadele ediyorlar,futbol oynuyorlar.Tek avantajımız inşallah krita oynamaz o zaman biraz daha kolay gol yiyorlar.ama micadele olark bizi çökertirler.İlk defa süper ligde de kaybedersek buna çok ama çok üzülürüm...Ama top yuvarlaktır bakarsın kazanırız.

Erman olacak futbolcu bozmasını ne hayallerle getirdik.Umarım hoca şans vermez.Burdan abartısız söylüyorum bu kadar ümit besledik takıma tek katkısı olmadı.aldığı para zehir zıkkım olsun.o formayı bir kez terletmedin.iyiki başkan ben değilim sıkar ayağına atardım bir köşeye.
yener kardeşe katılıyorum busene işallah bir grup çağırır onlarda alkışlar
__________________
Yeniçeriler
zaralı19 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:33   #25
GurbetciYigidom
Yiğido
 
GurbetciYigidom - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2005
Yaş: 46
Mesajlar: 211
Thanks: 19
49 Mesajına 74 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 GurbetciYigidom ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

Bu maci yönetimi, baskani ,taraftari ,futbolculari ve tüm sivasli yigidolarimiz bir olursa ,bizim kazanamayacagimiz mac yok diye düsünüyorum.taraftar taraftarligini yapmasi lazim artik destegini esirgememesi lazim 90 da. takimimiza destek verip hep ateslemesi lazim. oraya gidipte film seyreder gibi mac seyretmememiz lazim ,cekirdek citlememiz lazim.Haydin yigidolarimiz Biz üstümüze düsen görevi yapalim,gerisinin gelecegine inaniyorum.
__________________
DÜŞŞENDE AMATÖRE TERKEDEN KAHPE OLSUN!!!
GurbetciYigidom isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Bu Konuda GurbetciYigidom'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:35   #26
58_SEMİH_58
Usta Yiğido
 
58_SEMİH_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.05.2008
Mesajlar: 1.688
Thanks: 26
765 Mesajına 1.895 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 831 58_SEMİH_58 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

Bizim bu futbol ,Bursa'nında fener maçındakı futbolu olursa bizi her durumda yenerler....
58_SEMİH_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:37   #27
GuVeN
Usta Yiğido
 
GuVeN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.02.2009
Mesajlar: 4.517
Thanks: 3.730
2.350 Mesajına 5.411 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1086 GuVeN BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

o stadı dolduralım arkadaslar.bayram şekeri sivassporumuzdan ınsallah
GuVeN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:45   #28
atrium58
Yiğido
 
atrium58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.09.2008
Mesajlar: 383
Thanks: 144
108 Mesajına 168 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 687 atrium58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

Takımımız hata yapma korkusu ve seyirci tepkisinden çekineceği için maça tutuk başlayacaktır yani kapanıp 2-3 pas bile yapamayacaktır. Bize düşen takımı özgüvenini artıracak olumlu tezahuratlarla maça motive etmek ve bolcada dua etmek olacak. İnşallah Bülent Uygun'da gününde olur hata yapmazda bayramımızı zehir etmez.
atrium58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 16.09.2009, 23:46   #29
Besyo_cu
Usta Yiğido
 
Besyo_cu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 5.292
Thanks: 5.934
2.819 Mesajına 8.169 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1328 Besyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende Zukunft
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

Bu maç hakkında en ufak endişem yok Bursa 4 eylül'ün çimlerine serilecek. Yiğido artık geri dönüyor...
Besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı Besyo_cu'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Alt 17.09.2009, 00:03   #30
yener_sahin
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 04.11.2007
Mesajlar: 2.015
Thanks: 227
811 Mesajına 2.057 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yener_sahin FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor

Alıntı:
besyo_cu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bu maç hakkında en ufak endişem yok Bursa 4 eylül'ün çimlerine serilecek. Yiğido artık geri dönüyor...
keşke senin kadar emin konuşsam hacım yaw...ben çok endişeliyim
yener_sahin isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Konu Kapatılmıştır


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git