Cevap: TSL/Sivassporumuz-Bursaspor
Bu maci yönetimi, baskani ,taraftari ,futbolculari ve tüm sivasli yigidolarimiz bir olursa ,bizim kazanamayacagimiz mac yok diye düsünüyorum.taraftar taraftarligini yapmasi lazim artik destegini esirgememesi lazim 90 da. takimimiza destek verip hep ateslemesi lazim. oraya gidipte film seyreder gibi mac seyretmememiz lazim ,cekirdek citlememiz lazim.Haydin yigidolarimiz Biz üstümüze düsen görevi yapalim,gerisinin gelecegine inaniyorum.
__________________
DÜŞŞENDE AMATÖRE TERKEDEN KAHPE OLSUN!!!
|