Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > Yazarlar Ne Dedi?

Yazarlar Ne Dedi? Köşe yazarları

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Bize ne Sivasspor`dan !
Alt 27.10.2009, 19:25   #18
mertcan69358
Yiğido
 
mertcan69358 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.04.2009
Mesajlar: 269
Thanks: 122
76 Mesajına 95 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 655 mertcan69358 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Bize ne Sivasspor`dan !

pazar günü dövüştüğümüz fenerbahçelilerden bi tanesi okulumuza gelmiş ben de vardım kimse bişe edemedi dio insanda biraz şeef halsiyet sen gel sivasın ekmeğini istanbul takımını tut banane sivasspordan de sivasdan yediğiniz tüm ekmekler zehir zıkkım olsun benden geçeni haram ediyorum ved e eminimki diğer bizimle kavgaya giren sivassporlu kardeşlerim de haram ediyorduı*r İYİ GÜNDE HERKES VARDI KÖTÜ GÜNDE SADECE YİĞİDO GENÇLİK VARDI
__________________
Cümle alem şahit kalbim sana ait .
mertcan69358 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
bize, sivasspor`dan


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git