Alıntı:
mühendisburak58 Nickli Üyeden Alıntı
tamadır elendik bu sene kupada yokuz keşke gruplara kalıp biraz para kazansaydık 2.lig takımı düşseydi play offta diyecem ama onada elenip rezil olurduk en iysi manisaya elendik deriz.
|
Gönlümüzün nasil kirildiginin ispati sagol gardas yeter artik kabus istemiyoruz sivasspor a yakisan gelsin- güzel futbol ve basari - nerde???????????