Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 29.09.2010, 23:15   #31
fedayi
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.02.2010
Mesajlar: 414
Thanks: 68
106 Mesajına 152 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 640 fedayi FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

bazı oyuncular oynamassa 3 puan bizim olur diye düşünüyorum başta uğur kavuk
fedayi isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda fedayi'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 30.09.2010, 02:54   #32
kiNgSiZe58
Usta Yiğido
 
kiNgSiZe58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.03.2009
Mesajlar: 1.575
Thanks: 3.010
723 Mesajına 1.261 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 803 kiNgSiZe58 ist ein wunderbarer AnblickkiNgSiZe58 ist ein wunderbarer AnblickkiNgSiZe58 ist ein wunderbarer AnblickkiNgSiZe58 ist ein wunderbarer AnblickkiNgSiZe58 ist ein wunderbarer AnblickkiNgSiZe58 ist ein wunderbarer AnblickkiNgSiZe58 ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

bu maci alin yigidolar, cok önemli bir mac
__________________
Bize heryer Sivas degil cünki heryer Sivas kadar güzel degil
kiNgSiZe58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda kiNgSiZe58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 30.09.2010, 02:56   #33
Holigann
Yiğido
 
Holigann - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.01.2010
Mesajlar: 304
Thanks: 297
110 Mesajına 223 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 631 Holigann FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

antep zor rakıp,bu macın deplasmanda oynayacak olmasına ragmen bence favorısı ama 90 dk sonunda bı sekılde onları evlerıne puansız yollayarak ozguvenımızı tazelememız lazım..
Holigann isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 30.09.2010, 14:42   #34
SIVAS58FOREVER
Yiğido
 
SIVAS58FOREVER - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.09.2010
Mesajlar: 442
Thanks: 484
199 Mesajına 376 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 621 SIVAS58FOREVER FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

Bence yenemesek de en azından 1 puan almalıyız, tıpkı Werner Lorant zamanındaki gibi sıkı defans yapmalıyız.

Defansımızda 5 oyuncu oynamalı, böylelikle kalemizde gol görme riskimiz azalacaktır, yoksa her maç ortalama 3 gol yemeye alıştıkligin en çok gol yiyen takımıyız. 5-4-1 taktiğiyle oynamalıyız, aslında sevmediğim ve göze hoş gelmeyen bir sistem ama elimizdeki kadro ile ancak boyle olur.

Yada Yılmaz Vural gibi ya yeneriz yada fark yeriz mantığıyla topa ileride basıp, açık oynayıp saldırmalıyız. Tabii muhtemel bir farklı yenilgi sonrası taraftarı kim nasıl sakinleştirir orası da bilinmez.

Bu maçı da kaybedersek Werner Lorant'ın kapısını çalmakda fayda var, tabii gelirse.
SIVAS58FOREVER isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 30.09.2010, 15:04   #35
halilim5858
Yiğido
 
halilim5858 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.03.2010
Mesajlar: 304
Thanks: 12
119 Mesajına 285 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 628 halilim5858 FAZLA SÖZE GEREK YOKhalilim5858 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

bir taraftar olarak eski günlerimize nasil gelebiliriz diye düsündüm önce hocadan baslamak lazim hocamiz simdiye kadar yönettigi takimlarin hic birini ilk 5 icine sokamamis aksine hep düsmemeye oynatmis o yüzden sivasspor hersene düsmemek icin degil ilk 5 icin oynayacak ve oynatacak bir hoca lazim yapilan transferler bence günü kurtarmak tarnsfer yapildi denmek icin yapildi yapilan tarnsferler icinden sadece ceyhundan yararlanbildik diyebiliriz ama oda ilerki haftalarda belli olur mehmet yildiz dedik kaptan dedik sivasspora yakisan bir futbol sergilemiyor nerde o galatasarayin istedigi mehmet yildiz diyemeden gecemiyorum ligin en yasli takimini kurmak icin elimizden geleni yaptik 10 kurus fazla para gitmesin diye genclere yönelmedik gecen fenerden 6 gol yiyen kasimpasa bile disiplinli kaliteli bizden iyi futbol oynuyor bir tarftartar olarak eger hoca gitmiyorsa gönderemiyorlarsa ozaman hocamiza sahip cikalim lig sonuna kadar hocamizin yapmasi gereken bence mehmet yildizin yerine ibrahim sahin ve pedrieli oynatmali ermana biraz daha fazla sans vermeli
halilim5858 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 30.09.2010, 15:07   #36
DoomsDay58
Usta Yiğido
 
DoomsDay58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.08.2010
Yaş: 32
Mesajlar: 2.724
Thanks: 3.152
1.066 Mesajına 1.913 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 865 DoomsDay58 ist ein wunderbarer AnblickDoomsDay58 ist ein wunderbarer AnblickDoomsDay58 ist ein wunderbarer AnblickDoomsDay58 ist ein wunderbarer AnblickDoomsDay58 ist ein wunderbarer AnblickDoomsDay58 ist ein wunderbarer AnblickDoomsDay58 ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

Toparlanmak için en önemli maç antebi eğer farklı yenersek birşeyler düzelmeye başlamış demektir
DoomsDay58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda DoomsDay58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 30.09.2010, 15:25   #37
Mamadou Diallo
Tecrübeli Yiğido
 
Mamadou Diallo - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.07.2010
Mesajlar: 828
Thanks: 150
185 Mesajına 251 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 665 Mamadou Diallo FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

Alıntı:
SIVAS58FOREVER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bence yenemesek de en azından 1 puan almalıyız, tıpkı Werner Lorant zamanındaki gibi sıkı defans yapmalıyız.

Defansımızda 5 oyuncu oynamalı, böylelikle kalemizde gol görme riskimiz azalacaktır, yoksa her maç ortalama 3 gol yemeye alıştıkligin en çok gol yiyen takımıyız. 5-4-1 taktiğiyle oynamalıyız, aslında sevmediğim ve göze hoş gelmeyen bir sistem ama elimizdeki kadro ile ancak boyle olur.

Yada Yılmaz Vural gibi ya yeneriz yada fark yeriz mantığıyla topa ileride basıp, açık oynayıp saldırmalıyız. Tabii muhtemel bir farklı yenilgi sonrası taraftarı kim nasıl sakinleştirir orası da bilinmez.

Bu maçı da kaybedersek Werner Lorant'ın kapısını çalmakda fayda var, tabii gelirse.

kesinlikle katılmyrm öyle taktik olur mu kaçıncı yıldasın.
Mamadou Diallo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 30.09.2010, 15:31   #38
ekinli 58
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 27.09.2009
Mesajlar: 4
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ekinli 58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

keşke cimboma yenilseydikte diğer maçları kazansaydık.gol bulamayınca takım strese giriyor.Mehmet yıldız şu an aşırı streste ve gol atamıyor.bu adam böyle değildi ne oldu .sistemde değişiklik yapılmalı 3 maç içinde 4 puan alınmazsa bank asya ya merhaba deriz.
ekinli 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 30.09.2010, 15:33   #39
Mamadou Diallo
Tecrübeli Yiğido
 
Mamadou Diallo - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.07.2010
Mesajlar: 828
Thanks: 150
185 Mesajına 251 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 665 Mamadou Diallo FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

apo niye yok ya
Mamadou Diallo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Alt 30.09.2010, 17:22   #40
subasi29
Usta Yiğido
 
subasi29 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.09.2007
Mesajlar: 4.714
Thanks: 1.311
1.826 Mesajına 2.777 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1160 subasi29 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı

Bu Macta 3 Puani Alalimda Ne Olursa Olsun !! Ileriiki Haftalara Moral Olur Ozaman Sivasspor istedigi Oyunu Sahaya Yansitir Diye Dusunuyorum !
__________________
subasi29!
subasi29 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
başladı, gaziantep, hazırlıkları


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git