Cevap: Gaziantep hazırlıkları başladı
Bence yenemesek de en azından 1 puan almalıyız, tıpkı Werner Lorant zamanındaki gibi sıkı defans yapmalıyız.
Defansımızda 5 oyuncu oynamalı, böylelikle kalemizde gol görme riskimiz azalacaktır, yoksa her maç ortalama 3 gol yemeye alıştıkligin en çok gol yiyen takımıyız. 5-4-1 taktiğiyle oynamalıyız, aslında sevmediğim ve göze hoş gelmeyen bir sistem ama elimizdeki kadro ile ancak boyle olur.
Yada Yılmaz Vural gibi ya yeneriz yada fark yeriz mantığıyla topa ileride basıp, açık oynayıp saldırmalıyız. Tabii muhtemel bir farklı yenilgi sonrası taraftarı kim nasıl sakinleştirir orası da bilinmez.
Bu maçı da kaybedersek Werner Lorant'ın kapısını çalmakda fayda var, tabii gelirse.
|