Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 16:04   #11
Bulut@ğlu
Yiğido
 
Bulut@ğlu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.02.2009
Mesajlar: 440
Thanks: 651
229 Mesajına 379 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 677 Bulut@ğlu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

[B]Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : ? sahada yok denecek kadar kötü oynayan mehmet ve suaraez dışında sedat kırmızı kart gördü. 8 kişi oynamamıza rağmen maçı kazandık

[B]Maçın en iyisi kimdi : ? ramoviç

[B] Maçın en kötüsü kimdi : ? sedat bayrak-mehmet yıldız

[B]Maçta göze çarpanlar : ? gol pozisyonunda iken forvetlerimizin hakemden düdük beklemsi

[B] Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : ? hakemin onlara oynamasına rağmen maçı kazandık

[B]Rıza Hoca'nın oyuna hamlelerini nasıl değerlendiriyorsunuz : ? hocanın kararları kesinlikle doğrudur.
Bulut@ğlu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
değerlendirelim, maçı


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git