Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Sivas'ın Atom Karıncası
Alt 16.04.2011, 18:17   #40
kangallıwert
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 23.06.2007
Mesajlar: 624
Thanks: 820
274 Mesajına 1.130 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 kangallıwert kann auf vieles stolz seinkangallıwert kann auf vieles stolz seinkangallıwert kann auf vieles stolz seinkangallıwert kann auf vieles stolz seinkangallıwert kann auf vieles stolz seinkangallıwert kann auf vieles stolz seinkangallıwert kann auf vieles stolz seinkangallıwert kann auf vieles stolz seinkangallıwert kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Sivas'ın Atom Karıncası

bırakın allah askina iyi oynadigi macta bile en az 4-5 kere golluk atagi yedi biz taraftar olarak stadda kafayi yedik adam resmen Kamil'i dışladı kac kere bos pozisyonda top atmadi..Oyundan cıkarken arkasini donup alkişlamadi..Gitti belediye taraftarini alkişladi...Macın bitimine 15dakika kala soyunma odasına gitti..Ama mac bitince yendik ya gelmesini bildi...Simdi cıkıpta kimse bana bu adama 'atom karınca' dememi beklemesin!!!!!!
kangallıwert isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
atom, karıncası, sivasın


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git