Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Çözümü Tartışalım!
Alt 19.09.2011, 22:28   #24
msck58
Yeni Yiğido
 
msck58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.10.2010
Mesajlar: 20
Thanks: 0
9 Mesajına 14 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 msck58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Çözümü Tartışalım!

2011 2012 sezonunun kendi sahamızda ki ilk maçında görülen o ki her şey tamam ama savaşçı ruhu yine yok.doğu avrupalı futbolcular savaşçı olur dedik ama maşallah onları da kendimize uydurduk.yine aynı makam , yine aynı nakarat.
bir de bunun üzerine sevgili federasyonun fenerbahçe korkusu ile cesaret edemediği küme düşürme operasyonu iki maçımızdan da anlaşılacağı üzere farklı bir versiyonda sahneye konulmuş.
iki maç daha bekleyip durumu iyi değerlendirmek lazım. eğer aynı senaryo devam edecek olursa işte o zaman dünyanın neresinde olursa olsun bilmem kaç milyon sivaslı varsa hep beraber taşın altına elimizi sokmalı bu federasyonu ve hakemleri gerektiği gibi sevmeliyiz.
msck58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
asin, benİ, benİm, Çözümü, suçlu, tartışalım


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git