“Penaltı bence tuhaf bir karar. Eğer Mahmut’un Egemen’e yaptığı faulse,o zaman o pozisyonun başlangıcında Egemen’in Mahmut’u itmeside faul. Egemen formasından tutulduğu an kendini yere atmaya başladı. Kuddusi’den bundan sonraki maçlarda böyle penaltılar bekliyoruz, bakalım çalacak mı?”
Erman Toroğlu (Hürriyet)
Ver bu hakemi SİVASSPOR'un her maçına çalsın penaltıları... Yoksa başka maçlarda o hareket 4 büyük denen (adlarını bile ağzıma almak istemiyorum

) adi takımlara karşı yapılsın bak bakalım çalabilyor mu Kuddusi efendiii. Sıkar biraz. Hakkımızı yiyenleri ALLAH'a havale ediyorum. Bakalım ligin sonu nasıl gelecek?