Evet haklısın gardaş...Geçen hafta Semihe 3 maç ceza verdiler Fenerbahçede K.Erciyes maçı öncesi Nobre ve Anelka sakatlanınca hemen nasıl oldu ise 3 maçlık ceza kaldırıldı...Bu federasyon ve tahkim PFDK hepsi Feneerbahçe ve Aziz yıldırımın uşagı olmuş...Hepsini kınıyorum...Sivasspor kulübünün acilen itiraz etmesi gerekir....