Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Alt 14.12.2005, 20:46   #11
serhankaburcuk
Usta Yiğido
 
serhankaburcuk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1355 serhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekanntserhankaburcuk ist jedem bekannt
Standart

Alıntı:
ofgurleyuk78 Nickli Üyeden Alıntı
Fenerli olsa ceza bile almazdi.

Evet haklısın gardaş...Geçen hafta Semihe 3 maç ceza verdiler Fenerbahçede K.Erciyes maçı öncesi Nobre ve Anelka sakatlanınca hemen nasıl oldu ise 3 maçlık ceza kaldırıldı...Bu federasyon ve tahkim PFDK hepsi Feneerbahçe ve Aziz yıldırımın uşagı olmuş...Hepsini kınıyorum...Sivasspor kulübünün acilen itiraz etmesi gerekir....
serhankaburcuk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15.12.2005, 15:00   #12
cemal58yiğido
Usta Yiğido
 
cemal58yiğido - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.10.2005
Mesajlar: 1.004
Thanks: 133
85 Mesajına 166 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 863 cemal58yiğido COK SEVILEN BIR KISIcemal58yiğido COK SEVILEN BIR KISIcemal58yiğido COK SEVILEN BIR KISI
Standart

zaten o ceza indirilir biz merak etmeyelim
cemal58yiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git