Benim şahsi görüşüm ciddi bir birlik ve beraberlik oluşturabilmek için 1967 derneğinde toplanmak gerekmektedir. Bunun için ilk başta derneğe üye olmak ve bulunduğumuz şehirlerde elimizden geldiği kadar dernek çatısı altında toplanmaktır. Şahsen ben Sivas'a gidince derneği ziyaret etmeyi düşünüyorum.
Uyuyan devi uyandırmak için haydin birlik ve beraberliğe....