Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Alt 19.12.2005, 14:51   #21
BOUN
Usta Yiğido
 
BOUN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 2.544
Thanks: 1.138
1.255 Mesajına 3.719 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1028 BOUN isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

Benim şahsi görüşüm ciddi bir birlik ve beraberlik oluşturabilmek için 1967 derneğinde toplanmak gerekmektedir. Bunun için ilk başta derneğe üye olmak ve bulunduğumuz şehirlerde elimizden geldiği kadar dernek çatısı altında toplanmaktır. Şahsen ben Sivas'a gidince derneği ziyaret etmeyi düşünüyorum.

Uyuyan devi uyandırmak için haydin birlik ve beraberliğe....
BOUN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19.12.2005, 14:54   #22
DJMuRaT
YASAKLI ÜYE
 
DJMuRaT - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.139
Thanks: 0
7 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 DJMuRaT ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

Alıntı:
sivaslıavukat Nickli Üyeden Alıntı
Dernekle organik bağı olan arkadaşlarım , hemşehrilerim.Lütfen bana aşağıdaki mail adreslerinden ulaşırmısınız.

abi Seninle yakın zamanda irtibata geçeceğiz ....
DJMuRaT isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19.12.2005, 22:51   #23
Imparator5834
Acemi Yiğido
 
Imparator5834 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 106
Thanks: 0
2 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 774 Imparator5834 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart

ARKADAŞLAR BURDAN DÜŞÜNCELERİMİZİ GÖRÜŞLERİMİZİ YAZALIM ONA GÖRE HAREKET EDİP FALİYETE GEÇELİM.
Imparator5834 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20.12.2005, 01:10   #24
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart

25Aralık2005/ Pazar Saat:13:00 Kadıköy-Adalar iskelesi

Uyuyan devi uyandırmak için buluşuyoruz..

İstanbulda olan bütün yiğidolara duyrulur...

Hatta çevre illerde olanlarada (örnek: hakkı abi salih abi)
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git