Alıntı:
Çılgın Türk Nickli Üyeden Alıntı
O nasil oluyor? Ihtiyaci belirliyebiliyorsa o zaman hocaya gerek yok ki. Ihtiyaca göre transfer yapsinlar o zaman
|
Şöyle oluyor ki;
Eneramo ve Pedriel gitti. +2
Uğur ve Hayrettin emekli olacak. +2
Rajnoh ve Kadir gitti. +2
Erman gidecek. +1
Bunu sen bile hesaplayabilirsin. Gidenler as oyuncular ve yerlerinin doldurulması gerek. Hoca extradan 2 futbolcu daha isterse buna da yönetimin bir şey diyeceği yoktur.